eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny › Dostawa odczynników diagnostycznych, materiałów zużywalnych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych i podłoży mikrobiologicznych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-28

Chęciny: Dostawa odczynników diagnostycznych, materiałów zużywalnych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych i podłoży mikrobiologicznych.
Numer ogłoszenia: 20044 - 2015; data zamieszczenia: 28.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne , Podzamcze 45, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 41 343 40 50, faks 41 307 44 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcnt.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników diagnostycznych, materiałów zużywalnych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych i podłoży mikrobiologicznych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników diagnostycznych, materiałów zużywalnych, wyrobów medycznych oraz środków dezynfekcyjnych i podłoży mikrobiologicznych. -Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dziewięć zadań: Zadanie I. Dostawę testów diagnostycznych oraz odczynników dedykowanych do analizatora IMMULITE 2000 XPi. Zadanie II. Dostawę podłoży mikrobiologicznych. Zadanie III. Dostawę odczynników dedykowanych do aparatu BD Bactec oraz cytometru BD FACS Calibur. Zadanie IV. Dostawę środków dezynfekcyjnych. Zadanie V. Dostawę zestawów do pozyskiwania krwi pępowinowej. Zadanie VI. Dostawę zestawów do manualnej preparatyki krwi pępowinowej. Zadanie VII. Dostawę materiałów do automatycznej preparatyki krwi pępowinowej dedykowanych do instrumentu Sepax-2 i Smart-Max. Zadanie VIII. Dostawę materiałów zużywalnych. Zadanie IX. Dostawę płynów infuzyjnych. -Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdego zadania znajduje się w załączniku nr 9 do SIWZ. -Wymagania Zamawiającego dot. przedmiotu zamówienia: - przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. - do dostarczanych odczynników Wykonawca winien załączyć karty charakterystyk, stosowne świadectwa/certyfikaty jakości potwierdzające spełnienie stawianych w SIWZ wymagań, lub inne ewentualne wymagane prawem certyfikaty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie dostarczonego produktu do obrotu na terytorium Polski. - wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej lub tłumaczone na język polski za wyjątkiem certyfikatów kontroli jakości do danej partii produkcyjnej..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3, 33.69.81.00-0, 33.63.16.00-8, 33.12.41.10-9, 33.12.41.30-5, 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale VI niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, każda o wartości zamówienia brutto nie mniejsza niż: - Zadanie I - 30000 zł - Zadanie II - 1000 zł - Zadanie III - 12000 zł - Zadanie IV - 1500 zł - Zadanie V - 90000 zł - Zadanie VI - 80000 zł - Zadanie VII - 60000 zł - Zadanie VIII - 1000 zł - Zadanie IX - 4000 zł Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale VI niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale VI niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale VI niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum: -Zadanie V - 90 000 zł -Zadanie VI - 80 000 zł -Zadanie VII - 60 000 zł W przypadku pozostałych Wykonawców Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale VI niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Zobowiązanie podmiotu/podmiotów oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędne zasoby sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 9 do SIWZ. 4) Wymagane aktualne świadectwa, atesty i certyfikaty dla oferowanego asortymentu: Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. (Dz. U.z 2013 r., poz. 231), w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopią właściwego dokumentu (warunki przedmiotowe): 4.1. W celu potwierdzenia bezpieczeństwa jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty niezbędne świadectwa, atesty, certyfikaty wymagane przepisami prawa wystawione przez uprawnione jednostki. 4.2. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać znak CE (załączyć kopię) - jeżeli dotyczy. 4.3. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych) - wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 7- jeżeli dotyczy 4.4. Dla wyrobów medycznych do oferty należy dołączyć (jeżeli dotyczy): 4.4.1. Kopię Deklaracji Zgodności / lub kopię Certyfikatu CE. 4.5. Karta substancji niebezpiecznych - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: a) Ustawowa zmiana wysokości podatku VAT. b) Zmiana terminu wykonania umowy (klęska żywiołowa, siła wyższa itp.) c)Wystąpienie konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne, Podzamcze 45, 36-060 Chęciny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne, Podzamcze 45, 36-060 Chęciny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych - oferta zostanie odrzucona. 2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej jak i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonania przedpłaty. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert równoważnych. 7. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie Wykonawcę. 8. Rozliczenia dokonywane będą tylko w złotych polskich. 9. Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html od dnia zamieszczenia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. SIWZ w formie papierowej na wniosek Wykonawcy przekazuje się odpłatnie (50 groszy za stronę + koszty przesyłki - listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) - art. 42 ust 2 ustawy. 11. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego. 12. Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający zamieszcza ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 13. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. 14. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy. 15. Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy Pzp oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem tylko w przypadkach określonych w ustawie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa testów diagnostycznych oraz odczynników dedykowanych do analizatora IMMULITE 2000 XPi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Test diagnostyczny in vitro- do jakościowego oznaczania antygenu powierzchniowego HBV - HbsAg w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi. 2op. (400 oznaczeń). 2.Test diagnostyczny in vitro - do jakościowego oznaczania wszystkich przeciwciał specyficznych dla antygenu rdzeniowego (HbcAg) HBV w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi.2op. (400 oznaczeń). 3 Test diagnostyczny in vitro- do jakościowego oznaczania przeciwciał klasy IgM specyficznych w stosunku do antygenów Toxoplasma onidii (anty-Toxoplasma IgM) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi. 2op. (400 oznaczeń). 4. Test diagnostyczny in vitro- do ilościowego oznaczania przeciwciał klasy IgG specyficznych w stosunku do antygenów Toxoplasma onidii (anty-Toxoplasma IgG) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi. 2op. (400 oznaczeń). 5. Test diagnostyczny in vitro- do jakościowego oznaczania przeciwciała IgG specyficznego dla cytomegalowirusa (CMV) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi. 2op. (400 oznaczeń). 6. Test diagnostyczny in vitro- do jakościowego oznaczania przeciwciał IgM specyficznych dla cytomegalowirusa (CMV) w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi. 2op. (400 oznaczeń). 7. Test diagnostyczny in vitro - do jakościowego oznaczania przeciwciał dla Treponema pallidum w ludzkiej surowicy lub równoważny dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi. 2op. (400 oznaczeń). 8. Substrat chemiluminescencyjny odczynnik dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi lub równoważny. 2op. 9. Roztwór płuczący odczynnik dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi lub równoważny. 2op. 10. Kuwety dedykowane dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi lub równoważne. 3op. 11. Roztwór czyszczący odczynnik dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi lub równoważny. 12 op. 12. Alkohol izopropylowy odczynnik dedykowany dla analizatora IMMULITE 2000 Xpi lub równoważny. 4l..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa podłoży mikrobiologicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Columbia z krwią Agar- produkt sypki, dopuszczalne dostarczenie osobno podłoża agarowego i suplementu w postaci krwi odwłóknionej, wymagane dostarczenie certyfikatu podłoża. 1op. (500g). 2. Płytki odciskowe do kontroli powierzchni typu count - tact wypełnione podłożem TSA z neutralizatorami, wymagane dostarczenie certyfikatu. 100szt. 3. Płytki odciskowe do kontroli powierzchni typu count-tact wypełnione podłożem Sabourand z neutralizatorami, wymagane dostarczenie certyfikatu. 100szt. 4. Agar Sabourand z chloramfenikolem i do hodowli drożdzy i pleśni- produkt sypki, wymagane dostarczenie certyfikatu podłoża. 1op. (500g). 5. MacConkey Agar- produkt sypki, wymagane dostarczenie certyfikatu podłoża. 1op. (500g)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.81.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników dedykowanych do aparatu BD Bactec oraz cytometru BD FACS Calibur..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podłoża mikrobiologiczne BD BACTEC PLUS Aerobic/F Medium (wzbogacony bulion z hydrolizatem sojowo-kazeinowym i CO2 oraz żywicą) do hodowli i wykrywania drobnoustrojów tlenowych we krwi, zwiększające możliwość ich wykrycia u pacjentów leczonych antybiotykami lub równoważne dedykowane dla aparatu BD BACTEC FX. Wymagane dołączenie certyfikatu. 2op. (100szt.). 2. Podłoża mikrobiologiczne BD BACTEC PLUS Anaerobic/F Medium (zredukowany, wzbogacony bulion z hydrolizatem sojowo-kazeinowym i CO2 oraz żywicą) do hodowli i wykrywania drobnoustrojów beztlenowych (bakterii i drożdżaków) we krwi, zwiększające możliwość ich wykrycia u pacjentów leczonych antybiotykami lub równoważne dedykowane dla aparatu BD BACTEC FX. Wymagane dołączenie certyfikatu. 2op. (100szt.) 3. Zestaw BD Stem Cell Enumeration Kit do oznaczenia liczby żywych komórek CD34+ oraz ustalenia odsetka komórek CD34+ we wszystkich żywych leukocytach. Zestaw zawiera 50 probówek trucount, przeciwciała CD45-FITC/CD34-PE, 7-ADD oraz bufor do lizy erytrocytów lub równoważny dedykowany do aparatu BD FACS Calibur. 3op. 4. Roztwór myjący FACSClean lub równoważny dedykowany do aparatu FACS Calibur. 1op. 5. Roztwór płuczący FACSRinse lub równoważny dedykowany do aparatu FACS Calibur. 1op. 6. Probówki cytometryczne niesterylne o pojemności 5 ml dedykowane do aparatu FACS Calibur lub równoważne. 2op. (2000szt.). 7. Nakrętki o średnicy 12 mm na probówki cytometryczne o wymiarach 12x75 mm. 1op. (2000szt.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa środków dezynfekcyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Środek do szybkiej dezynfekcji. Spektrum działania: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HCV, Adenowirus, Norowirus, Vacciniawirus, Poliomawirus) opakowanie butelka 1 l ze spryskiwaczem, wymagane dostarczenie karty charakterystyki oraz certyfikatu od producenta. 40 x 1l. 2. Środek do dezynfekcji i mycia dużych powierzchni Spektrum działania: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HCV, Adenowirus, Norowirus, Vacciniawirus, Poliomawirus) opakowanie kanister 5 l z pompką dozującą, wymagane dostarczenie karty charakterystyki oraz certyfikatu od producenta. 2 x 5l. 3. Preparat do szybkiej dezynfekcji rąk w postaci płynu na bazie alkoholu. Spektrum działania: bakteriobójczy, prątkobójczy, grzybobójczy, wirusobójczy (HIV, HBV, HCV, Adenowirus, Norowirus, Vacciniawirus, Poliomawirus) opakowanie kanister 5 l, wymagane dostarczenie karty charakterystyki oraz certyfikatu od producenta. 5 x 5l. 4. Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni. W opakowaniu nie mniej niż 100 szt., wymagane dostarczenie karty charakterystyki oraz certyfikatu od producenta. 2 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa zestawów do pozyskiwania krwi pępowinowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do pozyskiwania krwi pępowinowej w skład którego wchodzą następujące elementy: 1. Sterylny worek do pozyskania krwi pępowinowej, (antykoagulant CPD); 2. Sterylna strzykawko-probówka z igłą; 3. Sterylne rękawiczki, 4. Sterylny podkład jednorazowy, 5. Środek do dezynfekcji, 6. Maseczka chirurgiczna, 7. Instrukcja pozyskania krwi pępowinowej oraz przygotowania jej do transportu, 8. Naklejka z napisem (Biohazard) służąca do ponownego zamknięcia zestawu po uprzednim pozyskaniu krwi pępowinowej i jej spakowaniu, 9. Samoprzylepna etykieta na worek do pozyskania krwi pępowinowej zgodna z wymogami ICCBBA, 10.Opakowanie na worek z krwią pępowinową, 11.Absorbent, 12.Elektroniczny rejestrator temperatury, 13.Dwie torebki z substancją izotermiczną utrzymujące właściwą temperaturę wewnątrz zestawu Każdy zestaw musi posiadać indywidualny, niepowtarzalny kod numeryczny (cyfrowy oraz barcode). Tym samym kodem oznaczone musi być: pudełko zewnętrzne, woreczek, w którym znajduje się elektroniczny rejestrator temperatury, naklejka na worek do pozyskania krwi pępowinowej, strzykawka (probówka na krew obwodową matki) oraz raport z pozyskania krwi pępowinowej, wypełniany w szpitalu przez osobę pozyskującą krew pępowinową. 200szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa zestawów do manualnej preparatyki krwi pępowinowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład 1 kompletnego zestawu do manualnej preparatyki krwi pępowinowej wchodzą: 1) jałowy pojemnik mrożeniowy wykonany z tworzywa odpornego na temperaturę ciekłego azotu, zakończony drenem o długości przynajmniej 8 cm umożliwiający przechowywanie 25 ml płynu, pojemnik o wymiarach nie większych niż 14 cm x 8 cm 2) 2 jałowe pojemniki transferowe o pojemności 200 ml połączone w podwójny zestaw za pomocą układu drenów, dreny zakończone igłą typu spike, zestaw pojedynczo pakowany 3) 2 sterylne filtry strzykawkowe indywidualnie pakowane o średnicy 25 mm filtr poliamidowy o wielkości porów 0,2 - 0,22 um, obudowa wykonana z polipropylenu, wlot: luer-lock żeński, wylot: luer męski, możliwość sterylizacji w 121 C przez 30 min. 4) 2 dreny medyczne 3267 meditube o wymiarach MT 3.00 x 4.20 mm, zgrzew przeznaczony do jałowego łączenia. 150 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa materiałów do automatycznej preparatyki krwi pępowinowej dedykowanych do instrumentu Sepax-2 i Smart-Max..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do sterylnej preparatyki komórek macierzystych krwi pępowinowej w układzie zamkniętym. Każdy zestaw powinien być sterylny. Powinien składać się z komory separacyjnej- strzykawkowej o pojemności co najmniej 220ml +/-5% do której trafia materiał wejściowy i na zasadzie wirowania i odpowiedniego frakcjonowania a następnie transferu frakcji krwi, zapewnia preparatykę komórek macierzystych do formatu worka kriogenicznego o pojemności całkowitej 25 ml+/-5%, składającego się z dwóch części : 5 ml i 20ml. Zestaw powinien być kompatybilny z instrumentem Sepax-2. Wymagane dostarczenie certyfikatu. 72szt. 2. Sterylne zestawy przyłączeniowe, łączące strzykawki wypełnione DMSO z pompami perystaltycznymi urządzenia. Zestawy powinny być kompatybilne z instrumentem Smart-Max. Wymagane dostarczenie certyfikatu. 72szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa materiałów zużywalnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Strzykawka 10 ml, jałowa, pojedynczo pakowana, wymagane dostarczenie certyfikatu . 20x100szt. 2. Strzykawka 10 ml, końcówka typu luer lock, jałowa, pojedynczo pakowana, wymagane dostarczenie certyfikatu. 10x100szt. 3. Strzykawka 5 ml, jałowa, pojedynczo pakowana, wymagane dostarczenie certyfikatu. 5x100szt. 4. Strzykawka 2 ml, jałowa, pojedynczo pakowana, wymagane dostarczenie certyfikatu. 20x100szt. 5. Igła iniekcyjna 0,9x40, jałowa, pojedynczo pakowana, wymagane dostarczenie certyfikatu. 20x100szt. 6. Igła iniekcyjna 1,2x40, jałowa, pojedynczo pakowana, wymagane dostarczenie certyfikatu. 40x100szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny roztwór do infuzji zawierający hydroksyetyloskrobię (HES) o stężeniu 6%, zawieszoną w chlorku sodu. Wymagane dostarczenie certyfikatu. 120 x 500ml..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.