eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH AKUMULATORÓW OŁOWIOWO-KWASOWYCH DO POJAZDÓW CIĘŻAROWO- TERENOWYCH,DOSTAWCZYCH OSOBOWYCH POCHODZĄCYCH Z BIEŻĄCEJ PRODUKCJI.



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Szczecin: ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH AKUMULATORÓW OŁOWIOWO-KWASOWYCH DO POJAZDÓW CIĘŻAROWO- TERENOWYCH,DOSTAWCZYCH OSOBOWYCH POCHODZĄCYCH Z BIEŻĄCEJ PRODUKCJI.
Numer ogłoszenia: 203194 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 45 48 38, faks 261 45 23 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH AKUMULATORÓW OŁOWIOWO-KWASOWYCH DO POJAZDÓW CIĘŻAROWO- TERENOWYCH,DOSTAWCZYCH OSOBOWYCH POCHODZĄCYCH Z BIEŻĄCEJ PRODUKCJI..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów ołowiowo-kwasowych do pojazdów ciężarowo- terenowych, dostawczych, osobowych pochodzących z bieżącej produkcji, wyszczególnionych i opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ formularz cenowy. Wszystkie akumulatory muszą spełniać wymagania opisane w załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy. Przedmiot zamówienia wymieniony w załączniku nr 3 - musi być dostarczony w oryginalnych opakowaniach, , fabrycznie nowy kategorii I rok produkcji 2015. W przypadku stwierdzenia dostarczenia przez wykonawcę towaru posiadającego cechy używalności, Zamawiający zastrzega, że przystąpi do odbioru całej partii towaru określonego w załączniku nr 3, dopiero po wymianie towaru używanego na fabrycznie nowy zgodny z warunkami umowy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyszczególniony w załączniku Nr 3, - formularz cenowy ,który będzie fabrycznie nowy i wolny od wad. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone akumulatory wymienione w załączniku nr 3. Termin gwarancji liczony będzie z chwilą dostarczenia przedmiotu umowy do siedziby Zamawiającego na wskazany adres. Wraz z towarem Wykonawca dostarczy dla każdego z akumulatorów wypełniona kartę gwarancyjną. Gwarantowany okres pracy dostarczonych akumulatorów ,winien zapewnić prawidłową eksploatacje akumulatorów po zamontowaniu na pojazd przez minimum 36 miesięcy liczony od daty dostawy. Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dostawy przedmiotu zamówienia dokumentu WZ wraz z wypełnionymi kartami gwarancyjnymi , które będą stanowiły podstawę do wystawienia Faktury VAT dopiero po całkowitym przyjęciu przedmiotu zamówienia, określonego w formularzu cenowym do niniejszej SIWZ. Wykonawca zrealizuje zamówienie jednorazowo w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania od zamawiającego, zgłoszenia w formie pisemnej - faks- zamówienie. Wykonawca dostarczy akumulatory : wymienione w załączniku nr 3 , do magazynu na adres: Jednostka Wojskowa 1749, 70-904 Szczecin , Al. Wojska Polskiego 250 , magazyn Służby Czołgowo-Samochodowej. Koszty transportu związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności koszty opakowania, załadunku i rozładunku do miejsca przeznaczenia ponosi Wykonawca. W przypadku wystąpienia wady Zamawiający ma obowiązek do niezwłocznego poinformowania Wykonawcy pisemnie, telefonicznie lub faksowo o jej wystąpieniu. Wykonawca w terminie 24 godzin potwierdzi przyjęcie reklamacji lub wniesie uwagi. Brak uwag lub potwierdzenia ze strony Wykonawcy we wskazanym terminie uważa się za przyjęcie reklamacji. Wykonawca w terminie 14 dni od poinformowaniu go o wadzie dokona niezbędnej naprawy lub wymieni wadliwy towar na wolny od wad. Wszystkie koszty związane z postępowaniem reklamacyjnym ponosi Wykonawca. Jako równoważne Zamawiający uzna akumulatory odpowiadające co najmniej wymaganiom lub o parametrach wyższych niż podane w załączniku nr 3 dla całości asortymentu tzn. mocy rozruchowej akumulatorów podane w załączniku nr3, parametry należy traktować jako wartości minimalne. Wykonawca zobowiązuje się w terminie 1 miesiąca od daty dostawy przedmiotu zamówienia do odbioru na własny koszt i własnym transportem zużytych akumulatorów w ilościach zgodnych z umową. Wykonawca użyje do załadunku zużytych akumulatorów sił własnych , oraz sprzętu załadunkowego. Wykonawca zobowiązuje się zagospodarować odebrane od zamawiającego zużyte akumulatory z zachowaniem przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz.U 2013, poz 21, w szczególności złoży odpady w miejscu prawnie dopuszczonym do odzysku, składowania lub unieszkodliwienia odpadów. Wykonawca zobowiązany jest odebrać zużyte akumulatory od Zamawiającego i przekazać je do recyklingu, zgodnie z przepisami: a) Ustawy o bateriach i akumulatorach, z dnia 24 kwietnia 2009. Dz. U. Nr 79 poz. 666 z późniejszymi zmianami. b) Ustawy z dnia 11.maja 2001r.o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz opłacie produktowej i opłacie depozytowej Dz.U 2007 Nr 90 poz. 607..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 300,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 65 1010 1599 0024 2413 9120 0000 - z dopiskiem wadium w postępowaniu nr 44-ZP-08-15 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt.8.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt.8.5.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą , że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również , że wykonują , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną umowę polegającą na dostawie akumulatorów o wartości tej umowy nie mniejszej niż 90 000,00 zł Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody poświadczenia, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w pkt.6.2.a) SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: Zamawiający może zaniechać części zamówienia w przypadku wycofania uzbrojenia i sprzętu wojskowego z eksploatacji lub wstrzymania Zamawiającemu funduszy przez dysponenta wyższego szczebla. W przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę produktu, przewiduje się zmianę na inny o równoważnych parametrach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4340 , ul. Narutowicza 10 A, 70-231 Szczecin , bud. nr 19 pok.nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , Kancelaria Jawna , bud. nr 18 pok. nr 5- parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.