Częstochowa: Prace remontowe w Biurach Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Będzinie, Częstochowie, Lublińcu, Mikołowie, Pszczynie, Raciborzu, Rybniku, Nakle Śląskim, Jastrzębiu Zdroju, Zawierciu i Żywcu
Numer ogłoszenia: 202204 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie , ul. Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3782800, faks 034 3249428.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inna państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w Biurach Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Będzinie, Częstochowie, Lublińcu, Mikołowie, Pszczynie, Raciborzu, Rybniku, Nakle Śląskim, Jastrzębiu Zdroju, Zawierciu i Żywcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Biurach Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Będzinie, Częstochowie, Lublińcu, Mikołowie, Pszczynie, Raciborzu, Rybniku, Nakle Śląskim, Jastrzębiu Zdroju, Zawierciu i Żywcu: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w zakresie 11 zadań: Zadanie nr 1 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Będzinie, ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach oraz wymianie drzwi wejściowych do BP. Zadanie nr 2 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Częstochowie, ul. Tkacka 5, 42-200 Częstochowa. Prace polegają na wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach BP. Zadanie nr 3 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Lublińcu, ul. Spokojna 2, 42-700 Lubliniec. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego oraz wymianie oświetlenia w Punkcie Obsługi Beneficjenta BP. Zadanie nr 4 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Mikołowie, ul. Wyszyńskiego 13, 43-190 Mikołów. Prace polegają na remoncie węzła sanitarnego w BP. Zadanie nr 5 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Pszczynie, ul. Szymanowskiego 10, 43-200 Pszczyna. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego oraz wymianie płytek w pomieszczeniu socjalnym. Zadanie nr 6 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz. Prace polegają na czyszczeniu, a następnie malowaniu elewacji budynku BP oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach. Zadanie nr 7 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Rybniku, ul. Białych 7, 44-200 Rybnik. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach. Zadanie nr 8 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Nakle Śląskim, ul. G. Morcinka 9, 42-622 Nakło Śląskie. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, wymianie uszkodzonych płytek, wymianie drzwi wejściowych do BP. Zadanie nr 9 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju, ul. Czecha 8B, 44-330 Jastrzębie Zdrój. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego. . Zadanie nr 10 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95, 42-400 Zawiercie. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach. Zadanie nr 11 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego, wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach, wymianie nawierzchni chodnika na kostkę brukową, remoncie daszków nad wejściami do budynku oraz remoncie obróbek blacharskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki: Zadanie nr 1 - BP Będzin: Przedmiar robót - Załącznik nr 1a, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l; Zadanie nr 2 - BP Częstochowa: Przedmiar robót - Załącznik nr 1b, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l; Zadanie nr 3 - BP Lubliniec: Przedmiar robót - Załącznik nr 1c, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l; Zadanie nr 4 - BP Mikołów: Przedmiar robót - Załącznik nr 1d, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l; Zadanie nr 5 - BP Pszczyna: Przedmiar robót - Załącznik nr 1e, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l; Zadanie nr 6 - BP Racibórz: Przedmiar robót - Załącznik nr 1f, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l; Zadanie nr 7 - BP Rybnik: Przedmiar robót - Załącznik nr 1g, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l; Zadanie nr 8 - BP Nakło Śląskie: Przedmiar robót - Załącznik nr 1h, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l; Zadanie nr 9 - BP Jastrzębie Zdrój: Przedmiar robót - Załącznik nr 1i, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l; Zadanie nr 10 - BP Zawiercie: Przedmiar robót - Załącznik nr 1j, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l; Zadanie nr 11 - BP Żywiec: Przedmiar robót - Załącznik nr 1k, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l; Zamawiający nie wyznacza maksymalnej liczby zadań (części), na które Wykonawca może złożyć ofertę. Zamawiający informuje, iż wszystkie użyte w dokumentacji nazwy własne materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia mają wyłącznie charakter poglądowy, określający minimalne wymogi dotyczące parametrów technicznych, jakościowych i technologicznych. W sytuacji, kiedy w dokumentacji zostały użyte znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane prace w okresie 36 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia w poszczególnych zadaniach. W przypadku powierzenia realizacji jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcy Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym (Załączniki nr 2A-2K) tej części (zakresu) zamówienia. Pozostałe istotne wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie poniżej 5 186 000 Euro.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tożsamych z zamówieniem podstawowym w ramach środków finansowych przewidzianych w planie finansowym na 2014 rok, w sytuacji uzyskania oszczędności w postępowaniu przetargowym lub otrzymania dodatkowych środków finansowych w tegorocznym planie finansowym Oddziału Regionalnego. Wartość zamówienia uzupełniającego do 30% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.12.00-9, 45.43.20.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7, 45.31.70.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 2A-2K do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 3. Informację, w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (w treści formularza ofertowego). 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca ma obowiązek udowodnić, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia. W przypadku, kiedy Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b wyżej wskazanej ustawy, winien w Formularzu ofertowym wskazać nazwy (firmy) tychże podwykonawców. W przypadku rezygnacji lub zmiany podwykonawcy, w sytuacji, kiedy zmiana ta dotyczy podmiotu, na zasoby którego powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w trakcie jej trwania w stosunku do treści oferty w sytuacjach: a) zaistnienia obiektywnych okoliczności, niezależnych od stron umowy, w tym w sytuacji ograniczenia środków finansowych Zamawiającego przewidzianych na realizację zamówienia, powodujących konieczność zmiany lub rozwiązania Umowy; b) działania siły wyższej lub zaistnienia stanu wyższej konieczności; c) zmiana terminu realizacji Umowy jest możliwa tylko w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron postępowania (np. wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach); d) zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie Umowy lub jej części staje się bezprzedmiotowe; e) zmiany podwykonawcy lub zakresu przedmiotu umowy, który został powierzony do realizacji podwykonawcy; f) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych; g) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości co do treści Umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa,
pokój 339 (III piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Śląski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa, pokój 143 (I piętro, kancelaria główna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: n/d.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Będzinie, ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Będzinie, ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach oraz wymianie drzwi wejściowych do BP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Przedmiar robót - Załącznik nr 1a, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.44.00.00-3, 45.43.20.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-0, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Częstochowie, ul. Tkacka 5, 42-200 Częstochowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Częstochowie, ul. Tkacka 5, 42-200 Częstochowa. Prace polegają na wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach BP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Przedmiar robót - Załącznik nr 1b, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.43.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Lublińcu, ul. Spokojna 2, 42-700 Lubliniec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Lublińcu, ul. Spokojna 2, 42-700 Lubliniec. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego oraz wymianie oświetlenia w Punkcie Obsługi Beneficjenta BP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Przedmiar robót - Załącznik nr 1c, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.70.00-2, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Mikołowie, ul. Wyszyńskiego 13, 43-190 Mikołów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Mikołowie, ul. Wyszyńskiego 13, 43-190 Mikołów. Prace polegają na remoncie węzła sanitarnego w BP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Przedmiar robót - Załącznik nr 1d, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.20.00-4, 45.33.22.00-5, 45.33.23.00-6, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Pszczynie, ul. Szymanowskiego 10, 43-200 Pszczyna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Pszczynie, ul. Szymanowskiego 10, 43-200 Pszczyna. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego oraz wymianie płytek w pomieszczeniu socjalnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Przedmiar robót - Załącznik nr 1e, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.43.20.00-4, 45.43.12.00-9, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Raciborzu, ul. Leśmiana 4, 47-400 Racibórz. Prace polegają na czyszczeniu, a następnie malowaniu elewacji budynku BP oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Przedmiar robót - Załącznik nr 1f, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.43.21.11-5, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Rybniku, ul. Białych 7, 44-200 Rybnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Rybniku, ul. Białych 7, 44-200 Rybnik. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Przedmiar robót - Załącznik nr 1g, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.20.00-4, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Nakle Śląskim, ul. G. Morcinka 9, 42-622 Nakło Śląskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - Wykonanie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Nakle Śląskim, ul. G. Morcinka 9, 42-622 Nakło Śląskie. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, wymianie uszkodzonych płytek, wymianie drzwi wejściowych do BP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Przedmiar robót - Załącznik nr 1h, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.20.00-7, 45.43.10.00-7, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju, ul. Czecha 8B, 44-330 Jastrzębie Zdrój.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Jastrzębiu Zdroju, ul. Czecha 8B, 44-330 Jastrzębie Zdrój. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Przedmiar robót - Załącznik nr 1i, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95, 42-400 Zawiercie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Zawierciu, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 95, 42-400 Zawiercie. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń oraz wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ:Przedmiar robót - Załącznik nr 1j, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.43.20.00-4, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - Wykonie prac remontowych w Biurze Powiatowym ARiMR w Żywcu, ul. Ks. Pr. St. Słonki 24, 34-300 Żywiec. Prace polegają na malowaniu wybranych pomieszczeń, położeniu tynku mozaikowego, wymianie wykładziny w wybranych pomieszczeniach, wymianie nawierzchni chodnika na kostkę brukową, remoncie daszków nad wejściami do budynku oraz remoncie obróbek blacharskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki wykonania zamówienia w zakresie poszczególnych zadań zawierają załączniki do SIWZ: Przedmiar robót - Załącznik nr 1k, Specyfikacja techniczna - Załącznik nr 1l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.43.20.00-4, 45.43.21.10-8, 45.43.21.11-5, 45.44.00.00-3, 45.44.20.00-7, 45.44.21.00-8, 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- DOSTAWA WORKÓW MEDYCZNYCH I NIEMEDYCZNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych ARiMR w 2024 roku
- Wykonanie remontu pokoi biurowych w budynku Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej 11/13 w Częstochowie
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Przebudowa pomieszczeń kwestury"
- ŚWIADCZENIE USŁUG DLA UCZESTNIKÓW DEMONSTRACJI Z ZAKRESU NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII CHOWU I HODOWLI BYDŁA RAS MIĘSNYCH W RAMACH DZIAŁANIA "TRANSFER WIEDZY I DZIAŁALNOŚĆ INFORMACYJNA"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej zadania pn.: "Wykonanie remontu pomieszczeń na Wydziale Elektrycznym PCz"
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.