eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Wykonanie usługi szkoleniowejKwalifikacja wstępna przyspieszona do bloku programowego C, C+E, C1, C1+E

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-22

Giżycko: Wykonanie usługi szkoleniowej: Kwalifikacja wstępna przyspieszona do bloku programowego C, C+E, C1, C1+E
Numer ogłoszenia: 200947 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku , ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 429 64 40, faks 087 429 64 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gizycko.pup.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowej: Kwalifikacja wstępna przyspieszona do bloku programowego C, C+E, C1, C1+E.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: wg. wspólnego słownika zamówień CPV - 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. Zamówienie obejmuje przeprowadzenie szkolenia: Kwalifikacja wstępna przyspieszona do bloku programowego C, C+E, C1, C1+E dla 4 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Giżycku oraz skierowanych przez Zamawiającego po przeprowadzeniu kwalifikacji na kurs oraz badań lekarskich (określonych przez Wykonawcę w załączniku nr 7 do SIWZ). Szkolenie realizowane będzie ze środków Funduszu Pracy. Badania lekarskie dla kursantów (określone przez Wykonawcę) Zamawiający zrealizuje we własnym zakresie przed wydaniem skierowań na szkolenie. Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbywało się w kolejno następujących po sobie dniach, max. po 8 godzin zegarowych dziennie dla jednego uczestnika, w godzinach miedzy 8:00 a 18:00. Całkowity zakres szkolenia obejmuje minimum 148 godzin, w tym 130 godzin zajęć teoretycznych, 10 godzin zajęć praktycznych (dopuszcza się rozszerzenie programu max do 10 godz. - dotyczy tylko zajęć w zakresie kursu kwalifikacyjnego), 8 godzin w zakresie metod aktywnego poszukiwania pracy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości rozszerzenia lub skrócenia czasu trwania modułu dotyczącego metod aktywnego poszukiwania pracy, musi on wynosić 8 godzin. Termin realizacji zamówienia: październik 2014 - listopad 2014. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność: program szkolenia i harmonogram zajęć, materiały piśmiennicze: zeszyt z trwale zespolonymi kartkami oraz długopis. Miejscem wykonania zamówienia jest miasto Giżycko - województwo warmińsko-mazurskie. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia praktyki w miejscowości oddalonej od Giżycka nie więcej niż 100 km. W przypadku przeprowadzenia praktyk przez inny podmiot Wykonawca musi dołączyć do oferty pisemną zgodę na przyjęcie uczestników szkolenia na praktykę, wraz z imiennym wskazaniem opiekuna praktyki, którego kwalifikacje muszą odpowiadać kryteriom określonym w rozdziale V, pkt. 1, ppkt. 1.3.1 SIWZ. Szkolenie winno być przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia oraz przedstawionym harmonogramem uwzględniającym godzinowy podział zajęć w ujęciu tygodniowym. Program szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z art. 39b1 ustawy o transporcie drogowym z dnia 06.09.2001 r.( Dz. U. z 2013r., poz. 1414 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 01.04.2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1005). Uczestnikom szkolenia, każdego dnia, w czasie trwania przerw należy zapewnić catering, w postaci: kawa, herbata z dodatkami cukru, mleka/śmietanki oraz ciastka deserowe. Wykonawca po zakończeniu szkolenia zobowiązany jest do zorganizowania i opłacenia terminu pierwszego egzaminu końcowego (testu kwalifikacyjnego) przed komisją powołaną przez wojewodę. W harmonogramie szkolenia należy wskazać termin zorganizowania egzaminu, bez określania wymiaru godzin jego trwania. Zamawiający wymaga aby całkowity wymiar godzin szkolenia przypadający na jednego uczestnika, tj. min. 148 godz. - stanowiły zajęcia teoretyczne i praktyczne. W przypadku zamieszkania uczestników szkolenia poza miastem Giżycko Wykonawca ma obowiązek dokonania zwrotu kosztów dojazdów osobom ubiegającym się o ich zwrot. Zamawiający zrefunduje je po przedłożeniu odrębnej faktury. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania wydatków związanych ze zwrotem kosztów dojazdów na szkolenie, zgodnie z Regulaminem finansowania kosztów przejazdu z miejsca zamieszkania i powrotu do pracy lub na inne formy aktywizacji w związku ze skierowaniem osoby bezrobotnej przez PUP w Giżycku. Kosztów ww. dojazdów nie należy uwzględniać w preliminarzu kosztów, stanowiącym załącznik nr 8. Grupę szkoleniową 4 osób uznaje się za zamkniętą. Nie dopuszcza się udziału innych osób w szkoleniu lub łączenia więcej grup o tej samej tematyce szkolenia. Dopuszcza się dołączenie pojedynczych osób wyłącznie za zgoda Zamawiającego. Minimum programowe szkolenia obejmuje: Część podstawową - teoretyczną trwającą minimum 97 godzin; Część specjalistyczną prowadzoną w formie: zajęć teoretycznych, trwających minimum 33 godziny, zajęć praktycznych w ruchu drogowym, podczas których osoba szkolona powinna odbyć minimum 8 godzin jazdy indywidualnej, oraz zajęć praktycznych z jazdy w warunkach specjalnych, podczas których osoba szkolona powinna odbyć minimum 2 godziny jazdy indywidualnej. Metody aktywnego poszukiwania pracy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania poprzez wskazanie, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z atr. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy). Wykonawca winien wskazać, że jest wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia prowadzony przez Wojewodę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem (zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 06.09.2001 r.( Dz. U. z 2013r., poz. 1414 z późn. zm.) .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wskazać posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie 3 usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w zakresie powyższego przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie bazy techniczno-dydaktycznej niezbędnej do wykonania szkolenia wraz z informacją o podstawie do dysponowania jej zasobami - załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje osobami do realizacji zamówienia: co najmniej 1 osobą uprawnioną do przeprowadzenia kursu zawodowego posiadającą min. 2-letnie doświadczenie zawodowe tożsame lub podobne pod względem zawartości merytorycznej do przedmiotu zamówienia. Osoba prowadząca moduł aktywnego poszukiwania pracy musi być doradcą zawodowym oraz posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe tożsame lub podobne pod względem zawartości merytorycznej do przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (załącznik nr 6), Wypełniony PROGRAM SZKOLENIA (załącznik nr 7), PRELIMINARZ KOSZTÓW (załącznik nr 8) Oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych (Dz. U. z 2004 r., Nr 236, poz. 2365 z późn. zm. ). Wykonawca musi figurować w Centralnym Rejestrze Instytucji Szkoleniowych jako instytucja aktywna w roku 2014.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Program szkolenia - 20
  • 3 - Posiadanie akredytacji kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gizycko.pup.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Giżycku, ul. Gdańska 11, 11-500 Giżycko, pok. nr 15- sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.