Wrocław: Wykonanie remontu infrastruktury technicznej w zakresie wentylacji i klimatyzacji w dwóch pomieszczeniach budynku szkoleniowego Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy
im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 200731 - 2014; data zamieszczenia: 22.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Prof. Rosnera we Wrocławiu , ul. Mikołaja Kopernika 5, 51-622 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3710409, faks 71 3710402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ospip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu infrastruktury technicznej w zakresie wentylacji i klimatyzacji w dwóch pomieszczeniach budynku szkoleniowego Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu infrastruktury technicznej w zakresie wentylacji i klimatyzacji w 2 pomieszczeniach budynku szkoleniowego usytuowanym przy ulicy Kopernika 5 we Wrocławiu. Prace będą prowadzone w czynnym obiekcie -praca biurowa, zajęcia szkoleniowe, konferencje. I. Remont układu chłodzenia centrali nr 1,2,3 obsługującej pomieszczenia nr 100 i 101 sale w budynku szkoleniowym: - remont źródła chłodu wg. parametrów technicznych dokumentacji z zachowaniem podstawowych parametrów pracy - moce, spręże, parametry pracy wraz z szafą sterowniczą zasilającą i okablowaniem komunikacyjnym i elektrycznym agregatów - wymóg stosowania urządzenia typu cichego - maksymalnie 55 dB 1m od urządzenia: - remont sekcji chłodniczej w centrali wentylacyjnej z linią freonową do parametrów opisanych w projekcie: - remont zasilania elektrycznego agregatu skraplającego wg obowiązujących przepisów i warunków technicznych ,koryta kablowe, typ kabli i rodzaj izolacji płaszcza - odporny na UV: - adaptacja istniejącej konstrukcji agregatu i wykonanie obliczeń konstrukcji wsporczych pod agregaty chłodnicze w oparciu o istniejącą dokumentację przez inżyniera konstruktora z uprawnieniami bez ograniczeń w projektowaniu: - utylizacja zdemontowanych elementów i gazów chłodniczych, z protokolarnym potwierdzeniem ich przekazania jednostce specjalistycznej ,ilość gazu, oleju, ich typy, ilości złomu i odpadów, itd. z podziałem na odpady szkodliwe. II. Remont kapitalny centrali nr 1,2,3 obsługującej pomieszczenia nr 100 i 101 sale w budynku szkoleniowym: - wymiana gałązek zasilania ciepła technologicznego z izolacją i płaszczem ochronnym z blachy stalowej: - wymiana zaworów kulowych i filtra siatkowego przy nagrzewnicy: - wymiana zaworów trzy drogowych z siłownikami przy C.T.: - modernizacja wszystkich zespołów napędowych z wymianą łożysk silników i wentylatorów: - wymiana izolacji cieplnej kanałów zewnętrznych wentylacji mechanicznej w części dachowej do parametrów izolacyjności ogólnie obowiązujących - 8 cm izolacji, z wykonaniem płaszcza ochronnego ze stali ocynkowanej: - konserwacja podstaw dachowych, przejścia kanałów wentylacyjnych przez dach i konstrukcji stalowych pod centrale,usunięcie obecnej powłoki ochronnej i naniesienie nowej: - wymiana siłowników i przepustnic powietrza zewnętrznego: - wymiana osprzętu central wentylacyjnych - presostaty z instalacją: - dostosowanie układów automatyki do potrzeb regulacji układów chłodzenia: - wymiana skorodowanych części poszycia central wentylacyjnych: - wymiana okablowania elektrycznego central w części dachowej: - wymiana tras kablowych od centrali do rozdzielni elektrycznej: - wykonanie przejść ogniowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 główne usługi polegające na remoncie urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych w zakresie tożsamym z opisanym zadaniem lub serwisowaniem urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych na sumaryczną kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować osobami, które będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane niżej kwalifikacje: - co najmniej jedną osobą nadzorującą, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz potwierdzenie przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa - pracownika lub osoby współpracującej: - co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do eksploatacji urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodnictwa o mocy powyżej 50 kW: - co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do eksploatacji urządzeń elektrycznych o napięciu do 1 kV: - co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do dozoru nad eksploatacją urządzeń wentylacji, klimatyzacji i chłodnictwa o mocy powyżej 50 kW: - co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D w zakresie instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50 kW: - co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV: - co najmniej jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową -Dz.U.2014.436 j.t.- oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16 sierpnia 2004 r. w sprawie programów kursów, przeprowadzania egzaminów oraz wzoru świadectwa kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych -Dz. U. Nr 195, poz. 2009.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej min. 300 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - termin realizacji - 10
- 3 - współczynnik EER, nie mniejszy niż 2,65 - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy wraz odbiorem końcowym może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie remontu, co musi być potwierdzone przez Zamawiającego. Propozycję nowego terminu realizacji i zakończenia remontu Wykonawca przedłoży w formie pisemnej Zamawiającemu do aprobaty w ciągu 1 dnia od daty zaistnienia okoliczności, o których mowa wyżej. W przypadku wyrażenia zgody przez Zamawiającego na zmianę terminu zakończenia remontu wymagany jest aneks do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ospip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera , ul. Kopernika 5, 51-622 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. Profesora Jana Rosnera , ul. Kopernika 5, 51-622 Wrocław, pokój 311 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług przygotowywania posiłków profilaktycznych dla pracowników cywilnych: KMP Jelenia Góra, KPP Dzierżoniów, KPP Jawor, KPP Lubań, KP Bolków, KP Pieńsk, KP Bogatynia.
- 1/SP/D/2024 Dostawa i montaż kompletnej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,92 kW dla Szkoły Podstawowej nr 50 we Wrocławiu.
- Przebudowa budynku WF przy ul. Św. Jadwigi 3/4 we Wrocławiu w celu poprawy dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami
- Wykonanie usług medycznych z zakresu badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli na potrzeby nowego pawilonu w Obornikach Śląskich.
- 35.2024 Remont dachu wraz z modernizacją wentylacji zgodnie z zaleceniami z przeglądów okresowych budynku przy ul. Kochanowskiego 14 (OBRL)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kotłowni w budynku Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Stanisława Wyspiańskiego w Waganowicach
- Budowa budynku Domu Ludowego z pomieszczeniami dla jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w sołectwie Ruda - etap I.
- Przebudowa obiektu świetlicy w Pogrodziu
- "ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA BUDYNKU MBP IM. CYPRIANA NORWIDA W ZŁOTOWIE W RAMACH INWESTYCJI: ROZBUDOWA I MODERNIZACJA MBP IM. CYPRIANA NORWIDA W ZŁOTOWIE"
- 35.2024 Remont dachu wraz z modernizacją wentylacji zgodnie z zaleceniami z przeglądów okresowych budynku przy ul. Kochanowskiego 14 (OBRL)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.