eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolin › Dostawa licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą wraz ze szkoleniem oraz dostawa dwóch serwerów do Urzędu Miejskiego w Wolinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Wolin: Dostawa licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą wraz ze szkoleniem oraz dostawa dwóch serwerów do Urzędu Miejskiego w Wolinie
Numer ogłoszenia: 200381 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą wraz ze szkoleniem oraz dostawa dwóch serwerów do Urzędu Miejskiego w Wolinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Część I - Dostawa licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą wraz ze szkoleniem. 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji. 2) Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone oprogramowanie. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu dostawy i instalacji oprogramowania. 3) Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zapewnia bezpłatną asystę techniczną wdrożonego systemu przez okres 24 miesięcy liczonego od daty podpisania protokołu dostawy i instalacji oprogramowania. przy czym cena asysty technicznej dla przedmiotu zamówienia za każdy kolejny rok świadczenia asysty nie przekroczy 20 % wartości wynagrodzenia Wykonawcy za dostawę i instalację programowania ( § 6 ust. 1 pkt a projektu umowy ), powiększonego o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa GUS za rok poprzedzający, a usługi w ramach tej asysty będą świadczone na warunkach nie gorszych od określonych w przepisach niniejszej umowy. Wykonawca stosowną umowę na świadczenie tej asysty jest zobowiązany zawrzeć na żądanie Gminy złożone najpóźniej 30.09.2016 r. , w terminie 14 dni . 4) Asysta techniczna obejmuje wizyty konsultacyjne, konsultacje telefoniczne, nadzór autorski, koszty dojazdu, delegacji itp. Pomoc telefoniczna oraz internetowa dostępna będzie przez pięć dni w tygodniu w godzinach pracy Urzędu. Wartość asysty technicznej po okresie 24 miesięcy nie może przekroczyć 20 % wartości zaoferowanego oprogramowania. 5) Wykonawca musi działać w oparciu o system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001 wydany przez jednostkę akredytowaną w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny oraz w oparciu o system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę akredytowaną w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania weryfikacji oferowanego oprogramowania podczas prezentacji systemu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego po otwarciu ofert. 7) Prezentacja musi być przeprowadzona na testowym środowisku z przykładową bazą danych, wypełnioną danymi w takim zakresie, aby możliwe było pokazanie wszystkich funkcji wymaganych w SIWZ. Prezentowany system musi być zainstalowany na sprzęcie Wykonawcy. 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia -(OPZ- I część zamówienia ) i Załączniku nr 9 do SIWZ - projekt umowy - I część zamówienia ) do niniejszej specyfikacji. CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2. Część II- Dostawa dwóch serwerów do Urzędu Miejskiego w Wolinie 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych serwerów dla Urzędu Miejskiego w Wolinie. 2) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa 2 serwerów : 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 11 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - II część zamówienia . W kolumnie 2 Zamawiający określił minimalne wymagania: parametry techniczne, jakościowe i wydajnościowe, eksploatacyjne jakie muszą spełniać oferowane serwery, oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia na okres i na warunkach określonych w Załączniku Nr 11 do SIWZ oraz w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 12 do SIWZ. W dokumentach tych zostały również określone minimalne wymagania dotyczące serwisowania dostarczonego sprzętu. 5) Wykonawca określi w ofercie podmiot, który jest wystawcą gwarancji oraz wskaże podmiot, który będzie odpowiedzialny za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego. Domyślnie podmiotem tym jest wybrany Wykonawca, chyba że treść Załącznika Nr 1B do SIWZ stanowi inaczej. W przypadku, gdy za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego będzie odpowiedzialny producent lub dystrybutor sprzętu, Zamawiający żąda złożenia gwarancji producenta. 6) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przekazania personelowi Zamawiającego wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu komputerowego. Ponadto do każdego sprzętu, najpóźniej w dniu dostawy, Wykonawca musi dołączyć dokumenty określone w Załączniku Nr 11 do SIWZ, w szczególności instrukcję obsługi, certyfikaty norm ISO, certyfikaty Microsoft, deklaracje lub certyfikaty CE, wydruki potwierdzające spełnianie danych wymagań lub statusu. 7) W przypadku sprzętu komputerowego, gdzie Zamawiający określił charakterystykę sprzętu poprzez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, a także normy dopuszczając jednocześnie zaoferowanie produktu równoważnego a Wykonawca zaoferuje urządzenie równoważne ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. Przez produkt równoważny do opisanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie taki, który w sposób poprawny współpracuje z programami oraz z posiadanym środowiskiem sprzętowym Zamawiającego, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem programów i środowiska sprzętowego Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz realizuje wszystkie funkcjonalności i posiada wszystkie cechy produktu określonego w SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego I Części zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub 7 w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy dostaw stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.61.00.00-7, 72.26.30.00-0, 80.53.31.00-0, 48.82.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter zamówienia Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, zwane dalej oświadczeniem. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: 1) w przypadku Wykonawców składających ofertę na I część zamówienia- wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie, polegające na dostawie, wdrożeniu wraz ze szkoleniem użytkowników oraz zapewnieniu opieki serwisowej i gwarancyjnej zintegrowanego systemu informatycznego obejmującego obszary : podatkowy, opłat lokalnych, księgowości budżetowej , kadr i płac , do którego Wykonawcy przysługiwało co najmniej prawo dysponowania produktem w zakresie umożliwiającym przeniesienie licencji na zamawiającego oraz dokonywania przez Wykonawcę zmian uwzględniających szczególne potrzeby Zamawiającego o wartości co najmniej 200 000,00 zł Wykonawca nie może sumować wartości kilku zamówień o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. oświadczenie, 2. wykaz zamówień, o którym mowa w sekcji III.4.1. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty. 2) w przypadku Wykonawców składających ofertę na II część zamówienia - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie . Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. 1) w przypadku Wykonawców składających ofertę na I część zamówienia : - dysponują co najmniej jednym inżynierem posiadającym: a) kwalifikacje zawodowe w zakresie zarządzania projektami informatycznymi, potwierdzone posiadanym certyfikatem PRINCE2 Foundation lub IPMA ( poziom D) lub równoważny wydany przez niezależną akredytowaną na rynku międzynarodową organizację, b) doświadczenie w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów informatycznych wspomagających prace jednostek administracji publicznej potwierdzone przez udział w zespole projektowym, do którego zadań należało co najmniej wdrożenie w obszarze podatkowym , opłat lokalnych, księgowość budżetowej , kadr i płac. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. oświadczenie, 2. wykaz osób, o którym mowa w sekcji III.4.1. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty. 2) w przypadku Wykonawców składających ofertę dla II części zamówienia zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie . Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. 1) w przypadku Wykonawców składających ofertę na I część zamówienia: - posiadają środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł ( słownie: dwieście tysiecy złotych) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. oświadczenie, 2. informację, o której mowa w sekcji III.4.1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty. 2) w przypadku Wykonawców składających ofertę dla II części zamówienia zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie . Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie( dot. I części zamówienia) jako główne zamówienia należy wskazać jedynie zamówienie potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.3.2.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej: Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    Określenie w.w. dokumentów Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego : 1) certyfikat serii ISO 9001 w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny wydany przez jednostkę akredytowaną; 2) certyfikat serii ISO/IEC 27001 w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny wydany przez jednostkę akredytowaną.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika (np. umowa, itp.) oraz odpowiedni dokument określony w sekcji III.4.1), z wyjątkiem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykazy dostaw i osób muszą być podpisane przez Wykonawcę. 2. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1, musi być podpisane przez osobę / osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający ww. pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy, po otwarciu ofert i przed wyborem najkorzystniejszej oferty do przeprowadzenia testów oferowanego oprogramowania. Przeprowadzone ewentualne testy będą miały na celu potwierdzenie, że oferowane rozwiązanie odpowiada wymaganiom określonym przez Zamaw5. Certyfikat PRINCE2 Foundation lub IPMA ( poziom D) lub równoważny wydany przez niezależną akredytowaną na rynku międzynarodową organizację, poświadczającą wymagane kwalifikacje zawodowe inżyniera przewidzianego do realizacji zamówienia . iającego w SIWZ, w szczególności w zakresie określonym w pkt 4 c Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wolin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, pokój 105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, pokój nr 12 ( parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa licencji i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Gminą wraz ze szkoleniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt realizacji zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji. 2) Wykonawca udzieli 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone oprogramowanie. Okres gwarancji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu dostawy i instalacji oprogramowania. 3) Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zapewnia bezpłatną asystę techniczną wdrożonego systemu przez okres 24 miesięcy liczonego od daty podpisania protokołu dostawy i instalacji oprogramowania. przy czym cena asysty technicznej dla przedmiotu zamówienia za każdy kolejny rok świadczenia asysty nie przekroczy 20 % wartości wynagrodzenia Wykonawcy za dostawę i instalację programowania ( § 6 ust. 1 pkt a projektu umowy ), powiększonego o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszany przez Prezesa GUS za rok poprzedzający, a usługi w ramach tej asysty będą świadczone na warunkach nie gorszych od określonych w przepisach niniejszej umowy. Wykonawca stosowną umowę na świadczenie tej asysty jest zobowiązany zawrzeć na żądanie Gminy złożone najpóźniej 30.09.2016 r. , w terminie 14 dni . 4) Asysta techniczna obejmuje wizyty konsultacyjne, konsultacje telefoniczne, nadzór autorski, koszty dojazdu, delegacji itp. Pomoc telefoniczna oraz internetowa dostępna będzie przez pięć dni w tygodniu w godzinach pracy Urzędu. Wartość asysty technicznej po okresie 24 miesięcy nie może przekroczyć 20 % wartości zaoferowanego oprogramowania. 5) Wykonawca musi działać w oparciu o system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001 wydany przez jednostkę akredytowaną w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny oraz w oparciu o system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO/IEC 27001 wydany przez jednostkę akredytowaną w zakresie projektowania, wdrażania i utrzymywania oprogramowania wspomagającego pracę jednostek administracji publicznej lub równoważny. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania weryfikacji oferowanego oprogramowania podczas prezentacji systemu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego po otwarciu ofert. 7) Prezentacja musi być przeprowadzona na testowym środowisku z przykładową bazą danych, wypełnioną danymi w takim zakresie, aby możliwe było pokazanie wszystkich funkcji wymaganych w SIWZ. Prezentowany system musi być zainstalowany na sprzęcie Wykonawcy. 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia -OPZ- I część zamówienia i Załączniku nr 9 do SIWZ - projekt umowy - I część zamówienia do niniejszej specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.61.00.00-7, 72.26.30.00-6, 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dwóch serwerów do Urzędu Miejskiego w Wolinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych serwerów dla Urzędu Miejskiego w Wolinie. 2) W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa 2 serwerów : 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 11 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - II część zamówienia . W kolumnie 2 Zamawiający określił minimalne wymagania: parametry techniczne, jakościowe i wydajnościowe, eksploatacyjne jakie muszą spełniać oferowane serwery, oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu gwarancji na sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia na okres i na warunkach określonych w Załączniku Nr 11 do SIWZ oraz w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 12 do SIWZ. W dokumentach tych zostały również określone minimalne wymagania dotyczące serwisowania dostarczonego sprzętu. 5) Wykonawca określi w ofercie podmiot, który jest wystawcą gwarancji oraz wskaże podmiot, który będzie odpowiedzialny za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego. Domyślnie podmiotem tym jest wybrany Wykonawca, chyba że treść Załącznika Nr 1B do SIWZ stanowi inaczej. W przypadku, gdy za naprawy gwarancyjne sprzętu komputerowego będzie odpowiedzialny producent lub dystrybutor sprzętu, Zamawiający żąda złożenia gwarancji producenta. 6) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przekazania personelowi Zamawiającego wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowej obsługi dostarczonego sprzętu komputerowego. Ponadto do każdego sprzętu, najpóźniej w dniu dostawy, Wykonawca musi dołączyć dokumenty określone w Załączniku Nr 11 do SIWZ, w szczególności instrukcję obsługi, certyfikaty norm ISO, certyfikaty Microsoft, deklaracje lub certyfikaty CE, wydruki potwierdzające spełnianie danych wymagań lub statusu. 7) W przypadku sprzętu komputerowego, gdzie Zamawiający określił charakterystykę sprzętu poprzez podanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, a także normy dopuszczając jednocześnie zaoferowanie produktu równoważnego a Wykonawca zaoferuje urządzenie równoważne ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. Przez produkt równoważny do opisanego przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie taki, który w sposób poprawny współpracuje z programami oraz z posiadanym środowiskiem sprzętowym Zamawiającego, a jego zastosowanie nie wymaga żadnych nakładów związanych z dostosowaniem programów i środowiska sprzętowego Zamawiającego lub produktu równoważnego oraz realizuje wszystkie funkcjonalności i posiada wszystkie cechy produktu określonego w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.