eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SUPRAŚL

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-09-19

Supraśl: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SUPRAŚL
Numer ogłoszenia: 200299 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIERANIE I ZAGOSPODAROWANIE STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SUPRAŚL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiot Zamówienia obejmuje odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Supraśl. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) systematyczne opróżnianie pojemników i wywóz odpadów zmieszanych i zebranych selektywnie niezależnie od ilości odpadów wytworzonych na tych nieruchomościach, zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem i częstotliwością wywozu określoną w rozdziale III pkt A ppkt 5 i 6; b) zagospodarowanie odpadów w instalacjach w celu uzyskania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami i ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, przepisami wykonawczymi do ustaw oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku gminy Supraśl; c) selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papieru, metali, tworzyw sztucznych, szkła, opakowań wielomateriałowych, odpadów zielonych (bioodpadów), odpadów budowlanych i rozbiórkowych, odpadów niebezpiecznych, zużytych baterii i akumulatorów, świetlówek, tekstyliów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon, chemikaliów, przeterminowanych leków; d) urządzenie, utrzymanie i obsługa 2 punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) z obsadą personalną zgodnie z niniejszą specyfikacją; e) dostarczenie worków na selektywną zbiórkę odpadów w dwóch kolorach; f) dostarczenie pojemników na selektywną zbiórkę odpadów; Uwaga: Wykonawca nie dostarcza pojemników na odpady zmieszane oraz pojemników na selektywną zbiórkę odpadów bezpośrednio od mieszkańców. Pojemniki na selektywną zbiórkę odpadów wykonawca zapewnia tylko w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji na potrzeby urządzenia punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych oraz odbioru ze specjalnych punktów (aptek lub innych) w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym. Wykonawca zapewnia worki do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji. g) przygotowanie harmonogramu odbioru poszczególnych grup odpadów w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji zamówienia: a) Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z: art. 3 ust. 2 pkt.7, art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012r. poz. 645), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz.U. z 2012r. poz. 676), uchwałą Nr XX/233/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017, uchwałą Nr XX/234/12 Sejmiku Województwa Podlaskiego z 21 czerwca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012 - 2017 (Dz. Urz. Woj. Podl. z 2012r. poz. 2017 z późn. zm.). W przypadku nieosiągnięcia poziomów odzysku, recyklingu, przygotowania do ponownego użycia oraz ograniczenia składowania odpadów ulegających biodegradacji, kary administracyjne nałożone na Gminę będą ponoszone przez Wykonawcę na rzecz Gminy na zasadzie kary umownej. b) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia przez Wykonawcę pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, niezależnie czy ponosi w tym zakresie winę, zobowiązany będzie do niezwłocznego dostarczenia (wymiany) pojemników na swój koszt. Wymieniany pojemnik powinien być co najmniej takiej samej jakości jak pojemnik zniszczony. c) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. d) Wykonawca zobowiązany będzie także do zebrania odpadów leżących w każdym miejscu jeśli będzie to wynikiem jego działania. e) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odbioru odpadów najpóźniej w ciągu 20 dni od dnia podpisania umowy. Harmonogram musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. Wykonawca ma obowiązek odbierać odpady zgodnie z przygotowanym i zaakceptowanym harmonogramem. f) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w uzgodnionych z Zamawiającym minimalnie 5 punktach (aptekach bądź innych miejscach) na terenie Gminy Supraśl pojemniki do selektywnego zbierania przeterminowanych leków. g) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w uzgodnionych z Zamawiającym minimalnie 10 punktach na terenie Gminy Supraśl pojemniki na zużyte baterie. h) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w uzgodnionych z Zamawiającym w minimalnie 10 punktach pojemniki na tekstylia. i) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi oraz selektywnie zebranych odpadów komunalnych różnych rodzajów zwłaszcza podczas zagospodarowania odpadów w wybranej instalacji. j) Wykonawca nie może mieszać odpadów odebranych z terenu Gminy Supraśl z odpadami zebranymi z innej gminy. l) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze. m) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii RIPOK. n) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dwóch punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w uzgodnionych z Zamawiającym miejscach na terenie Gminy Supraśl, na działkach gminnych, do których uzyska dostęp na podstawie odrębnej umowy. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do wyposażenia punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w odpowiednie pojemniki/kontenery oraz do monitorowania stanu ich zapełnienia oraz odbierania odpadów w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to ich przepełnienia. Każdy PSZOK będzie czynny co najmniej w soboty w godzinach 8-14. Zamawiający wymaga, aby PSZOK-i były urządzone w miejscach przez niego wskazanych. PSZOK-i należy wyposażyć pojemniki przeznaczone do odbioru następujących frakcji odpadów (na każdą frakcję osobny pojemnik/kontener): szkło (białe i kolorowe), plastik, papier i tektura, odpady zielone (w tym także owoce, warzywa), przeterminowane leki, tekstylia, baterie i akumulatory, meble i odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady budowlane i rozbiórkowe inne odpady komunalne zebrane w sposób selektywny popiół Osoba wyznaczona przez Wykonawcę do obsługi PSZOK będzie odpowiedzialna za stały i osobisty nadzór nad prawidłową organizacją pracy PSZOK-u, a w szczególności do osobistego przyjmowania odpadów od mieszkańców w dniach pracy PSZOK-u. Ponadto osoba obsługująca PSZOK będzie zobowiązana prowadzić ewidencję zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz. U. 2010r., nr 249 poz. 1673). Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać zezwolenie na zbiórkę odpadów we wskazanych miejscach. o) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, a w szczególności do: dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej sprawozdań kwartalnych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami (Dz.U. z 2012 r. poz. 630), a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków; przekazywania danych w formie elektronicznej z monitoringu GPS o położeniu pojazdu, miejscach postoju i wyładunku odpadów najpóźniej w dniu przedłożenia faktury za dany okres rozliczeniowy; przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów (Dz.U. z 2010 Nr 249 poz. 1673) najpóźniej w dniu przekazania sprawozdania kwartalnego; przekazywania Zamawiającemu ewidencji odpadów przyjmowanych na PSZOK-ach najpóźniej w dniu przekazania sprawozdania kwartalnego; do każdego sprawozdania kwartalnego muszą być dołączone następujące dokumenty: o w przypadku odpadów zmieszanych: dokumenty z instalacji potwierdzające ile zostało wysortowanych surowców wtórnych z przekazanych zmieszanych odpadów komunalnych, gdzie zostały w dalszej kolejności przekazane, dokumenty potwierdzające odrębnie odzysk i recykling (kserokopie DPO i DPR) oraz dokument potwierdzający stosunek masy odpadów o kodzie 19 12 12 powstałych w wyniku procesu mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych przekazanych do instalacji (przeznaczonych do składowania) oraz miejsce składowania tych odpadów ; w przypadku odpadów odebranych selektywnie: dokumenty potwierdzające odrębnie odzysk i odrębnie recykling, dokumenty (kserokopie DPO i DPR), dokumenty wydane przez wybraną przez Wykonawcę instalację, w której zostały zagospodarowane odpady potwierdzające ilość przekazanych odpadów zebranych selektywnie dostarczenia dokumentów potwierdzających wykonane prace dotyczące mycia i dezynfekcji pojazdów oraz pojemników i kontenerów w ciągu 14 dni po zakończeniu każdego kwartału; ponadto Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji, w posiadaniu których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający; 4. Wymagania dotyczące instalacja do jakiej mogą trafić odpady: Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Supraśl, Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. dla Regionu Centralnego, co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Supraśl, odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku, unieszkodliwiana, zgodnie z zasadami, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 5. Sposób odbioru przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: a) częstotliwość odbioru i rodzaj worka lub sposób pakowania odpadów komunalnych odbieranych selektywnie: worki koloru zielonego - z przeznaczeniem na szkło białe, kolorowe i mieszane (kod 15 01 07) - co najmniej jeden raz w miesiącu; worki koloru żółtego - z przeznaczeniem na plastik (tworzywa sztuczne), odpady wielomateriałowe (Tetra Paki) oraz metale (kod 15 01 02; 15 01 04; 15 01 05) - co najmniej jeden raz w miesiącu; związane w paczki - papier i tektura (kod 15 01 01) - co najmniej jeden raz w miesiącu; worki własne Właściciela posesji - odpady zielone, bioodpady (kod 20 01 08, 20 02 01) - co najmniej 2 razy w miesiącu od 1 kwietnia do 30 listopada. b) częstotliwość odbierania pozostałych selektywnie zbieranych odpadów z terenu gminy Supraśl: przeterminowane leki (kod 20 01 32) - w PSZOK oraz uzgodnionych z Zamawiającym aptekach i punktach aptecznych w godzinach ich pracy. Do zadań Wykonawcy będzie należało odebranie tych odpadów z aptek oraz podstawienie pojemników do ich zbierania. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników; baterie i akumulatory (kod 20 01 33, 20 01 34*) - w PSZOK oraz w uzgodnionych z Zamawiającym punktach - w godzinach ich pracy. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników; tekstylia (kod 20 01 11) - w PSZOK oraz w uzgodnionych z Zamawiającym punktach, gdzie znajdować się będą pojemniki do zbierania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników; meble i odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), zużyte opony (kod 16 01 03) - w PSZOK oraz w formie wystawek tj. wystawianych przed posesję, odbierane będą przez Wykonawcę od właścicieli nieruchomości co najmniej dwa razy w roku zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem; zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 35*, 20 01 36) - w PSZOK oraz w formie wystawek tj. wystawianych przed posesję, odbierane będą przez Wykonawcę od właścicieli nieruchomości co najmniej jeden raz w roku zgodnie z uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem; inne odpady komunalne, (kod odpadu: 20 01 13*,20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17*, 20 01 19*, 20 01 25, 20 01 26*, 20 01 27*, 20 01 28, 20 01 29*, 20 01 30, 20 01 80, 20 01 99, 20 02 03, 20 03 99) - zebrane w sposób selektywny - odbierane będą tylko w PSZOK; odpady budowlane i rozbiórkowe (kod odpadu: odpady z grupy 17 wytworzone w gospodarstwach domowych) - odbierane będą tylko w PSZOK. W przypadku zebrania większej ilości popiołu mieszkańcy mają możliwość odwiezienia go do PSZOK-u. 6. Sposób odbioru przez Wykonawcę stałych odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych): a) częstotliwość wywozu przez Wykonawcę niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych: w zabudowie jednorodzinnej co najmniej 1 raz na 2 tygodnie; w zabudowie wielorodzinnej co najmniej 1 raz na tydzień. b) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) zbierane będą z pojemników ustawionych w miejscach wskazanych przez właściciela nieruchomości (altanki śmietnikowe i wyznaczone miejsca na pojemniki). Wykonawca odbiera od właścicieli nieruchomości zamieszkałych każdą ilość niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. c) Właściciel nieruchomości zapewni wyposażenie jej w pojemniki do gromadzenia odpadów komunalnych zmieszanych i worki do gromadzenia odpadów biodegradowalnych zielonych (bioodpadów). 7. Standardy sanitarne dotyczące wykonywania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia uwzględniając zapisy przepisów wymienionych w punkcie D niniejszej Specyfikacji. Wykaz urządzeń do gromadzenia odpadów. 1. Urządzenia do gromadzenia odpadów: a) Wielkości pojemników: Wykonawca odbiera odpady zmieszane z pojemników o pojemności od 80 l do 1100l. Do zbierania odpadów innych niż zmieszane mogą być stosowane worki o pojemności 120l. b) Oznaczenie worków: Worki do zbierania stałych odpadów komunalnych powinny być oznaczone zgodnie z poniższą instrukcją: przezroczyste koloru żółtego do zbierania tworzyw sztucznych, metalu oraz odpadów wielomateriałowych (z trwałym opisem i widocznym oznakowaniem, określającym rodzaj gromadzonych odpadów), przezroczyste koloru zielonego do zbierania szkła bezbarwnego, kolorowego i mieszanego (z trwałym opisem i widocznym oznakowaniem, określającym rodzaj gromadzonych odpadów), c) Ilości worków: Powyższe worki będą dostarczane dla Właścicieli nieruchomości przez Wykonawcę. Szacunkowa ilość worków zielonych wynosi: 7 500/ miesiąc, a żółtych 11 500/miesiąc. Worki dostępne będą w PSZOK. Dodatkowo mogą być one dostępne w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca na własny koszt dostarczy worki na miesiąc styczeń właścicielom nieruchomości do dnia 31 grudnia 2014 r., wg przelicznika: worki zielone: gospodarstwo 1-2 osobowe - 1 szt., gospodarstwo 3-4 os. - 2 szt., gospodarstwo 5 i więcej osobowe - 3 sztuki; worki żółte: gospodarstwo 1-2 osobowe - 2 szt., gospodarstwo 3-4 os. - 3 szt., gospodarstwo 5 i Więcej osobowe - 4 sztuki Wykonawca, przy każdym odbiorze z nieruchomości, pozostawi co najmniej taką samą ilość worków, jaką odebrał. 2. Sprzęt techniczny: Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie przy wykorzystaniu minimum sprzętu, o jakim mowa w Rozdziale IX SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego udzielenie Wykonawcy zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą stanowiły nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na wykonanie usługi pn. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Supraśl. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040. Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 09.10.2014 r. do godz. 11:00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Supraśl zgodnie z art. 9 c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik nr 2).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje lub będzie dysponował bazą magazynowo - transportową zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r. poz. 122) b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej: 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy te muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu logo i nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunale od właścicieli nieruchomości. Pojazdy te muszą odpowiadać warunkom wymienionym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: posiada opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000 zł oraz na podstawie oraz na podstawie oświadczenia (wzór Załącznik nr 2).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy, 2. Pełnomocnictwo: w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo, 3.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą, doświadczeniem, osobami lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów 4.Informacja o przynależności lub nie do grupy kapitałowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na zasadach opisanych we wzorze umowy, które jest załącznikiem do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl /pokój nr 10/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu ul. J. Piłsudskiego 58 16-030 Supraśl /pokój nr 10/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.