eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przerośl › Dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń, zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarek w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Przerośl, w ramach projektu pn. Gmina Przerośl rozwija przedszkola, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Przerośl: Dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń, zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarek w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Przerośl, w ramach projektu pn. Gmina Przerośl rozwija przedszkola, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
Numer ogłoszenia: 201132 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141698 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przerośl, Rynek 2, 16-427 Przerośl, woj. podlaskie, tel. 087 5691019, faks 087 5691019.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń, zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarek w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Przerośl, w ramach projektu pn. Gmina Przerośl rozwija przedszkola, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń, zakup sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych, kserokopiarek w Oddziałach Przedszkolnych w Gminie Przerośl, w ramach projektu pn. Gmina Przerośl rozwija przedszkola, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wszystkie materiały powinny być fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport i rozładunek oraz montaż dostarczonego wyposażenia w pomieszczeniu wskazanym przez Dyrektorów Szkół. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. 1)Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania przetargowego, zobowiązany będzie do okazania niezbędnych certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, świadectw jakości i innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych dla materiałów i urządzeń. Miejscem realizacji jest: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Przerośli (Szkoła Podstawowa), Szkoła Podstawowa w Pawłówce. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku, gdy wykonawca nie dokona ww. wskazania Zamawiający uzna, iż cały zakres robót określony w SIWZ wykonawca będzie wykonywał osobiście bez pomocy podwykonawców. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Każda pozycja części zamówienia musi być wyceniona przez Wykonawcę. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie wymienione niżej części: Cześć 1 Modernizacja toalet, wyposażenie do utrzymania czystości. Część 2 Meble i wyposażenie, rolety okienne, wyposażenie wypoczynkowe, meble do wyposażenia szatni i pomieszczeń gospodarczych. Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. Część 3 Zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne. Część 4 Sprzęt ICT, sprzęt audiowizualny, tablice interaktywne, kserokopiarki. Nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia, określając typ produktu lub producenta zostały podane przykładowo w celu określenia minimalnych oczekiwanych parametrów jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych produktu. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SIWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów jakościowych, użytkowych i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą jego szczegółowy opis, specyfikację oraz zdjęcie, z których w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, niż określony przez zamawiającego. Szczegółowy wykaz dostaw z podziałem na części stanowi załącznik nr 1 do SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.10.00 - Meble przedszkolne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 42.99.90.00 - Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym 37.52.00.00 - Zabawki 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 39.51.54.30 - Żaluzje weneckie 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Gmina Przerośl rozwija przedszkola finansowany w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Modernizacja toalet, wyposażenie do utrzymania czystości.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS sp. z o.o., ul. Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok, ul. Aleja Solidarności 15,, 15-751 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8385,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10532,24

  • Oferta z najniższą ceną: 10532,24 / Oferta z najwyższą ceną: 11857,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Meble i wyposażenie, rolety okienne, wyposażenie wypoczynkowe, meble do wyposażenia szatni i pomieszczeń gospodarczych. Wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46,, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44650,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44885,27

  • Oferta z najniższą ceną: 44885,27 / Oferta z najwyższą ceną: 54620,90

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zabawki, pomoce dydaktyczne, artykuły plastyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AMTAS Adam Miński, ul. Albńska 20/1, 60-123 Poznań, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33946,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41578,00

  • Oferta z najniższą ceną: 41578,00 / Oferta z najwyższą ceną: 41578,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.