eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Dostawa leków dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy- sprawa 5/2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-03

Brodnica: Dostawa leków dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy- sprawa 5/2013
Numer ogłoszenia: 203259 - 2013; data zamieszczenia: 03.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340514 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy, ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 64148 88, faks 56 49 829 96.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla Szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy- sprawa 5/2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Hydrocortisonum (CPV 33642200-4); 2) Pakiet nr 2 - Leki psychotropowe (CPV 33660000-4); 3) Pakiet nr 3 - Albuminum (CPV 33620000-2); 4) Pakiet nr 4 - Insuliny (CPV 33615100-5); 5) Pakiet nr 5 - Środki odurzające (CPV 33660000-4); 6) Pakiet nr 6 - Leki różne nr 1 (CPV 33600000-6); 7) Pakiet nr 7 - Leki różne nr 2 (CPV 33600000-6); 8) Pakiet nr 8 - Dobutaminum (CPV 33622000-6). 9) Pakiet nr 9 - Płyn do znieczuleń oraz dostawa, montaż i dzierżawa parowników do aparatów do znieczuleń (CPV 33661100-2, 33141624-0) 10) Pakiet nr 10 - Leki różne nr 3 (CPV 33600000 - 6) 11) Pakiet nr 11 - Leki różne nr 4 (CPV 33600000 - 6) 12) Pakiet nr 12 - Paski do glukometrów (CPV 33124131-2) 2. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw odnośnie pakietów nr 1 - 8, 10, 11, 12 zawiera wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ, natomiast sposób realizacji dostaw w pakiecie nr 9 określa zał. nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca określi w formularzu cenowym w kolumnie Nazwa Handlowa, nazwę handlową zaoferowanego produktu (lub urządzenia - dot. pakietu nr 9). 4. W przypadku gdy Wykonawca oferuje dany lek w opakowaniu zawierającym inną ilość niż została wpisana w formularzu cenowym należy odpowiednio przeliczyć ilość opakowań. 5. Jeżeli w wyniku przeliczenia nie otrzymuje się liczby całkowitej wówczas dla celów obliczeniowych należy wyliczyć ilość opakowań w zaokrągleniu do pełnej cyfry wzwyż. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w stosunku do wskazanych w formularzu cenowym nazw handlowych leków pod warunkiem, że zaoferowane odpowiedniki będą posiadać taki sam skład jakościowy i ilościowy substancji czynnych, postać farmaceutyczną, oraz muszą wykazać się równoważnością biologiczną wobec pozycji asortymentowej, której odpowiednik dotyczy. 7. Zamawiający dopuszcza zmianę postaci form doustnych: 1) Zamiast tabletek - tabletki powlekane, kapsułki, drażetki, 2) Zamiast tabletek powlekanych - tabletki, kapsułki lub drażetki, 3) Zamiast kapsułek - tabletki powlekane, tabletki lub drażetki, 4) Zamiast drażetek - tabletki powlekane, tabletki, kapsułki, 5) Zamiast tabletek, tabletek powlekanych lub kapsułek o powolnym uwalnianiu - tabletki, tabletki powlekane lub kapsułki o zmodyfikowanym uwalnianiu i odwrotnie, 8. Zamawiający dopuszcza zamianę postaci iniekcyjnych: 1) Zamiast ampułek - fiolki; 2) Zamiast fiolek - ampułki. 9. UWAGA! - W związku z nieustannie zmieniającą się sytuacją na rynku produktów farmaceutycznych, Zamawiający zwraca się do Wykonawców z prośbą, aby - niezwłocznie po zapoznaniu się z zapisami SIWZ - informowali Zamawiającego o ewentualnych przypadkach braku danych asortymentów na rynku (z przyczyn obiektywnych, np. wycofanie z obrotu, wstrzymanie produkcji, itp.). W takich przypadkach asortymenty te będą wyłączane z danego pakietu w celu umożliwienia Wykonawcom złożenia oferty i umożliwienia Zamawiającemu dokonania później oceny ofert. O wyłączeniu danego asortymentu z odpowiedniego pakietu Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. 11. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) ustawy, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. 12. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.64.22.00 - Kortykosterydy do użytku ogólnoustrojowego 33.66.00.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego i organów zmysłów 33.62.00.00 - Produkty lecznicze dla krwi, organów krwiotwórczych oraz układu krążenia 33.61.51.00 - Insulina 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.62.20.00 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego 33.66.11.00 - Środki znieczulające 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet nr 8 - Dobutaminum

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lek S.A., ul. Podlipie 16, 95-010 Stryków, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11576,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17097,35

  • Oferta z najniższą ceną: 17097,35 / Oferta z najwyższą ceną: 17097,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Pakiet nr 10 - Leki różne nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.A.M. i M.O. Medan Sp. j. W. Pawlak G. Arndt i S-ka, ul. Morska 8, 85-725 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63684,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69159,29

  • Oferta z najniższą ceną: 69159,29 / Oferta z najwyższą ceną: 69159,29

  • Waluta: PLN.

Część NR: 11   

Nazwa: Pakiet nr 11 - Leki różne nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.A.M. i M.O. Medan Sp. j. W. Pawlak G. Arndt i S-ka, ul. Morska 8, 85-725 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53451,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54679,01

  • Oferta z najniższą ceną: 54679,01 / Oferta z najwyższą ceną: 54679,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Pakiet nr 12 - Paski do glukometru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet-Cezal Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13101,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10580,33

  • Oferta z najniższą ceną: 10580,33 / Oferta z najwyższą ceną: 10580,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.