eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiślica › Wiślica, rezerwat archeologiczny (XII-XIII w.) w podziemiach Bazyliki Mniejszej; konserwacja lapidarium (XVII w.) wraz z romańskimi płaskorzeźbami (XII w.); kontynuacja prac - etap IV.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-14

Wiślica: Wiślica, rezerwat archeologiczny (XII-XIII w.) w podziemiach Bazyliki Mniejszej; konserwacja lapidarium (XVII w.) wraz z romańskimi płaskorzeźbami (XII w.); kontynuacja prac - etap IV.
Numer ogłoszenia: 202036 - 2014; data zamieszczenia: 14.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Wiślicy , Plac Solny 32, 28-100 Wiślica, woj. świętokrzyskie, tel. 41 379 21 64, faks 41 379 21 06.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeum.wislica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.muzeum.wislica.pl/zamoacutewienia.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wiślica, rezerwat archeologiczny (XII-XIII w.) w podziemiach Bazyliki Mniejszej; konserwacja lapidarium (XVII w.) wraz z romańskimi płaskorzeźbami (XII w.); kontynuacja prac - etap IV..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace związane z zahamowaniem procesu destrukcji wnętrza lapidarium rezerwatu archeologicznego w podziemiach Bazyliki Mniejszej w Wiślicy wraz z romańskimi płaskorzeźbami w oparciu o dofinansowanie w ramach Programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Program Dziedzictwo Kulturowe, priorytet Ochrona Zabytków oraz dotacji Województwa Świętokrzyskiego polegające na konserwacji kamiennych wątków ścian, konserwacji kamiennych płaskorzeźb, odtworzenie tynków sklepienia wraz z uszczelnieniem daszku, konserwacji posadzek i schodów wraz z metalową balustradą, konserwacji metalowych i drewnianych drzwi oraz okna. Zakres prac obejmuje: Kamienny wątek ścian: - Oczyszczenie wstępne (71,2 m2); - Oczyszczenie powierzchni kamienia metodami chemicznymi bez względu na ilość powtórzeń wraz z doczyszczeniem mechanicznym (7120 dm2); - Zniszczenie żywotności mikroorganizmów w porach kamienia metodą chemiczną (dezynfekcja) (2104,5 dm2); - Wzmocnienie lub hydrofobizacja powierzchniowa kamienia (7120 dm2); - Uzupełnienie ubytków za pomocą kitów na bazie wapna lub cementu nisko alkalicznego z ewentualnymi dodatkami modyfikującymi (kity podbarwione w masie na kolor otoczenia) (210 dm2); - Wypełnienie starych wykruszonych połączeń kamienia (spoiny, fugi) (200 dm2); - Scalenie kolorystyczne (patynowanie) (300 dm2); Romańskie kamienne płaskorzeźby: - Oczyszczenie wstępne (3,32 m2); - Oczyszczenie powierzchni kamienia metodami chemicznymi bez względu na ilość powtórzeń wraz z doczyszczeniem mechanicznym (332 dm2); - Zniszczenie żywotności mikroorganizmów w porach kamienia metodą chemiczną (dezynfekcja) (100 dm2); - Wzmocnienie lub hydrofobizacja powierzchniowa kamienia (332 dm2); - Uzupełnienie ubytków za pomocą kitów na bazie wapna lub cementu nisko alkalicznego z ewentualnymi dodatkami modyfikującymi (kity podbarwione w masie na kolor otoczenia) (332 dm2); - Scalenie kolorystyczne (patynowanie) (332 dm2); Konserwacja tynków oraz uszczelnienie daszku: - Roboty przygotowawcze odbicie tynków bez względu na rodzaj podłoża, ścian stropów wewnątrz z usunięciem gruzu z zaprawy cementowo-wapiennej - sklepienia (14,47 m2); - Tynki renowacyjne wewnętrzne z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej na sklepieniach krzyżowych, gotyckich, kopulastych kat. III - sklepienia (14,47 m2); - Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych, tynki nie pokryte, na sklepieniach krzyżowych i beczkowych, ciasto wapienne - sklepienia (14,47 m2); - Roboty przygotowawcze odbicie tynków bez względu na rodzaj podłoża, ścian stropów wewnątrz z usunięciem gruzu z zaprawy cementowo-wapiennej - wnęki drzwiowe (12,87 m2); - Tynki renowacyjne wewnętrzne z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej, wykonane ręcznie z przygotowaniem zaprawy, tynk kat. IV - wnęki drzwiowe (12,87 m2); - Przetarcie istniejących tynków wewnętrznych, tynki nie pokryte, na ścianach, ciasto wapienne (12,87 m2); - Uszczelnienie pokrycia daszku - (20 m2); Konserwacja schodów i posadzek: - Konserwacja schodów ze spocznikiem (11,6 m2); - Konserwacja posadzki (20,6 m2); Konserwacja elementów metalowych: - Konserwacja drzwi wejściowych (4,95 m2); - Konserwacja balustrady schodów (6,21 m2); - Konserwacja kraty wejścia do podziemi wraz z metalowymi odrzwiami (6,06 m2); Konserwacja elementów drewnianych: - Konserwacja okna (1,98 m2); - Drzwi wewnętrznej ściany płd. (1,85 m2); Wszystkie zabiegi konserwatorskie należy udokumentować w formie pisemnej, rysunkowej i fotograficznej - przed, w trakcie i po konserwacji. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program prac konserwatorskich - Załącznik Nr 10 do SIWZ. Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach co najmniej równych lub wyższych niż wskazane. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. I-3 ustawy pzp. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe określone w przedmiocie zamówienia, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający zastrzega, że kluczowe części niniejszego zamówienia polegające na pracach konserwatorskich przy kamiennym wątku ścian w zakresie: oczyszczenie powierzchni kamienia, wykonanie zabiegu odsalania metodą wymuszonej migracji soli do rozszerzonego środowiska, wzmocnienie strukturalne osłabionych fragmentów kamienia, wykucie wadliwych uzupełnień kamienia i spoin, uzupełnienie drobnych ubytków kamienia, uzupełnienie spoin między poszczególnymi elementami kamiennymi, scalenie kolorystyczne przebarwień kamienia, hydrofobizacja powierzchni kamienia oraz przy romańskich kamiennych płaskorzeźbach w zakresie: oczyszczenie powierzchni kamienia, wzmocnienie strukturalne osłabionych fragmentów kamienia, uzupełnienie drobnych ubytków kamienia, zabieg hydrofobizacji, muszą zostać wykonane osobiście przez wykonawcę. Zastrzeżenie to nie jest skuteczne w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług nie większą jak 1 000,00 zł, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu. 8. Wymagania stawiane wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wymagania organizacyjne. 9.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 9.2 Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 9.3 Informacje drogą faksową należy przesłać na numer 41 369 09 31. 9.4 Informacje drogą elektroniczną należy przesłać na adres muzeum.wislica@gmail.com 9.5 Zamawiający wymaga prowadzenia prac zgodnie z pozwoleniem na prowadzenie prac konserwatorskich wydanym przez Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, wg Programu Prac Konserwatorskich stanowiący nieodłączny załącznik niniejszego pozwolenia oraz wytycznymi Dyrektora Muzeum Regionalnego w Wiślicy; 10. Wymagania dot. gwarancji: Wymagania dotyczące gwarancji zawarte są w projekcie umowy stanowiącej - Załącznik Nr 9 SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe określone w przedmiocie zamówienia, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.52.21.00 - Usługi ochrony obiektów historycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 389,00 zł, słownie: cztery tysiące trzysta osiemdziesiąt dziewięć złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej formie: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o. Wiślica, nr rachunku: 10 8480 0004 2002 0097 9436 0001 z adnotacją: Wadium - Wiślica, rezerwat archeologiczny (XII-XIII w.) w podziemiach Bazyliki Mniejszej; konserwacja lapidarium (XVII w.) wraz z romańskimi płaskorzeźbami (XII w.) - etap IV; 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) W gwarancjach bankowych; 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 23.06.2014 r. do godziny 10:00; 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o. Wiślica, nr rachunku 10 8480 0004 2002 0097 9436 0001 z adnotacją: Wadium - Wiślica, rezerwat archeologiczny (XII-XIII w.) w podziemiach Bazyliki Mniejszej; konserwacja lapidarium (XVII w.) wraz z romańskimi płaskorzeźbami (XII w.) - etap IV. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta-poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 usług w zakresie konserwacji romańskich bądź gotyckich wnętrz sakralnych wpisanych do rejestru zabytków w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Uszczegółowienie - Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 zamówienia obejmujące swym zakresem konserwację wnętrz romańskich bądź gotyckich obiektów sakralnych wpisanych do rejestru zabytków w tym przynajmniej jednego o wartości pojedynczego zadania nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, zawierającego w swym zakresie wykonanie konserwacji kamiennych elementów romańskich. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz przedstawione dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz przedstawione dokumenty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę dysponowania osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: że dysponuje lub będzie dysponować przynajmniej 1 osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych: a) na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub b) w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji lub badania zabytków wpisanych do rejestru zabytków (zgodnie z § 22 Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robot budowlanych, badań konserwatorskich, badań archeologicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych z dnia 27 lipca 2011 roku - Dz.U. z 2011, Nr 165, poz. 987).Ocena spełnienia warunku dokonywana będzie w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy - Załącznik Nr 1; 2. Formularz cenowy - Załącznik nr 2; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych - Załącznik nr 3; 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 6;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.wislica.pl/zamoacutewienia.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Wiślicy ul. Plac Solny 32 28-160 Wiślica email: muzeum.wislica@gmail.com tel. 41 369 09 30 fax. 41 369 09 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Wiślicy ul. Plac Solny 32 28-160 Wiślica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki przyznane w ramach programu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach dotacji na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe - Ochrona Zabytków oraz dotacji Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.