eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › "Budowa kompleksu sportowego przy Gimnazjum nr 2 w Świdnicy" ul. Ofiar Oświęcimskich 30 - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-06

Ogłoszenie nr 20016 - 2017 z dnia 2017-02-06 r.

Świdnica: "Budowa kompleksu sportowego przy Gimnazjum nr 2 w Świdnicy" ul. Ofiar Oświęcimskich 30 - etap I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 361467-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 371673-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Świdnicy, krajowy numer identyfikacyjny 57958900000, ul. ul. Armii Krajowej  49, 58100   Świdnica, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 562 850, faks 748 523 110, e-mail mbp@um.swidnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.swidnica.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa kompleksu sportowego przy Gimnazjum nr 2 w Świdnicy" ul. Ofiar Oświęcimskich 30 - etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

P-113/XII/16

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1 PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA : 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Budowa kompleksu sportowego przy Gimnazjum nr 2 w Świdnicy" ul. Ofiar Oświęcimskich 30 - etap I. 2. Zamierzenie, o którym mowa wyżej obejmuje wykonanie robót objętych Decyzją nr 1441/2016 pozwolenia na budowę z dnia 28 października 2016 r. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej pn. "Budowa kompleksu sportowego (etap I) i przebudowa istniejącego parkingu (etap II), z odwodnieniem oświetleniem i zewnętrzną instalacją niskoprądową - monitoring", sporządzonej przez Usługi Projektowe mgr inż. Adam Mądrzak, 58-100 Świdnica, Boleścin 49d, obejmującej n/w opracowania: 1) Projekt wykonawczy wielobranżowy, 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót branż: budowlano-sanitarnej, drogowej i elektrycznej. 4. Dokumentacja projektowa, o której mowa w ust. 3 powyżej , stanowiąca Załącznik nr 8 do SIWZ znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.swidnica.bip-gov.info.pl w katalogu zamówienia publiczne. Uwaga! 1. Niniejsze zamówienie obejmuje wykonanie I etapu robót budowlanych, opisanych ww. dokumentacją projektową. 2. Załączone przedmiary robót branż: budowlano-sanitarnej, drogowej i elektrycznej, należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym i poglądowym, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia i nie należy mu przypisywać roli funkcji, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. nr 202, poz. 2072). Przedmiary robót załączone są w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiarów nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o: 1) dokumentację projektową, o której mowa w ust. 3 powyżej, 2) dokumentację przetargową, tj. dokumentację sporządzoną i udostępnioną Wykonawcom przez Zamawiającego na potrzeby przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego, obejmującą w szczególności SIWZ wraz z załącznikami do niej oraz wszelkimi zmianami i dodatkowymi ustaleniami wynikłymi w trakcie procedury przetargowej stanowiącymi integralną część SIWZ, wyszczególnionymi we wszystkich przesłanych i umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego pismach. 6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi oraz szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. 7. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zorganizowania placu budowy (zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 2) wykonywania robót budowlanych ze szczególną ostrożnością ze względu na ich realizację w czynnym obiekcie szkolnym, w którym prowadzone są zajęcia z uczniami, 3) oznakowania miejsca robót i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 4) obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wykonywania inwentaryzacji w stanie odkrytym oraz wykonania dokumentacji geodezyjnej powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, której oryginał należy zgłosić do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, a kopię do Zamawiającego, 5) bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów, ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km) oraz przekazanie materiałów z odzysku wg ustaleń z inspektorem nadzoru i Zamawiającym, 6) utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową, 7) wykonania inwentaryzacji i przeglądu nieruchomości w sąsiedztwie wykonywanych robót. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową, 8) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 9) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 10) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 11) zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji roboty objętej umową, przy czym ubezpieczeniu podlegać mają w szczególności: a) roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót, b) odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych, 12) wykonywania wszelkich, innych czynności wynikających ze specyfiki danych robót. 4.2 LOKALIZACJA 1. Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest na działkach nr: 59; obręb geodezyjny: 0005 Zachód, jedn. ewid. Świdnica - Miasto. 4.3 WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH CPV: - 45212200-8 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, - 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, - 45311000-0 - roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, - 45110000-1 - roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych - roboty ziemne, - 45231300-8 - roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków, - 45233200-1 - roboty w zakresie różnych nawierzchni, - 45233253-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych, - 45262210-6 - fundamentowanie, - 45316100-6 - instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego, - 45342000-6 - wznoszenie ogrodzeń. 4.4 CHARAKTERYSTYKA ROBÓT 1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych dla robót objętych niniejszym projektem: 1.1. - powierzchnia terenu asfaltowego przeznaczonego do budowy boisk, urządzeń lekkoatletycznych i części rekreacyjnej - 2 266 m^2, - projektowana powierzchnia terenu utwardzonego - strefa boiska - 2929 m^2, w tym: - powierzchnia przepuszczalna boisk i urządzeń lekkoatletycznych (nawierzchnia elastyczna) - 2 387 m^2 - powierzchnia nieprzepuszczalna boisk i urządzeń lekkoatletycznych - 5 m^2, - powierzchnia z kostki betonowej - 537 m^2, - nawierzchnia nieutwardzona - strefa boiska - mączka 107 m^2. 1.2. - boisko wielofunkcyjne (piłka ręczna / piłka nożna) z bramkami do piłki ręcznej, o wymiarach 40mx20m ze strefami bezpieczeństwa, czterema tablicami do koszykówki montowanymi na stałe - w poprzek boiska oraz demontowalnymi (montowane w tulejach) słupkami do siatkówki (dla dwóch boisk), - boisko wielofunkcyjne (koszykówka / tenis) - o wymiarach 15m x 28m ze strefami bezpieczeństwa, tablice do koszykówki montowane na stałe, słupki do tenisa - demontowalne (montowane w tulejach), - boisko do siatkówki o wymiarach 18m x 9m, ze strefami bezpieczeństwa, słupki montowane na stałe, - ogrodzenie boisk o wysokości 4m, wraz z piłkochwytami o wysokości 6m, - bieżnia lekkoatletyczna czterotorowa długości 60m (z rozbiegiem i strefą wyhamowania), jeden tor wykorzystywany dla skoczni w dal i trójskoku, - skocznia w dal i trójskoku, belka do skoku w dal montowana na stałe, z zeskokiem piaskowym 3mx8m, gł. min. 30 cm, tor nabiegowy wspólny z bieżnią lekkoatletyczną, - rzutnia do pchnięcia kulą z kołem o nawierzchni betonowej (średnica wew. 2,135m) z metalowa obręczą i sektorem rzutów z nawierzchnią mineralną (mączka ceglana), kąt wyrzutu 34,92 - 45 st., - oświetlenie, monitoring, nagłośnienie - dla boisk i urządzeń lekkoatletycznych, - kanalizacja deszczowa - odwodnienie terenu boisk i przyległego z kostki betonowej, - teren utwardzony przy boiskach i urządzeniach lekkoatletycznych z kostki betonowej wraz z małą architekturą (siedziska i kosze na śmieci) i zielenią, - mała architektura (ławki, kosze na śmieci) i zieleń (drzewa niskie) za boiskiem do koszykówki/tenisa. 1.3. - zieleń - trawnik po robotach ziemnych i montażowych należy odtworzyć, drzewa - platan klonolistny. 1.4. - fundamentowanie - ogrodzenie: średnicy 35 cm z betonu C16/20, - urządzeń: systemowe, beton klasy C 16/20. 1.5. - montaż urządzeń: wszystkie urządzenia boiskowe powinny być wykonane zgodnie z wymogami PN-EN i posiadać certyfikaty, atesty dopuszczające do stosowania w obiektach szkolnych, montowane za pomocą fundamentów betonowych zgodnie z wytycznymi producenta. Elementy montażowe powinny być wykonane z materiałów trwałych, bezpiecznych i zabezpieczone przed rozmontowaniem oraz zabezpieczone plastykowymi nakładkami. 1) Nawierzchnia boisk. Na boiska zastosowano nawierzchnię systemową poliuretanową na podkładzie elastycznym o konstrukcji: - nawierzchnia użytkowa EPDM, gr. 7-8 mm, - mata poliuretanowa gumowa gr. 7-8 mm, - warstwa stabilizująca ST, mieszanina poliuretanu ze żwirem kwarcowym i granulatem gumowym, gr. 30-35 mm, - warstwa wyrównawcza - kruszywo 0,075-4mm, gr. 3 cm, - warstwa konstrukcyjna górna - kruszywo 4-31,5 mm, gr. 8 cm, - warstwa konstrukcyjna dolna - kruszywo 31,5-63mm, gr. 12 cm, - warstwa odsączająca - piasek 0-0,2mm, gr. 10 cm. 2) Nawierzchnia bieżni. Na bieżnię zastosowano nawierzchnię systemową poliuretanową na podkładzie elastycznym o konstrukcji: - nawierzchnia użytkowa natryskowa gr. 2-3 mm, - mata poliuretanowo gumowa gr. 10-11 mm, - warstwa stabilizująca ST, mieszanina poliuretanu ze żwirem kwarcowym i granulatem gumowym, gr. 30-35 mm, - warstwa wyrównawcza - kruszywo 0,075-4 mm, gr. 3 cm, - warstwa konstrukcyjna górna - kruszywo 4-31,5 mm, gr. 8 cm, - warstwa konstrukcyjna dolna - kruszywo 31,5 -63 mm, gr. 12 cm, - warstwa odsączająca - piasek 0-0,2 mm gr. 10 cm. 3) Ograniczenie podłoży: obrzeże betonowe: 8/30/100 cm. 4) Montaż urządzeń na boiskach: - bramki - 2 szt., - tablice do koszykówki - 6 szt., - słupki do siatkówki - 6 szt., - słupki do tenisa - 2 szt., - skocznia w dal i trójskoku - belka do skoku w dal, belka do trójskoku. 5) Ogrodzenie - o wysokość 4 m. 6) Piłokochwyty - o wysokości 6m. 7) Prace budowlane należy prowadzić na całym obszarze objętym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalający na prowadzenie normalnej pracy szkoły oraz na utrzymanie ruchu obsługującego przyległe tereny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych, umożliwienia dojazdu do nieruchomości przez cały okres trwania budowy. 8) Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe) i drzew należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci. 4.5 INNE POSTANOWIENIA 1 Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi. 5 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust. 3a ustawy PZP): a) przygotowanie terenu pod budowę, b) roboty rozbiórkowe i demontażowe, c) wytyczne geodezyjne elementów infrastruktury i zagospodarowania terenu, d) roboty ziemne, e) przebudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z bieżnią lekkoatletyczną i skocznią w dal, f) budowa rzutni do pchnięcia kulą, g) budowa cokołu ogrodzeniowego wraz ze stabilizacją słupków ogrodzeniowych w cokole, h) montaż ogrodzenia boisk sportowych, i) utwardzenie terenu w strefach projektowanego dojścia do boisk sportowych, j) zagospodarowanie terenów zielonych - nasadzenia drzew, k) budowa drenażu odwadniającego i odwodnienia liniowego boisk sportowych, bieżni lekkoatletycznej, skoczni w dal wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz przyłącza do sieci kanalizacji deszczowej, l) montaż urządzeń małej architektury i urządzeń sportowych, w tym: bramek do piłki ręcznej, stojaków do koszykówki, kompletu słupków i tulei wraz z siatką do piłki siatkowej, ł) budowa linii zasilającej projektowane oświetlenie terenu, n) montaż słupów i opraw zewnętrznego oświetlenia terenu, o) montaż krawężników i obrzeży przy boiskach i bieżni. 6 Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak w ust. 5, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 7 Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę /Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej. 8 W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 9 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 7 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 10 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do dnia 15 sierpnia 2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45311000-0, 45110000-1, 45231300-8, 45233200-1, 45233253-7, 45262210-6, 45316100-6, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT993902.74
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
"DABRO-BAU" Firma Handlowo-Usługowa Paweł Dąbrowski,  biuro@dabrobau.pl,  Opoczka 17a,  58-100,  Świdnica,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 975000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 975000
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1462470
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.