eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zad. A. Instalacja monitoringu wizyjnego i instalacja przyjaznego pokoju przesłuchań w budynkach sądowych w Okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-22

Zielona Góra: Zad. A. Instalacja monitoringu wizyjnego i instalacja przyjaznego pokoju przesłuchań w budynkach sądowych w Okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 201279 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180111 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3220155, faks 68 3220155.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad. A. Instalacja monitoringu wizyjnego i instalacja przyjaznego pokoju przesłuchań w budynkach sądowych w Okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania: 1.1.Zad. A. Instalacja monitoringu wizyjnego i instalacja w przyjaznym pokoju przesłuchań w budynkach sądowych w Okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze na zasadzie ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ jest wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót dla danego Sądu. 1).Uzgodnienia przedprojektowe zawierają w swoim zakresie: a)ilość przyjętych kamer i pozostałych urządzeń, b)miejsca lokalizacji kamer zewnętrznych, c)miejsca lokalizacji we wnętrzach kamer wewnętrznych, d)miejsca operatora e)trasy prowadzenia przewodów, f)dostosowanie kolorystyki wnętrz do kolorystyki istniejącej po wykonanych robotach, g)miejsca podłączenia zaprojektowanej instalacji elektrycznej/teletechnicznej, 2).Opracowanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będą: a) dla każdego budynku sądowego po trzy egzemplarze projektu budowlanego oraz po trzy egzemplarze projektu wykonawczego (wraz z niezbędnym pozwoleniem na budowę oraz zgodą WUOZ/KZ, opiniami, uzgodnieniami, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) opracowanych zgodnie z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego, określające: - lokalizację i sposób posadowienia kamer zewnętrznych, bezwzględnie wymagane w budynkach zabytkowych, gdzie wymagane są uzgodnienia z WUOZ/KZ (decyzja) przed wystąpieniem o decyzję o pozwoleniu na budowę, - dobór kamer wewnętrznych, - lokalizację kamer wewnętrznych w budynkach zabytkowych, gdzie wymaga się uzgodnienia z WUOZ/KZ (decyzji) przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę, -wykonanie instalacji elektrycznej z podaniem szczegółów jej włączenia do instalacji elektrycznej już wykonanej w istniejącym budynku danego Sądu Rejonowego, -przejścia projektowanych instalacji przez przegrody budowlane z uwzględnieniem istniejących w tych budynkach stref pożarowych (w przypadku przejść przez elementy konstrukcyjne projekt powinien zawierać stosowne opinie, uzgodnienia i ekspertyzy dotyczące ich lokalizacji oraz wpływu na bezpieczeństwo konstrukcji), -przemalowanie konserwacyjne wnętrz po wykonaniu przejść instalacyjnych i po -wykonaniu instalacji monitoringu i instalacji w przyjaznym pokoju przesłuchań, Projekty należy opracować zgodnie z: -obowiązującą wiedzą techniczną, -wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym, -dokonanymi uzgodnieniami, w tym decyzjami Konserwatora Zabytków, -obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity); a)dla każdego budynku sądowego po trzy egzemplarze STWiOR (w tym wersja elektroniczna), b)dla każdego budynku sądowego po trzy egzemplarze informacji do Planu BIOZ, c)dla każdego budynku sądowego przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi, dotyczący wykonania instalacji monitoringu, przemalowanie wnętrz, w których prowadzone będą roboty związane z wykonaniem instalacji monitoringu. Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy powinny być opracowane zgodnie z zasadami sporządzania przedmiarów i obmiarów oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opisu przedmiotu zamówienia; e)dla każdego budynku sądowego ilość egzemplarzy wyszczególniona w ppkt. a), b), c), d) jest ilością, którą Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu i nie obejmuje egzemplarzy do uzyskania uzgodnień (decyzji WUOZ/KZ) i pozwoleń na budowę itp., 3). Uzyskanie pozwolenia na budowę ( jeśli będzie/byłoby wymagane), 4).Wykonawca dostarczy jeden egzemplarz odrębnie dla każdego budynku dokumentacji projektowej wymienionej w podpunktach a), b), c), d) na nośniku CD w formatach plików otwartych: -rysunki zapisane w formatach plików *.pdf, -opisy techniczne do projektów oraz informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia muszą być zapisane w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie *.doc i *.pdf, -przedmiary muszą być zapisane w formacie *.pdf oraz *.ath, -pozostałe dokumenty takie jak: uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, decyzje itd. zeskanowane i dołączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku CD muszą być zapisane w formacie *.pdf lub *.jpg. 5).Wykonanie robót w każdym budynku sądowym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami obejmuje także: a) dostawę i montaż kamer i pozostałych urządzeń zgodnych z projektem i parametrami przewidzianymi w opisie przedmiotu zamówienia b) dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń zgodnych z projektem i parametrami przewidzianymi w opisie przedmiotu zamówienia, c)przemalowanie konserwacyjne wnętrz po wykonaniu przejść instalacyjnych i po wykonaniu instalacji monitoringu i instalacji w przyjaznym pokoju przesłuchań, d)uzyskanie w imieniu Zamawiającego i Użytkowników /ww. Sądów Rejonowych/ zgód, opinii i pozwoleń właściwych organów z zatwierdzeniem projektu, 6).Projekt Wykonawczy o którym mowa w pkt.2 ppkt.a) powinien zawierać: -kompletne i zweryfikowane wszystkie dane niezbędne dla prawidłowego wykonania robót budowlanych, -dane odnośnie materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z parametrami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia,, -obmiar powierzchni wnętrz i elewacji z natury niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej. . -opisy, obliczenia techniczne oraz rysunki techniczne, -dokumenty osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności. Projekt musi być rezultatem wzajemnego skoordynowania technicznego wykonanych przez osoby uprawnione opracowań zapewniających uwzględnienie warunków zawartych w przepisach oraz zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki prac na czynnych budynkach sądowych. -rozwiązania standardowe skutkujące optymalizacją kosztów w budynkach sądowych, -dodatkową dokumentację uzupełniającą, jeżeli w trakcie uzyskiwania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, zaszłaby taka konieczność z tym, że jej sporządzenie jest na koszt Wykonawcy, -Wykonawca zapewnia nadzór autorski w całym okresie realizacji umowy na koszt własny. 7).Wykonywanie robót, o których mowa w ppkt. 4) obejmuje w każdym budynku : -zapewnienie kierownika budowy robót elektrycznych, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane, w tym na roboty wykonywane w budynkach zabytkowych, -przedłożenie Użytkownikom /Zamawiającem/u dokumentów potwierdzających zawiadomienie nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych przed ich rozpoczęciem, -w porozumieniu z Użytkownikami zapewnienie organizacji placu budowy, w tym zasilanie w wodę i w energię elektryczną z ponoszeniem na rzecz ww. Sądów Rejonowych kosztów zużycia wody, energii i zrzutu nieczystości, oraz przygotowanie placów składowych i zaplecza budowy z ich dozorem, -organizację i koordynację robót budowlanych we wszystkich branżach objętych przedmiotem zamówienia, -dostawę materiałów, urządzeń niezbędnych do wykonania robót budowlanych (zgodnych z ustaleniami SIWZ i z opisem przedmiotu zamówienia), -ewentualne wykonanie robót zamiennych nie zmieniających w istotnym zakresie przedmiotu zamówienia, -składowanie i utylizację materiałów z rozbiórki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, usuwanie zanieczyszczeń, w tym odpadów wytworzonych w wyniku prowadzenia robót budowlanych, -sporządzenie oraz prowadzenie dokumentacji budowy, w tym Dziennika Budowy, -wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów, prób, badań, rozruchów z udziałem Inspektora Nadzoru i po ich bezusterkowym wykonaniu także ich udokumentowanie, -przeprowadzenie szkoleń przedstawicieli Użytkowników z obsługi urządzeń i aparatury sterowniczej, -sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych, -uzyskiwanie i przedkładanie w celu uzyskania zgody Inspektorowi Nadzoru na bieżąco (przed montażem i wbudowaniem) opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów oraz ich kompletowanie w celu przedłożenia jako zestawu wraz z ich spisem, który to zestaw stanowić będzie integralną część kompletu dokumentacji odbiorowej instalacji monitoringu i pokoju przesłuchań. -usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji, -ochronę i utrzymanie terenu budowy ( w tym zaplecza i placu składowego), -likwidację placu budowy po zakończeniu robót, -przedłożenie/przekazanie Zamawiającemu dokumentów dotyczących zawiadomienia organów o zakończeniu robót, -dokonanie wpisów w książkach budynków w zakresie projektu i wykonania instalacji monitoringu i pokoju przesłuchań, -przedłożenie do dokumentacji odbiorowej dodatkowych /praktycznych/ uwag Użytkownikom w zakresie eksploatacji i serwisu urządzeń i instalacji monitoringu oraz pokoju przesłuchań. 8). W Sądzie Rejonowym w Nowej Soli przy ul. Piłsudskiego 24 zamówienie obejmuje wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego z zewnątrz i wewnątrz budynku Sądu Rejonowego w Nowej Soli. Budynek Sądu Rejonowego w Nowej Soli, w którym mają być wykonane roboty instalacyjne jest obiektem zabytkowym i podlega ochronie konserwatorskiej, dlatego wymagane jest wystąpienie Wykonawcy do konserwatora zabytków o wydanie decyzji na montaż urządzeń i prowadzenie w/w prac. Osobami wskazanymi do koordynacji prac w trakcie wizji lokalnej, uzgodnień przedprojektowych, projektu i wykonania są: Pani Joanna Wawrzykowska (Dyrektor Sądu Rejonowego w Nowej Soli) tel. /68/ 356 97 00, fax /68/ 356 97 02; j.wawrzykowska@nowa-sol.sr.gov.pl; Pan Korneliusz Warszawski, (Administrator Systemu Informatycznego), tel. 665 026 701, k.warszawski@nowa-sol.sr.gov.pl. 9). W lokalu Wydziałów Zamiejscowych we Wschowie przy placu Kosynierów 17c Sądu Rejonowego w Nowej Soli: zamówienie obejmuje instalację monitoringu wizyjnego wnętrz lokalu WZ Sądu Rejonowego w Nowej Soli. Budynek we Wschowie przy placu Kosynierów 17c nie jest zabytkiem, ale znajduje się w strefie ochrony zabytkowej. Osobami wskazanymi do koordynacji prac w trakcie wizji lokalnej, uzgodnień przedprojektowych, projektu i wykonania są: Pani Danuta Paul-Piątkowska (Z-ca kierownika Oddziału Administracyjnego) tel. /68/ 356 97 00, fax /68/ 356 97 02, d.paul@nowa-sol.sr.gov.pl lub Pan Korneliusz Warszawski, (Administrator Systemu Informatycznego), tel. 665 026 701, k.warszawski@nowa-sol.sr.gov.pl. 10). W Sądzie Okręgowym w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1 zamówienie obejmuje instalację monitoringu wizyjnego wewnątrz i na elewacji. Budynek Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy placu Słowiańskim 1 jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem L-75 d.3353. Osobami wskazanymi do koordynacji prac w trakcie wizji lokalnej, uzgodnień przedprojektowych, projektu i wykonania są: Pan Juliusz Pawłowski (Główny Specjalista ds. Inwestycji i Remontów Oddział Gospodarczy) tel. /68/ 32 20 155, j.pawlowski@zielona-gora.so.gov.pl lub Pani Bogusława Gajor (p.o. Kierownik Oddziału Gospodarczego) tel. /68/ 32 20 154, b.gajor@zielona-gora.so.gov.pl; 11). W Sądzie Rejonowym w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3: przedmiot zamówienia obejmuje instalację monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3 i na jego elewacji. Budynek SR w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3 jest zabytkiem wpisanym do rejestru pod nr L-480/A, w i znajduje się w strefie ochrony zabytkowej. Osobami wskazanymi do koordynacji prac w trakcie wizji lokalnej, uzgodnień przedprojektowych, projektu i wykonania są: Pani Iwona Matczak (Dyrektor SR) tel. 68 368-12-01, kom. 514758837 i.matczak@zagan.sr.gov.pl lub Pan Hugo Łydka (Informatyk), tel. 68 368-11-16, kom. 513139507; h.lydka@zagan.sr. gov.pl 2.Zadanie A wykonywane jest na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, rzutów i rozmieszczenia urządzeń - Rozdział III SIWZ, 3.Wykonawca musi uwzględnić: a)uporządkowanie miejsc w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, b)uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków, c)zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy. d)sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonywanych robót budowlanych, e)uzyskiwanie i przedkładanie w celu uzyskania zgody Inspektorowi Nadzoru na bieżąco (przed montażem i wbudowaniem) opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów oraz ich kompletowanie w celu przedłożenia jako zestawu wraz z ich spisem, który to zestaw stanowić będzie integralną część kompletu dokumentacji odbiorowej, f)usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji prac oraz w okresie rękojmi i gwarancji, g)przedłożenie do dokumentacji odbiorowej dodatkowych (praktycznych) uwag Użytkownikom w zakresie eksploatacji i serwisu urządzeń..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zad. A. Instalacja monitoringu wizyjnego i instalacja przyjaznego pokoju przesłuchań w budynkach sądowych w Okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PATRONIC Jolanta Pawlik Oddział w Zielonej Górze, ul. Sikorskiego 62, 65-450 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 147219,00

  • Oferta z najniższą ceną: 147219,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147219,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.