eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Modernizacja boiska sportowego przy strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 105

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-16

Sopot: Modernizacja boiska sportowego przy strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 105
Numer ogłoszenia: 20357 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie , ul. Armii Krajowej 105, 81-824 Sopot, woj. pomorskie, tel. 58 555-81-70, 555 81 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://kmpspsopot.ssdip.bip.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja boiska sportowego przy strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 105.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - Modernizacja boiska sportowego przy strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 105 2.Na zakres robót składają się poniższe zadania: 1)Budowa boiska wielofunkcyjnego z wyposażeniem, 2)Ogrodzenie, zieleń 3) Ułożenie drenu oraz ustawienie studni rewizyjnej na przykanaliku kanalizacji deszczowej, 4) Ułożenie warstw konstrukcyjnych boiska, 5) Ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej, 6) Wyposażenia boiska w urządzenia sportowe. 3. Zakres szczegółowy zagospodarowania terenu: 1) Przeznaczenie i program użytkowy Zostaje utrzymana funkcja i obecny sposób użytkowania działki. Przedmiotowy projekt boiska sportowego, wielofunkcyjnego, przewiduje budowę boiska wielofunkcyjnego do piłki ręcznej, koszykówki i do siatkówki, o nawierzchni sztucznej przepuszczalnej z włókna polipropylenowego na miejscu istniejącego, asfaltowego, w zachodniej części działki. Ze względu na brak istniejącego ogrodzenia samego boiska asfaltowego, a także jego niedostateczną wysokość, dla celów sportowych zaprojektowano ogrodzenie boiska ogrodzeniem ciągłym wysokości 3 i 4 m. Wymiary ogrodzenia należy przyjąć według przedmiaru z uwagi na korektę trasy przebiegu ogrodzenia zawartego w pierwotnym projekcie. 2) Parametry projektowanych elementów zagospodarowania Boisko wielofunkcyjne o szerokości 13 i długości 24m, od strony pn-zach. Nawierzchnia boiska będzie z trawy syntetycznej na podłożu przepuszczalnym dla wody, wys. 2,2 cm (wypełnienie piaskiem kwarcowym), warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, gr. 3 cm. Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubości min. 15 cm. Geowłóknina separacyjno- filtracyjna, Warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie, grubości min. 59 cm (wymiana gruntu słabo nośnego) Profilowane i zagęszczone podłoże. Na ograniczenie nawierzchni boiska należy zastosować obrzeża betonowe 8x30 cm ustawionych na podsypce cementowo-piaskowej 1:4. 3) Urządzenia sportowe Przewiduje się wyposażenie boiska w: a) komplet bramek do piłki ręcznej, b) komplet stojaków (2 szt.) do koszykówki z tablicami i z koszami, c) komplet słupków do piłki siatkowej regulowanych umożliwiających również grę w tenisa wraz z siatkami. Szczegółowa lokalizacja montażu zostanie wskazana na etapie wykonawczym. 4) Odwodnienie nawierzchni Projektowana nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej oraz dynamiczna podbudowa z kruszyw naturalnych są przepuszczalne dla wody. Odwodnienie korpusu boiska zapewnione będzie przez warstwę odsączającą, którą należy wykonać ze spadkiem min. 1 % w kierunku zaprojektowanego drenu o średnicy 100 mm w zasypce żwirowej, wzdłuż dłuższego boku boiska. Dren wpięty w nowo projektowaną studnię rewizyjną DN 425 mm, którą należy podłączyć do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej ( na obu końcach drenu dodatkowe 2 studzienki ściekowe DN 300). Wokół ogrodzenia z trzech stron woda powierzchniowa ze skarp odprowadzona będzie za pomocą koryt powierzchniowych do drenu. 5) Ogrodzenie Ze względu na brak istniejącego ogrodzenia samego boiska asfaltowego, a także jego niedostateczną wysokość, dla celów sportowych zaprojektowano ogrodzenie boiska ogrodzeniem ciągłym wysokości 3 i 4 m. ogrodzenie z siatki na słupkach z rur stalowych. Wymiary ogrodzenia należy przyjąć według przedmiaru z uwagi na korektę trasy przebiegu ogrodzenia zawartego w pierwotnym projekcie. 6) Opis projektu zieleni a) Po zakończeniu robót należy uporządkować teren oraz uzupełnić ubytki gruntu natomiast skarpy od strony południowej i zachodniej należy wymodelować z zastosowaniem geokraty. Następnie na skarpach należy zasadzić rośliny zgodnie z przedmiarem i szkicem nasadzeń. b) Wykonawca, w ramach gwarancji, będzie zobowiązany do prowadzenia zabiegów konserwacyjnych na wszystkich elementach zieleni wykonanej i/lub nasadzonej w ramach zrealizowanego przedmiotu umowy zgodnie z przedmiarem i szkicem nasadzeń. W okresie 14 miesięcznej gwarancji na zieleń Wykonawca zagwarantuje, że zieleń właściwie ukształtuje się i ukorzeni oraz zapewni właściwą wegetację (kondycję). 7) Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca robót budowlanych, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 8) Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonanych robót (od dnia odbioru końcowego), z wyłączeniem nasadzonych roślin. W stosunku do nasadzonych roślin zielonych Wykonawca udzieli gwarancji na okres 14 miesięcy. 9) Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia wyłącznie z materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający użył w dokumentacji technicznej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza do zastosowania materiały lub wyroby równoważne, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od wymaganych w dokumentacji. Uwaga! Prawa autorskieC Projektanta. Dokumentacja projektowa podlega ochronie zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna - stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ - wg następującej hierarchii: a) Przedmiar; b) Projekt wykonawczy; c) Rysunki; d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wiążące są nawet pojedyncze zapisy niniejszego SIWZ oraz wyżej wymienionej dokumentacji. W przypadku ewentualnego wystąpienia sprzeczności pomiędzy treścią powyższych dokumentów, w tym w szczególności co do rodzaju i zakresu robót budowlanych - pierwszeństwo należy dać treści dokumentu, który zajmuje wyższe miejsce w powyższej hierarchii..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Komendy Miejskiej PSP w Sopocie prowadzony przez Bank Milenium SA 24 1160 2202 0000 0000 3981 1209 przed terminem składania ofert, z oznaczeniem Wadium- przetarg nieograniczony pn. Modernizacja boiska sportowego przy strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 105. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć w odrębnej kopercie wraz z ofertą. UWAGA: Zamawiający zaleca, aby oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia nie był w sposób trwały spięty z ofertą. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b) odmówił wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Termin wniesienia wadium 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt 2. Zwrot wadium Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczące: a) posiadania wiedzy i doświadczenia: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę boiska lub kompleksu boisk ze sztuczną nawierzchnią o powierzchni całkowitej (łącznej) co najmniej 300 m2. b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, i które posiadają wymagane doświadczenie, wykształcenie i niezbędne uprawnienia, tj: a) minimum jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy /kierownika robót budowlanych/, posiadającą: - wykształcenie wyższe techniczne, - ważne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - doświadczenie zawodowe - min. 3 lata w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, przy budowie co najmniej jednego boiska ze sztuczną nawierzchnią. UWAGA Zamawiający, określając wymogi dla ww. osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394). 2. Zamawiający nie zastrzega, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem budowę boiska lub kompleksu boisk ze sztuczną nawierzchnią o powierzchni całkowitej (łącznej) co najmniej 300 m2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia jako osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, i które posiadają wymagane doświadczenie, wykształcenie i niezbędne uprawnienia, tj: a) minimum jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy /kierownika robót budowlanych/, posiadającą: - wykształcenie wyższe techniczne, - ważne uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - doświadczenie zawodowe - min. 3 lata w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, przy budowie co najmniej jednego boiska ze sztuczną nawierzchnią. UWAGA Zamawiający, określając wymogi dla ww. osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. nr 63, poz. 394).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 1) W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2) Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby pisemne zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w ppkt 1 powyżej, zawierało w szczególności ww. informacje. Uwaga! Zgodnie z art. 26 ust. 2e Ustawy Pzp - Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt 2 powyżej, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Oferowany okres gwarancji jakości - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kmpspsopot.ssdip.bip.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie ul. Armii Krajowej 105 81-824 Sopot.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Sopocie ul. Armii Krajowej 105 81-824 Sopot Pok nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.