eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Opracowanie i przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych w formie broszury pt. /Plany zadań ochronnych w pigułce na przykładzie obszarów Natura 2000 w województwie łódzkim/ w ramach projektu nrPOIS.05.03.00-00-186/09 /Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski/, w ramach działania 5.3 Priorytet V Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-23

Łódź: Opracowanie i przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych w formie broszury pt. /Plany zadań ochronnych w pigułce na przykładzie obszarów Natura 2000 w województwie łódzkim/ w ramach projektu nr: POIS.05.03.00-00-186/09 /Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski/, w ramach działania 5.3 Priorytet V Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 201733 - 2014; data zamieszczenia: 23.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi , ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 665 03 74, 665 03 70, faks 42 665 03 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lodz.rdos.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i przygotowanie materiałów informacyjno-promocyjnych w formie broszury pt. /Plany zadań ochronnych w pigułce na przykładzie obszarów Natura 2000 w województwie łódzkim/ w ramach projektu nr: POIS.05.03.00-00-186/09 /Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski/, w ramach działania 5.3 Priorytet V Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: opracowanie projektu graficznego, przygotowanie do druku, druk i oprawa oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego broszury pt. /Plany zadań ochronnych w pigułce na przykładzie obszarów Natura 2000 w województwie łódzkim/ w ramach projektu nr: POIS.05.03.00-00-186/09 /Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski/ w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, Priorytet V /Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych/, działanie 5.3 /Opracowanie planów ochrony/, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. PARAMETRY I ZAKRES ZAMÓWIENIA: I) PROJEKT GRAFICZNY I SKŁAD: I.1. Projekt graficzny i skład publikacji zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego szablonem okładki i wytycznymi; I.2. Redakcja techniczna, łamanie tekstu dostarczonego przez Zamawiającego; I.3. Obróbka cyfrowa zdjęć, ilustracji, map dostarczonych przez Zamawiającego oraz montaż elektroniczny; I.4. Przygotowanie projektu publikacji do druku, przedłożenie Zamawiającemu próbek (wzorników) materiałów poligraficznych, z których zostanie wykonana publikacja oraz wydruku próbnego; II) DRUK I OPRAWA: II.1. Nakład: 1000 szt.; II.2. Format: 210 mm x 148 mm (A5) szyty po dłuższym boku; II.3. Papier środek: Kreda błyszcząca, 170 g/m2, pełen kolor (4+4); II.4. Okładka: Kreda matowa, 300 g/m2, pełen kolor 4+4, folia matowa 1+1, lakier wybiórczy UV 1+0; II.5. Liczba stron: do 64 stron oraz okładka; II.6. Szycie: Oprawa zeszytowa; III) FORMA DOSTARCZENIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO: III.1. Przekazanie projektu publikacji w wersji elektronicznej (w formacie .pdf) na płycie CD/DVD oraz próbek materiałów poligraficznych, z których zostaną wykonane - dostarczenie do siedziby Zamawiającego w celu akceptacji przed przystąpieniem do wydruku próbnego. III.2. Przekazanie projektu publikacji po składzie i korekcie na 2 szt. płyt CD/DVD w wersji edytowalnej oraz w plikach wykorzystanych do wydruku w drukarni (np. w .pdf) wraz z próbnym wydrukiem - Dostarczenie do siedziby Zamawiającego do akceptacji przed przystąpieniem do druku nakładu. III.3. Dostawa publikacji zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (o treści i formie zaakceptowanej ostatecznie przez Zamawiającego) w postaci wydrukowanej - Dostarczenie i wniesienie do siedziby Zamawiającego w opakowaniach zbiorczych po 100 egzemplarzy. IV) ETAPY REALIZACJI ZAMÓWIENIA: IV.1. Przekazanie przez Zamawiającego materiałów do publikacji: tekst, zdjęcia, mapy, logotypy, szablon okładki, wytyczne - do 2 dni od daty podpisania umowy; IV.2. Przekazanie przez Wykonawcę projektu graficznego publikacji w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD oraz próbek materiałów poligraficznych - do 12 dni od przekazania materiałów do publikacji; IV.3. Sprawdzenie przez Zamawiającego przekazanego projektu graficznego i wniesienie ew. uwag - do 9 dni od przekazania projektu graficznego i próbek materiałów; IV.4. Naniesienie poprawek przez Wykonawcę, zgodnie ze zgłoszonymi przez Zamawiającego uwagami oraz przekazanie poprawionego projektu graficznego - do 3 dni od otrzymania uwag od Zamawiającego; IV.5. Uzyskanie akceptacji przekazanego projektu graficznego po uwzględnieniu wszystkich zgłaszanych uwag (dopuszcza się korespondencję przesyłaną pocztą elektroniczną) - do 5 dni od przekazania poprawionego projektu graficznego; IV.6. Przekazanie projektu publikacji po składzie i korekcie na 2 szt. płyt CD/DVD w wersji edytowalnej oraz w plikach wykorzystanych do wydruku w drukarni (np. w .pdf) wraz z próbnym wydrukiem - do 5 dni od akceptacji poprawionego projektu graficznego; IV.7. Pisemna akceptacja lub zgłoszenie uwag Zamawiającego do próbnego wydruku - do 2 dni od dostarczenia wydruku próbnego; IV.8. Przekazanie próbnego wydruku wraz z naniesionymi przez Wykonawcę poprawkami w celu pisemnej akceptacji przez Zamawiającego - do 3 dni od dostarczenia poprawionego wydruku próbnego; IV.9. Dostawa publikacji zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (o treści i formie zaakceptowanej ostatecznie przez Zamawiającego) w postaci wydrukowanej - do 7 dni od akceptacji próbnego wydruku. V) DOSTAWA PUBLIKACJI: V.1. Wykonawca gotową publikację dostarczy do siedziby Zamawiającego na adres: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi, ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź; V.2. Wykonawca zapewni transport, wyładunek i złożenie materiałów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (adres jak wyżej); V.3. Za szkody powstałe w trakcie transportu oraz wyładunku materiałów odpowiada Wykonawca. VI) Zamawiający posiada numer ISBN, który zostanie nadany ww. broszurze. VII) Zamawiający przekaże Wykonawcy mapy (rastry), które nie będą wymagały obróbki do wersji wektorowej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Każdy Wykonawca spełnia ten warunek. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał przynajmniej dwie usługi polegające na opracowaniu projektu graficznego, przygotowaniu do druku, druku i oprawieniu publikacji wielostronicowej wydawnictwa o parametrach technicznych zbliżonych do podanych w załączniku nr 6 do SIWZ o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł brutto każde zamówienie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez jedną wykonaną usługę Zamawiający rozumie realizację przedmiotu jednej umowy (jednego zamówienia). Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego do oferty wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, o których mowa w rozdziale X ust. 1 pkt 1) lit. b) SIWZ, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć np. kopie protokołów odbioru potwierdzających należyte wykonanie usługi czy innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi - nie mogą być to oświadczenia Wykonawcy, tylko dokumenty wystawione przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiotów, dla których usługa została wykonana.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Każdy Wykonawca spełnia ten warunek. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że korzysta z doświadczenia zawodowego osoby zajmującej się opracowaniem projektów graficznych publikacji wydawnictwa wielostronicowego. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Każdy Wykonawca spełnia ten warunek. Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie złożonego do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość: 1. przedłużenia terminu wykonania zamówienia do 51 dni od daty podpisania umowy - jeśli Wykonawca wykaże, iż bez jego winy wykonanie zamówienia w terminie jest niemożliwe. 2. zmiany treści umowy w zakresie zmiany terminów realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności także wtedy gdy Instytucja Zarządzająca projektem nr: POIS.05.03.00-00-186/09 /Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski/ podejmie decyzję o zmianie terminu realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lodz.rdos.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi, ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi, ul. Traugutta 25, 90-113 Łódź, XII piętro, pok. 1214 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu POIS.05.03.00-00-186/09 pn. /Opracowanie planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 na obszarze Polski/ w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, Priorytet V /Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych/, działanie 5.3 /Opracowanie planów ochrony/, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.