To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-09-23
Zielona Góra: Dostosowanie oferty edukacyjnej szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - zakup i dostawa mebli i wyposażenia.
Numer ogłoszenia: 202017 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 164415 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie oferty edukacyjnej szkolnictwa zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - zakup i dostawa mebli i wyposażenia..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 6.1. Miejsce dostawy: Zespół Szkół Budowlanych, ul. Botaniczna 50, 65-001 Zielona Góra. 6.2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy określone w niniejszej SIWZ meble i wyposażenie. Transportu elementów przedmiotu zamówienia Wykonawca dokona na własny koszt i ryzyko 6.3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z wyborem Wykonawcy - na jedno lub wszystkie zadania. 6.4. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: 6.4.1. Zadanie I - Zakup i dostawa różnych mebli i wyposażenia: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 5.I. do SIWZ. b) Wszystkie oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe. c) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. d) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone meble i wyposażenie. 6.4.2. Zadanie II - Zakup i dostawa wyposażenia i środków czystości: a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli - wykazie wyposażenia stanowiącej załącznik nr 5.II. do SIWZ. b) Wszystkie oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być nieużywane i fabrycznie nowe. c) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. d) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy atesty, certyfikaty i deklarację zgodności CE na dostarczone wyposażenie. 6.5. Zestawienie asortymentowo - ilościowe wraz ze szczegółowym opisem wyposażenia dotyczące poszczególnych zadań zawierają Tabele - wykazy wyposażenia stanowiące załączniki nr 5.I. - 5.II. do SIWZ. 6.6. Zamawiający informuje, iż wskazanie nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów mogące wystąpić w elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Użyte w niniejszej SIWZ wraz załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SIWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia. 6.7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji i sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.22.43.40 - Kosze 39.29.93.99 - 39.29.93.99 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA RÓŻNYCH MEBLI I WYPOSAŻENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drzewiarz - Bis Sp. z o.o., Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48805,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76346,10
Oferta z najniższą ceną: 76346,10 / Oferta z najwyższą ceną: 79952,46
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZAKUP I DOSTAWA WYPOSAŻENIA I ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drzewiarz - Bis Sp. z o.o., Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5505,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6027,00
Oferta z najniższą ceną: 6027,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6027,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa ambulansu transportowego z wyposażeniem"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników polsko-niemieckiego projektu pn. Zaufanie dzięki językowi dofinansowanego z Programu Współpracy INTERREG VI A BB-PL 2021-2027
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 relacji Drezdenko - Międzychód
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Prokuratury Rejonowej w Żarach.
- Najem zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z zakupem materiałów zużywalnych (nożyków/liczników zgrzewów)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów wyposażenia gospodarczo-higienicznego i biurowego na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk.
- Dostawa środków czystości
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Utworzenie nowych 19 miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim przy ul. Juliusza Słowackiego 18B w Bierutowie
- Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli na potrzeby Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kaletniczej 8 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa artykułów gospodarczych do kwater internatowych
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.