eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Świadczenie usług utrzymywania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Olsztyn: Świadczenie usług utrzymywania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 202121 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Olsztynie , ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5397015, faks 089 5397016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług utrzymywania czystości w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych jednostek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie tj.: CZĘŚĆ 1 - pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Olsztynie, zlokalizowanych w Olsztynie przy ul. Składowej 5 oraz pomieszczeń biurowych wynajmowanych na potrzeby komórek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie, zlokalizowanych przy ul. Składowej 5 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielkość powierzchni wewnętrznej biurowej wynosi odpowiednio: -1631 m2 (budynek Urzędu/Oddziału Celnego przy ul. Składowej 5) - dwupiętrowy budynek biurowy z dużą powierzchnią przeszklenia (122 okna + witryna), z pomieszczeniami biurowymi, zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz dużą powierzchnią archiwalną; umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 164 m2) -85,60 m2 - pomieszczenia biurowe wynajmowane od Centrum Motoryzacyjnego (pok. nr 4 i 5 na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Składowej 5 - bez toalet i ciągów komunikacyjnych) - umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 14 m2 ). POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA POZOSTAŁA: Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej oraz budynek magazynowy, w których należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - dwa razy w tygodniu sprzątanie zaplecza sanitarnego, w tym: -pow. podłóg - 45 m2, -ilość umywalek - 6 szt. -ilość sedesów - 4 szt. -ilość pisuarów - 4 szt. -ilość kabin prysznicowych - 1 szt. - raz w roku (w kwietniu) umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 161 m2, - raz na kwartał sprzątanie (zamiatanie) powierzchni wewnętrznej 852 m2 . Koszty sprzątania powierzchni wewnętrznej pozostałej powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie oraz pomieszczeń wynajmowanych. Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 13507 m2- na posesji znajdują się: budynek biurowy Urzędu i Oddziału Celnego, budynek kontroli szczegółowej oraz budynek garażowy (8 boksów), magazynowy, zadaszony śmietnik, przenośna kabina sanitarna, parkingi samochodów ciężarowych i osobowych, chodniki, droga dojazdowa oraz teren zielony około 925 m2. CZĘŚĆ 2 - pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Elblągu, zlokalizowanych w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A; 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynków: Dwa budynki biurowe o łącznej powierzchni użytkowej 1110,44 m2, z czego jeden budynek dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi i zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną (ogółem 84 okna i 5 par drzwi wewn.), drugi budynek parterowy z pomieszczeniami biurowymi , zapleczem i archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną ( ogółem 20 okien i 4 pary drzwi). Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 93 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 118 m2 Podłogi: terakota/beton - ok. 437 m2, pcv - ok. 656 m2. Wykładzina dywanowa: ok. 100 m2 Ilość umywalek - 17 szt. Ilość sedesów - 16 szt. Ilość pisuarów - 6 szt. Ilość kabin prysznicowych - 3 szt. Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 110 Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 28,8 m2, - raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 894,5 m2 . Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i placu Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu. POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 13934,41 m2 - chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi i rampą oraz tereny zielone około 7800 m2. CZĘŚĆ 3 - pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Iławie Przedmiotem zamówienia świadczenie usług: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynku Oddziału Celnego w Iławie, zlokalizowanego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12; 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni zlokalizowanych w sąsiedztwie budynku o którym mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 1035 m2. Jest to budynek biurowy IV kondygnacyjny, podpiwniczony, o zwartej bryle, ocieplony z dachem płaskim. Wysokość pomieszczeń standardowa. W piwnicy o pow. ok 254 m2 znajdują się: pom. techniczne, archiwum (składnica akt - 82,16 m2), magazyn na narzędzia, pom. do pobierania próbek oraz magazyn depozytowy o pow. ok. 90 m2 , w tym cały korytarz - 43 m2. W piwnicy znajduje się również toaleta, którą należy sprzątać co drugi dzień - 6,4 m2. Na II piętrze znajduje się sala narad o powierzchni 50,56 m2. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 184 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 124 m2 Podłogi: terakota/beton - ok. 664 m2, pcv - ok. 175 m2. Wykładzina dywanowa/dywany: ok. 197 m2 Ilość umywalek - 13 szt. Ilość sedesów - 13 szt. Ilość pisuarów - 3 szt. Ilość kabin prysznicowych: 4 szt. Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 40 Na terenie należącym do Oddziału Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 10,6 m2, - raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 332,6 m2 . Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i posesji Oddziału Celnego w Iławie. Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 7064 m2 - składają się na nią chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi oraz tereny zielone około 1944 m2. CZĘŚĆ 4 - pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Ełku Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Oddziału Celnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Przemysłowej 10 w Ełku; 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką chodników, placu odpraw i parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 784 m2. Budynek jest podpiwniczony, z wysokim parterem i piętrem. Pomieszczenia piwniczne częściowo wykorzystywane są na zaplecze gospodarcze i archiwum - ich sprzątanie odbywać się będzie okresowo. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleń do mycia - podawana jednostronnie: 145,2 m2 (w tym 133 okna) Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 96 m2 (57 drzwi) Podłogi: 100 % terakota Ilość umywalek - 8 szt. Ilość sedesów - 6 szt. Ilość pisuarów - 2 szt. Ilość zlewów met / zlewozmywaków - 1 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 30 POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 3430 m2 (w tym ok. 90% to teren utwardzony), na którą składa się plac odpraw, tereny zielone około 578 m2 , parking samochodów osobowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie wykonawca winien wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług tożsamych (tzn. usług obejmujących utrzymanie czystości o podobnym charakterze), z czego co najmniej jedna usługa winna mieć wartość co najmniej: a) 40 000,00 zł w części 1 zamówienia; b) 40 000,00 zł w części 2 zamówienia; c) 20 000,00 zł w części 3 zamówienia; d) 15 000,00 zł w części 4 zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych głównych usług oraz dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie /zgodnie z punktem 6.4 SIWZ/. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, kwota ta musi być sumą kwot wskazanych dla poszczególnych części

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku a ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia /zgodnie z pkt. 6.3 SIWZ/

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W tym zakresie wykonawca winien wykazać się posiadaniem aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu opisanego w pkt 6.5 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień umowy w przypadku: 1)okresowego lub stałego wyłączenia części pomieszczeń z zakresu umowy, np. w związku z remontem, awarią, rozwiązaniem umowy najmu pomieszczeń lub zdarzeniami losowymi, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; w takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o czas i obszar niewykonywania usługi, zgodnie ze stawką wskazaną w §7 ust. 1 umowy. 2)zmian wynikających z wejścia w życie z dniem 1 lipca 2013r. ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011r. nr 152, poz. 897), które to zmiany będą związane z odbiorem odpadów przez Gminę .. (w zależności od części zamówienia) i wprowadzeniem nowego systemu gospodarki odpadami komunalnymi; w takim przypadku możliwe będzie ustalenie nowych zasad opróżniania koszy na śmieci i wynoszenia ich do miejsca składowania odpadów (selektywne zbieranie odpadów). Powyższa zmiana nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy; 3)zmian danych osobowych, adresowych i organizacyjnych stron umowy. 4)wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla zamawiającego, niemożliwych wcześniej do przewidzenia. W powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2.Wszelkie zmiany postanowień umowy muszą być wprowadzane na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn ic.olsztyn.ilgw@ols.mofnet.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Izba Celna w Olsztynie, ul. Dworcowa 1, 10-413 Olsztyn Kancelaria Ogólna (parter, pok. 21a).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Olsztynie, zlokalizowanych w Olsztynie przy ul. Składowej 5 oraz pomieszczeń biurowych wynajmowanych na potrzeby komórek organizacyjnych Izby Celnej w Olsztynie, zlokalizowanych przy ul. Składowej 5 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynków, o których mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielkość powierzchni wewnętrznej biurowej wynosi odpowiednio: -1631 m2 (budynek Urzędu/Oddziału Celnego przy ul. Składowej 5) - dwupiętrowy budynek biurowy z dużą powierzchnią przeszklenia (122 okna + witryna), z pomieszczeniami biurowymi, zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz dużą powierzchnią archiwalną; umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 164 m2) -85,60 m2 - pomieszczenia biurowe wynajmowane od Centrum Motoryzacyjnego (pok. nr 4 i 5 na parterze budynku zlokalizowanego przy ul. Składowej 5 - bez toalet i ciągów komunikacyjnych) - umycie szyb (jednorazowo - powierzchnia przeszklenia 14 m2 ). Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 178 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 219 m2 Podłogi: terakota/beton - ok. 1230 m2, pcv - ok.317 m2. Wykładzina dywanowa: ok. 170 m2 Ilość umywalek - 14 szt. Ilość sedesów - 11 szt. Ilość pisuarów - 3 szt. Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 4 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 126 POWIERZCHNIA WEWNĘTRZNA POZOSTAŁA: Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej oraz budynek magazynowy, w których należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - dwa razy w tygodniu sprzątanie zaplecza sanitarnego, w tym: -pow. podłóg - 45 m2, -ilość umywalek - 6 szt. -ilość sedesów - 4 szt. -ilość pisuarów - 4 szt. -ilość kabin prysznicowych - 1 szt. - raz w roku (w kwietniu) umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 161 m2, - raz na kwartał sprzątanie (zamiatanie) powierzchni wewnętrznej 852 m2 . Koszty sprzątania powierzchni wewnętrznej pozostałej powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń biurowych Urzędu i Oddziału Celnego w Olsztynie oraz pomieszczeń wynajmowanych. Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 13507 m2- na posesji znajdują się: budynek biurowy Urzędu i Oddziału Celnego, budynek kontroli szczegółowej oraz budynek garażowy (8 boksów), magazynowy, zadaszony śmietnik, przenośna kabina sanitarna, parkingi samochodów ciężarowych i osobowych, chodniki, droga dojazdowa oraz teren zielony około 925 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pomieszczenia i plac Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1) utrzymania czystości wewnątrz budynków Urzędu/Oddziału Celnego w Elblągu, zlokalizowanych w Elblągu przy ul. Warszawskiej 129A; 2) utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3) odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynków: Dwa budynki biurowe o łącznej powierzchni użytkowej 1110,44 m2, z czego jeden budynek dwukondygnacyjny z pomieszczeniami biurowymi i zapleczem socjalnym i higieniczno - sanitarnym oraz archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną (ogółem 84 okna i 5 par drzwi wewn.), drugi budynek parterowy z pomieszczeniami biurowymi , zapleczem i archiwum, dużą powierzchnią przeszkloną ( ogółem 20 okien i 4 pary drzwi). Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 93 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 118 m2 Podłogi: terakota/beton - ok. 437 m2, pcv - ok. 656 m2. Wykładzina dywanowa: ok. 100 m2 Ilość umywalek - 17 szt. Ilość sedesów - 16 szt. Ilość pisuarów - 6 szt. Ilość kabin prysznicowych - 3 szt. Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 110 Na terenie należącym do Urzędu Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 28,8 m2, - raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 894,5 m2 . Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i placu Urzędu i Oddziału Celnego w Elblągu. POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 13934,41 m2 - chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi i rampą oraz tereny zielone około 7800 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Iławie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia świadczenie usług: 1)utrzymania czystości wewnątrz budynku Oddziału Celnego w Iławie, zlokalizowanego w Iławie przy ul. Lubawskiej 12; 2)utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni zlokalizowanych w sąsiedztwie budynku o którym mowa w pkt 1); 3)odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką posesji, placu odpraw, parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 1035 m2. Jest to budynek biurowy IV kondygnacyjny, podpiwniczony, o zwartej bryle, ocieplony z dachem płaskim. Wysokość pomieszczeń standardowa. W piwnicy o pow. ok 254 m2 znajdują się: pom. techniczne, archiwum (składnica akt - 82,16 m2), magazyn na narzędzia, pom. do pobierania próbek oraz magazyn depozytowy o pow. ok. 90 m2 , w tym cały korytarz - 43 m2. W piwnicy znajduje się również toaleta, którą należy sprzątać co drugi dzień - 6,4 m2. Na II piętrze znajduje się sala narad o powierzchni 50,56 m2. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleń/okien do mycia - podawana jednostronnie: ok. 184 m2 Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 124 m2 Podłogi: terakota/beton - ok. 664 m2, pcv - ok. 175 m2. Wykładzina dywanowa/dywany: ok. 197 m2 Ilość umywalek - 13 szt. Ilość sedesów - 13 szt. Ilość pisuarów - 3 szt. Ilość kabin prysznicowych: 4 szt. Ilość zlewów met. / zlewozmywaków - 2 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 40 Na terenie należącym do Oddziału Celnego znajduje się również budynek kontroli szczegółowej, w którym należy wykonywać dodatkowe prace okresowe: - raz w roku umycie szyb, z powierzchnią przeszklenia 10,6 m2, - raz na kwartał sprzątanie / czyszczenie powierzchni wewnętrznej 332,6 m2 . Koszty sprzątania raz na kwartał budynku kontroli szczegółowej oraz mycia okien raz w roku powinny być wliczone w cenę sprzątania pomieszczeń i posesji Oddziału Celnego w Iławie. Powierzchnia zewnętrzna posesji wynosi 7064 m2 - składają się na nią chodniki, utwardzony plac odpraw wraz z drogami komunikacyjnymi oraz tereny zielone około 1944 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.90.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pomieszczenia i plac Oddziału Celnego w Ełku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: 1) utrzymania czystości wewnątrz budynków Oddziału Celnego w Ełku zlokalizowanego przy ul. Przemysłowej 10 w Ełku; 2) utrzymania czystości na posesji, placu odpraw, parkingu i pasie zieleni, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1); 3) odśnieżania w okresie zimowym wraz z posypywaniem piachem, solą/mieszanką chodników, placu odpraw i parkingu, usytuowanych w sąsiedztwie budynku, o którym mowa w pkt 1). Charakterystyka budynku: Wielkość powierzchni wewnętrznej wynosi 784 m2. Budynek jest podpiwniczony, z wysokim parterem i piętrem. Pomieszczenia piwniczne częściowo wykorzystywane są na zaplecze gospodarcze i archiwum - ich sprzątanie odbywać się będzie okresowo. W pozostałej części budynku znajdują się pomieszczenia biurowe z zapleczem higieniczno - sanitarnym/socjalnym. Charakterystyka: Powierzchnia przeszkleń do mycia - podawana jednostronnie: 145,2 m2 (w tym 133 okna) Powierzchnia drzwi do mycia - podawana jednostronnie: ok. 96 m2 (57 drzwi) Podłogi: 100 % terakota Ilość umywalek - 8 szt. Ilość sedesów - 6 szt. Ilość pisuarów - 2 szt. Ilość zlewów met / zlewozmywaków - 1 szt. Ilość osób pracujących w budynku : ok. 30 POWIERZCHNIA ZEWNĘTRZNA Wielkość powierzchni zewnętrznej wynosi 3430 m2 (w tym ok. 90% to teren utwardzony), na którą składa się plac odpraw, tereny zielone około 578 m2 , parking samochodów osobowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.91.12.00-8, 90.91.13.00-9, 90.62.00.00-0, 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5, 33.71.19.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.