Chrzanów: Dostawa wyposażenia w ramach projektu:
Doposażenie Lokalnego Ośrodka Kultury i Promocji w Maliniu
Numer ogłoszenia: 20322 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chrzanów , 23-305 Chrzanów, woj. lubelskie, tel. 0-15 87 55 132, faks 0-15 87 55 133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia w ramach projektu: Doposażenie Lokalnego Ośrodka Kultury i Promocji w Maliniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Lokalnego Ośrodka Kultury i Promocji w Maliniu, Malinie 28, 23-305 Chrzanów, w ramach projektu: Doposażenie Lokalnego Ośrodka Kultury i Promocji w Maliniu. Szczegółowy opis rzeczowy zamówienia obejmujący dostawę i montaż fabrycznie nowego: sprzętu meblowego, gastronomicznego, audiowizualnego i estetyczno-porządkowego oraz zastawy stołowej określony jest w załączniku nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.12.00 - Stoły 39.12.11.00 - Biurka 39.11.21.00 - Krzesła stołowe 39.13.60.00 - Wieszaki na odzież 39.51.31.00 - Obrusy 39.51.26.00 - Pokrowce na siedziska 38.62.20.00 - Lustra 39.51.50.00 - Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.14.11.00 - Regały 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 32.34.10.00 - Mikrofony 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 32.34.23.00 - Mikrofony i zestawy głośnikowe 32.34.24.12 - Głośniki 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.31.20.00 - Urządzenia do przygotowania żywności 39.24.11.20 - Noże kuchenne 39.22.11.60 - Tacki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 1 ustawy, dołączonego do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 2 ustawy, dołączonego do oferty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 3 ustawy, dołączonego do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 3 ustawy, dołączonego do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu w zakresie art.22 ust.1 pkt 4 ustawy, dołączonego do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) dokument z którego wynika upoważnienie do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub podmiot występujący wspólnie lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osobę/osoby ujawnione w rejestrze).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) w przypadku gdy wystąpią uzasadnione i konieczne zmiany w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, b) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy c) działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron d) niemożliwości niezwłocznego zawarcia umowy po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w związku z wniesionym odwołaniem, e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, f) skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy g) przeszkód i trudności formalno - prawnych, h) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i) zmiany umowy o dofinansowanie projektu j) nieprzewidzianego braku płynności finansowej u Zamawiającego k) wystąpienia siły wyższej l) zmiany terminu wykonania zamówienia m) zmiany umowy o dofinansowanie projektu. n) konieczność aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chrzanów
Chrzanów Trzeci 112 23-305 Chrzanów pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2015 godzina 08:50, miejsce: Urząd Gminy Chrzanów, Chrzanów Trzeci 112, 23-305 Chrzanów, pokój Nr 1 - Sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot niniejszego przetargu współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, działanie 413 - Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, w zakresie operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania: Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa środków higienicznych dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Przebudowa elewacji wejściowej wraz z dobudową wiatrołapu budynku Urzędu Miejskiego w Chrzanowie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz montażu wyposażenia meblowego dla Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Sukcesywna dostawa projektorów multimedialnych i ekranów projekcyjnych
- Dostawa technologii kuchni wraz z montażem do budynków Przedszkola oraz biurowca IDEA na terenie Bydgoskiego Parku Przemysłowo- Technologicznego."
- Dostawa mebli wraz z rozładunkiem, wniesieniem, zamontowaniem, dostarczeniem instrukcji stanowiskowej i jej wdrożeniem, serwisowaniem oraz gwarancją do Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej UMB.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) projektora laserowego dla Wydziału Filologicznego UJ
więcej: Mikrofony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.