eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-06

Szczecin: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
Numer ogłoszenia: 201534 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny , ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) artykułów biurowych i papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w poniższej specyfikacji. 2.Wykonawca dostarczy artykuły biurowe i papier ksero zwane dalej artykułami biurowymi na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w ilości i asortymencie określonym w Wykazie zamawianych artykułów wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 A do SIWZ, oraz w Wykazie zamawianego papieru wg załącznika nr 1 do projektu umowy stanowiącego załącznik nr 5 B do SIWZ. 3.Wykaz obiektów Zamawiającego stanowiących miejsce dostaw artykułów biurowych określono w załączniku nr 2 do projektu umów stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ. 4.Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych materiałów biurowych zostały określone w rozdziale III pkt 6 SIWZ oraz w załączniku nr 1 do projektu umów jw. 5.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie następujących części zamówienia zwanych dalej zadaniami: Zadanie nr 1 - dostawa artykułów biurowych w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.1. rozdziału III SIWZ w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, spinaczy, kleju, skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych. Zadanie nr 2 - dostawa papieru ksero w ilościach i asortymencie określonym w pkt 6.2. rozdziału III SIWZ. 6.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę w zadaniu nr 1 artykułów równoważnych, dla tych pozycji, w których występują nazwy własne producentów lub produktów, spełniających warunki i minimalne parametry określone w SIWZ, posiadających takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne. 6.2. W przypadku zaoferowania artykułów równoważnych w zadaniu nr 1 Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ: a) nazwę oferowanego produktu (model lub producent), b) dołączyć do oferty próbki artykułów biurowych równoważnych w ilości po 1 szt. c) dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność oferowanego produktu w stosunku do artykułów w poz. 74-77 Specyfikacji przedmiotu zamówienia pkt 6.1. tj. skoroszyty kartonowe, teczki kartonowe wiązane i z gumką, tj. karty katalogowe lub opis produktu zawierające szczegółowy opis oferowanych artykułów równoważnych w tym parametry wskazane przez Zamawiającego, 6.3. Dołączyć do oferty karty katalogowe lub opis produktu dla oferowanych artykułów w poz. 10, 57, 103 Specyfikacji przedmiotu zamówienia pkt 6.1, oraz podać w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ nazwę oferowanego produktu dla tych pozycji (model, producent). 7.Dostawy artykułów biurowych do jednostek Zamawiającego będą realizowane sukcesywnie na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego od dnia zawarcia umowy do wyczerpania asortymentu i maksymalnej wartości umowy (wg załączników nr 5A, 5B do SIWZ), określonej na podstawie oferty Wykonawcy, nie dłużej niż do dnia 31.10.2015r. Przy czym dostawy do Oddziału Regionalnego odbywać się będą w kilku partiach, natomiast dostawy do Biur Powiatowych w co najmniej dwóch partiach. Dostawy artykułów biurowych (zadanie nr 1 i nr 2) do Oddziału Regionalnego i Biur Powiatowych zostaną zrealizowane w terminach określonych w formularzu ofertowym. Termin ten nie może być dłuższy niż 5 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostaw do Oddziału Regionalnego oraz nie dłuższy niż 14 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego w przypadku dostaw do Biur Powiatowych. 8.Materiały biurowe (zadanie nr 1 i nr 2) muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnym opakowaniu, oznaczone etykietami lub opisem umożliwiającymi ich identyfikację zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Materiały biurowe muszą być dopuszczone do obrotu. 9.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na artykuły biurowe na okres, co najmniej 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawy potwierdzone będą protokołem zdawczo odbiorczym bez uwag i zastrzeżeń wraz z dołączonym dokumentem WZ. 10.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2 zawarte są we wzorach umowy stanowiących załącznik nr 5 A, 5 B do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.95.00-5, 30.23.74.30-2, 30.19.21.30-1, 30.19.21.60-0, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 30.19.92.30-1, 22.60.00.00-6, 24.91.00.00-6, 22.80.00.00-8, 30.14.12.00-1, 30.19.21.00-2, 39.24.12.00-5, 22.00.00.00-0, 30.19.50.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia w zakresie zadania nr 1, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie główne dostawy artykułów biurowych odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każda oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający pod pojęciem główne dostawy rozumie przedstawienie wykazu zawierającego zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wiedzy i doświadczenia określonego w rozdziale VII pkt. 1 ppkt 2 SIWZ. Oznacza to, że wykaz nie musi zawierać wszystkich zrealizowanych dostaw w tym informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Część I zamówienia: a) w przypadku oferowania artykułów równoważnych: - próbki artykułów w ilości po 1 szt. - karty katalogowe lub opis produktu zawierające szczegółowy opis w tym parametry wskazane przez Zamawiającego (pkt 6.1. rozdz. III SIWZ) dla oferowanych artykułów w poz. 74,75,76,77 formularza ofertowego tj. skoroszyty kartonowe, teczki kartonowe wiązane i z gumką. b) karty katalogowe lub opis produktu zawierające szczegółowy opis dla oferowanych artykułów w poz. 10, 57,103 formularza ofertowego tj. cienkopisy, koszulki A4, spinacze do archiwizacji (pkt 6.1. rozdz. III SIWZ) Część II zamówienia: a) dokument potwierdzający wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne oferowanego papieru ksero (specyfikacja techniczna, wydruk z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub inny równoważny) dla poz. 1,2 specyfikacji przedmiotu zamówienia - papieru ksero (rozdział III SIWZ pkt 6.2.)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin dostawy artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego (OR) - 5
  • 3 - dostawy artykułów biurowych do 18 Biur Powiatowych (BP) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin. Kancelaria pok. nr 19..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) artykułów biurowych na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w rozdziale III pkt 6.1. SIWZ w tym artykułów piśmienniczych, dziurkaczy, zszywaczy, spinaczy, segregatorów, kopert, teczek, koszulek, spinaczy, kleju skoroszytów, materiałów do archiwizowania dokumentów i innych. 2. Wykonawca dostarczy artykuły biurowe na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 5 A do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę artykułów równoważnych, dla tych pozycji, w których występują nazwy własne producentów lub produktów, spełniających warunki i minimalne parametry określone w SIWZ, posiadających takie same lub lepsze niż określone przez Zamawiającego parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne. 4.Istotne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 zawarte są we projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 A do Specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 30.19.95.00-5, 30.23.74.30-2, 30.19.21.30-1, 30.19.21.60-0, 30.19.73.20-5, 30.19.73.30-8, 30.19.92.30-1, 22.60.00.00-6, 24.91.00.00-6, 22.80.00.00-8, 30.14.12.00-1, 30.19.21.00-2, 39.24.12.00-5, 22.00.00.00-0, 30.19.50.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin dostawy artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego (OR) - 5
    • 3. termin dostawy artykułów biurowych do 18 Biur Powiatowych (BP) - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem) papieru ksero na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w rozdziale III pkt 6.2. SIWZ 2. Wykonawca dostarczy papier ksero na swój koszt i ryzyko do siedzib Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych wyszczególnionych w załączniku nr 2 do projektu umowy stanowiącej załącznik nr 5 B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. dostawy artykułów biurowych do Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego (OR)- - 5
    • 3. termin dostawy artykułów biurowych do 18 Biur Powiatowych (BP) - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.