eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek w ramach programu Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu z podziałem na dwie części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-10

Bytom: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek w ramach programu Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu z podziałem na dwie części
Numer ogłoszenia: 203018 - 2015; data zamieszczenia: 10.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , ul. Strzelców Bytomskich 16, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3886740, 032 3886700, faks 032 2818093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna m.Bytomia działająca w formie jednostki budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników/uczestniczek w ramach programu Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu z podziałem na dwie części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem nin. zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie wskazanych poniżej kursów dla osób znajdujących się w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotnych, podlegających wykluczeniu społecznemu lub zagrożonych wykluczeniem. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania publicznego pn.: Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych - edycja 2015, realizowanego w ramach programu Ministra Pracy i Polityki Społecznej Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu, wspófinansowanego ze środków pozyskanych z Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.2.Przedmiot zamówienia realizowany będzie z podziałem na następujące części: część A: Kurs technologa robót wykończeniowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do Specyfikacji;część B: Kurs konserwatora terenów zielonych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik B do Specyfikacji. 3.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest nie później niż w terminie do 3 dni od zawarcia umowy i nie później niż na 1 dzień przed planowanym terminem rozpoczęcia zajęć posiadać zaktualizowany na rok 2015 wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20.04.2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 674 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 781). 4.Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Istotne postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 6 do specyfikacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługę lub usługi, tj.: a) w przypadku części A - co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/kursu pozwalającego jego uczestnikom/uczestniczkom nabyć umiejętności z zakresu technologa robót wykończeniowych o wartości usługi na kwotę co najmniej 2.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie; b) przypadku części B - co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkolenia/kursu pozwalającego jego uczestnikom/uczestniczkom nabyć umiejętności wymaganych na stanowisku konserwatora terenów zielonych i/lub osoby pielęgnującej tereny zielone o wartości usługi na kwotę co najmniej 4.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodu, wskazującego, że usługa została wykonana należycie. UWAGA: 1.Dla zamówień zrealizowanych w innej walucie niż PLN, Wykonawca winien dokonać przeliczenia wartości zgodnie ze średnim kursem NBP z dnia zawarcia umowy. W przypadku braku średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy należy dokonać przeliczenia podanych kwot z waluty obcej na ich równowartość w PLN po średnim kursie NBP ostatnio obowiązującym przed dniem zawarcia umowy z podaniem daty kursu.2. W celu dokonania właściwej oceny przedstawionych dokumentów wymaga się dokonania opisu przedmiotu usługi w sposób umożliwiający sprawdzenie czy przedmiot zrealizowanej usługi potwierdza spełnianie warunku udziału w niniejszym postępowaniu. 2.Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.3.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA:W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w ust.1. 4.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu określonego w warunku.5.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1; 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych.6.Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą, która posiada łącznie: a) wykształcenie co najmniej ponadgimnazjalne, b) doświadczenie zawodowe, tj. co najmniej 3 miesięczne doświadczenie w działalności dydaktycznej związanej z tematyką zajęć prowadzonych w ramach kursu objętego daną częścią postępowania lub zamiennie: przeprowadzenie co najmniej trzech szkoleń/kursów z zakresu technologa robót wykończeniowych (w przypadku części A); przeprowadzenie co najmniej trzech szkoleń z zakresu konserwatora terenów zielonych i/lub osoby pielęgnującej tereny zielone (w przypadku części B). Powyższy warunek dotyczy wszystkich części postępowania, tj.: części A oraz B. W celu dokonania właściwej oceny przedstawionych dokumentów wymaga się dokonania opisu osób wskazanych do wykonania zamówienia w sposób umożliwiający sprawdzenie czy informacje dotyczące kadry wyznaczonej do realizacji przedmiotu zamówienia potwierdzają spełnianie warunku udziału określone dla danej części postępowania. 2.Wykonawca może polegać w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - w zakresie określonym art. 26 ust. 2b ustawy. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia.3.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. UWAGA:W przypadku gdy Wykonawca w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu powoła się na potencjał podwykonawcy, a w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dokona zmiany podwykonawcy lub zrezygnuje z podwykonawcy, zobowiązany będzie wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż określonym w ust.1. 4.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana na podstawie dostarczonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ wg formuły: spełnia - nie spełnia. Przedłożone dokumenty muszą zawierać potwierdzenie każdego elementu określonego w warunku.5.Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 24 ust. 1; 2 i 2a ustawy Prawo zamówień publicznych.6.Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty; 2) szczegółowa wycena zamówienia dla danej części zamówienia stanowiąca odpowiednio załącznik nr 1A i/lub 1B do specyfikacji - będąca integralną częścią oferty; 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (załącznik nr 3 do specyfikacji); oraz - jeżeli dotyczy: 4) dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku gdy o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawcy ubiegają się wspólnie - pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub innego dokumentu, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 6) dowód/dowody wskazujący/-ce, iż zasoby podmiotu trzeciego, na które powołuje się Wykonawca zostaną mu udostępnione, np. pisemne zobowiązanie podmiotu, zawierające informacje określone w § 1 ust. 6 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231).W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie przedmiotu zamówienia (np. doświadczenie) konieczne jest wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu przedmiotu zamówienia.Dokument/dokumenty dotyczące zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale (do tego celu można wykorzystać załącznik nr 7 do specyfikacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Miejsce realizacji zajęć w ramach kursu (kryterium szczegółowo opisane w cz.XV ust.2 SIWZ) - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, za wyjątkiem niżej wymienionych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy, tj. w sytuacji wystąpienia następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia brutto, w tym cen jednostkowych brutto, w przypadku zmiany obowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT; 3) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu przedmiotu umowy, bądź wprowadzenie nowego podwykonawcy, bądź zrezygnowania z podwykonawcy. W przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego potencjał Wykonawca powoływał się w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia lub w stopniu wykazanym w ofercie, w przypadku gdy Wykonawca otrzymał punkty w ramach przyjętego w postępowaniu kryterium oceny ofert (jeżeli dotyczy). Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 2. Powyższe zapisy (jeżeli dotyczy) mają również zastosowanie do podmiotów trzecich, o których mowa § 5 ust. 5 umowy; 4) Zamawiający przewiduje, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, możliwość zmiany miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, pod warunkiem zachowania standardu zgodnego z wymogami specyfikacji. W sytuacji, gdy pierwotnie wskazanym miejscem odbywania zajęć była gmina Bytom, wskazana nowa lokalizacja musi znajdować się w obrębie gminy Bytom. 2. Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie wniosku wykazującego zasadność wprowadzenia zmian i zgody stron umowy na jej dokonanie. Jakiekolwiek zmiany niniejszej umowy wymagają - pod rygorem nieważności - zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, za wyjątkiem sytuacji opisanej w ust. 1 pkt 4, wynikającej z zagrożenia żywiołem, dla ważności zmian, strony dokonają niezwłocznego ich potwierdzenia na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 16 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Bytomiu, ul. Strzelców Bytomskich 16 41-902 Bytom, Dział Administracyjny, II piętro, pokój nr 131.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania publicznego pn.: Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych - edycja 2015, realizowanego w ramach programu Ministra Pracy i Polityki Społecznej Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu, wspófinansowanego ze środków pozyskanych z Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art.24 ust. 2a ustawy pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs technologa robót wykończeniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu dla uczestników/uczestniczek, zgodnie z ustalonym programem w ramach zadania publicznego pod nazwą: Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych - edycja 2015, w ramach programu Ministra Pracy i Polityki Społecznej Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu, wspófinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Uczestniczkami i uczestnikami projektu są osoby w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotne, podlegające wykluczeniu społecznemu lub zagrożone wykluczeniem. Zajęcia muszą być przeprowadzone w sposób umożliwiający każdemu uczestnikowi/uczestniczce opanowanie wszystkich niezbędnych elementów wynikających z programu. Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 2 osoby dorosłe - uczestnicy/uczestniczki projektu. UWAGA:1. Wskazana liczba uczestników/uczestniczek może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.2. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w kursie.3. Zamawiający dopuszcza, po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego, dołączenie uczestników/uczestniczek kursu do innej grupy szkoleniowej o zbieżnej tematyce organizowanej przez Wykonawcę. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, w okresie od dnia 15.09.2015 r. do dnia 10.12.2015 r.Miejsce odbywania zajęć: miasto Bytom i/lub okolice (tj. dojazd na trasie Dworzec PKP w Bytomiu - miejsce odbywania zajęć nie może zajmować uczestnikom/uczestniczkom więcej niż 60 min.(tam i z powrotem)). Wykonawca określi dokładny adres odbywania zajęć w formularzu ofertowym. Liczba godzin zajęć: łącznie 130 godzin (w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych).UWAGA: 1. Zamawiający przez godzinę rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min. 2. Liczba godzin zajęć w danym dniu szkoleniowym powinna wynosić od 6 do 8 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Miejsce realizacji zajęć w ramach kursu (kryterium szczegółowo opisane w cz.XV ust. 2 SIWZ) - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs konserwatora terenów zielonych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu dla uczestników/uczestniczek, zgodnie z ustalonym programem w ramach zadania publicznego pod nazwą: Podmiot zatrudnienia socjalnego partnerem Ośrodka Pomocy Społecznej i Powiatowego Urzędu Pracy w realizacji kontraktów socjalnych - edycja 2015, w ramach programu Ministra Pracy i Polityki Społecznej Aktywne Formy Przeciwdziałania Wykluczeniu Społecznemu, wspófinansowanego ze środków Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Uczestniczkami i uczestnikami projektu są osoby w wieku aktywności zawodowej, które korzystają ze świadczeń pomocy społecznej, bezrobotne, podlegające wykluczeniu społecznemu lub zagrożone wykluczeniem. Zajęcia muszą być przeprowadzone w sposób umożliwiający każdemu uczestnikowi/uczestniczce opanowanie wszystkich niezbędnych elementów wynikających z programu. Liczba uczestników/uczestniczek: maksymalnie 10 osób dorosłych - uczestników/uczestniczek projektu. UWAGA:1. Wskazana liczba uczestników/uczestniczek może ulec zmniejszeniu z przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.2.Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę osób uczestniczących w kursie.3.Zamawiający dopuszcza, po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego, dołączenie uczestników/uczestniczek kursu do innych grup szkoleniowych o zbieżnej tematyce organizowanych przez Wykonawcę. Czas trwania: zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, w okresie od dnia 15.09.2015 r. do dnia 10.12.2015 r.Miejsce odbywania zajęć: miasto Bytom i/lub okolice (tj. dojazd na trasie Dworzec PKP w Bytomiu - miejsce odbywania zajęć nie może zajmować uczestnikom/uczestniczkom więcej niż 60 min. (tam i z powrotem)). Wykonawca określi dokładny adres odbywania zajęć w formularzu ofertowym. Liczba godzin zajęć: łącznie 130 godzin (w tym 30 godzin zajęć teoretycznych i 100 godzin zajęć praktycznych).UWAGA: 1.Zamawiający przez godzinę rozumie godzinę lekcyjną trwającą 45 min. 2. Liczba godzin zajęć w danym dniu szkoleniowym powinna wynosić od 6 do 8 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Miejsce realizacji zajęć w ramach kursu (kryterium szczegółowo opisane w cz. XV ust. 2 SIWZ) - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.