eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Remont drogi leśnej nr inw. 220/240, nr 11 Szczawnica (Sielski)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Krościenko nad Dunajcem: Remont drogi leśnej nr inw. 220/240, nr 11 Szczawnica (Sielski)
Numer ogłoszenia: 203676 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krościenko , ul. Trzech Koron 4, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 018 2623120, faks 018 2623003 w. 21.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kroscienko.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi leśnej nr inw. 220/240, nr 11 Szczawnica (Sielski).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi leśnej polega na odbudowaniu nawierzchni jezdni /bez zasadniczej podbudowy/, oraz remont elementów odwodnienia drogi tj.: wodo spustów, przepustów , ścianek czołowych przepustów, lokalnie odremontowania istniejących przepustów. Przedmiotowa droga posiada podbudowę wykonaną z kruszywa naturalnego w dobrym stanie , natomiast nawierzchnia drogi na skutek jej wypłukania z powodu obfitych i gwałtownych opadów deszczu utraciła walory użytkowe na skutek nie wystarczających spadków i słabego odwodnienia, wymaga przeprowadzenia remontu nawierzchni dla odtworzenia właściwych spadków i uszczelnienia nawierzchni przed wymywaniem, z jednoczesnym poprawieniem odwodnienia drogi. Zakres robót przewiduje : Ścięcie poboczy w rejonie rowów; Odmulenie i oczyszczanie istniejących rowów; Remont podmytego korpusu drogi od strony cieku wodnego - narzut kamienny ciężki; Remont ścianek czołowych i części przelotowych przepustów; Remont i uzupełnienie odwodnienia powierzchniowego : wodo spusty stalowe z elementów barier sprężystych SP 05 na ławie betonowej; Remont nawierzchni jezdni wraz z poboczem kruszywo łamane 0-31,5 mm, gr. średnio 7 cm Projektowany zakres prac budowlanych: Ścięcie poboczy na całym odcinku obustronnie 2*4410 *0,50; Oczyszczenie rowów z namułu gr 10 cm (Rów prawostronny na odcinku : 0+000-1+230 km do odmulenia /1230 m/; Rów lewostronny na odcinku:1+230-4+410 km do odmulenia /3180 m/); Istniejące przepusty wymagające remontu :Przepust nr 1 w km 1+800 rurowy betonowy fi 600, wymiana na PEHD fi 600/6m, remont ścianek czołowych kaszycowych; Przepust P2 w km 2+015 istniejący przepust rurowy fi 600 - remont ścianek czołowych kaszycowych wlotu i wylotu; Przepust P3 w km 2+281 na zjeździe w lewo - remont części przelotowej istniejącego przepustu betonowego fi 600 , wymiana na rurę fi 600/9m (PEHD), ścianki czołowe kaszycowe, studnia wlotowa kaszycowa; Przepust P4 w km 3+493 - remont części przelotowej fi 600/9 m (PEHD) wraz ze ściankami czołowymi kaszycowymi, studnia wlotowa kaszycowa; Przepust P5 w km 3+712 - remont części przelotowej fi 1000/9m (PEHD) wraz ze ściankami czołowymi i studnią wlotową kaszycową; Przepust P6 w km 3+970 - remont części przelotowej fi 1000 /12 m (PEHD) wraz ze ściankami czołowymi i studnią wlotową kaszycową; Przepust P 7 w km 4+100 na zjeżdzie w lewo - remont części przelotowej , wymiana na rurę fi 400/6m (PEHD), ścianki czołowe kaszycowe, studnia wlotowa kaszycowa; Przepust P8 w km 4+410 na zjeździe w prawo - remont zabudowy kaszycowej wlotu, remont umocnienia wylotu przepustu; Ścianki czołowe przepustów: Kaszycowe drewniane ze studnią wpadową i obrobionym wylotem; Lokalne umocnienie korpusu drogi od strony cieku wodnego, opaski z ciężkiego narzutu kamiennego, kosze siatkowo-kamienne: w km 0+561 opaska narzut kamienny ciężki na długości 30 mb *3m*1m , umocnienia denne; w km 0+640 opaska narzut kamienny w przeciwskarpie 6*3*0,5, roboty ziemne; w km 0+655 opaska narzut kamienny na długości 16 mb *3 m*1 m, umocnienia denne; w km 1+460 opaska narzut kamienny na długości 40 mb *2,5*1 m, umocnienia denne; w km 1+755 opaska siatkowo-kamienna na długości 30 mb , rys.4.5, umocnienia denne, uzupełnienie nasypu; w km 2+740 opaska siatkowo-kamienna na długości 30 mb , rys. 4.6, umocnienia denne uzupełnienie nasypu. Remont nawierzchni : Wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym w koleinach i zagłębieniach gr. Do 10 cm, tłuczeń kamienny 0-63 mm; Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne cały odcinek : 4410 *4 m; Nawierzchnia z kruszywa łamanego gr. 7 cm - 0-31,5 mm układana rozściełaczem na całej szerokości 4 m. Wodospusty : Remont wodospustów - 30 szt. * 6 m wodospusty stalowe z taśmy bariery sprężystej drogowej typu SP05 ,ułożonej na betonie gr. 30 cm - B30, 1 szt. wodospust drewniany, do wykonania z drewna okrągłego/ bali/ o średnicy 2*18 cm, l= 12 m w km 3+680..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 12 1540 1115 2001 6000 7621 0001; poręczeniach bankowych; poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu oceny warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa wpkt.7.3.1.2 IDW.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - co najmniej dwiema robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom przedmiotu zamówienia tj. przebudowa drogi, o wartości, co najmniej 500.000,00 (pięćset tysięcy) brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi wymienionymi poniżej, tj.: Koparka gąsienicowa 0.60m3 (2 szt.); Samochód samowyładowczy 5t (2 szt.); Spycharka gąsienicowa 74 kW (100 KM) -1 szt.; Walec statyczny ciągniony ogumiony 6-10t (1 szt.); Walec statyczny samojezdny 10t (1 szt.);Równiarka samojezdna 74 kW (100 KM) - 1 szt.; Sprężarka powietrzna spalinowa 10m3/mm (1 szt.); Płytowa zagęszczarka wibracyjna - 2 szt.; Żuraw samochodowy (1 szt.); Betoniarka ( 2 szt.); Przewoźny zbiornik d wody (beczkowóz) - 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które spełniają następujące wymagania:1 Kierownik Robót posiadający Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub równorzędne uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 2436, poz.1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz.394 z późn. zm); 2 zadania jako Kierownik Robót /Kierownik Budowy związane z wykonaniem przebudowy drogi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00zł (pięćset tysięcy złotych), b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). Ocena spełnia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 7.10 IDW. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Według Instrukcji dla Wykonawców (IDW).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_kroscienko/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z załącznikami znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego w godzinach urzędowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krościenko; ul. Trzech Koron4, 34-450 Krościenko.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.