Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Wrocław: Remont wiaduktów i estakad (spód konstrukcji) nad ul. Krakowską we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 199687 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji Wydział Zamówień Publicznych, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3559076, fax 071 3734906.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wiaduktów i estakad (spód konstrukcji) nad ul. Krakowską we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej 2. Realizacja zadania w oparciu o przygotowaną i uzgodnioną dokumentację.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 25 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. będą posiadali środki finansowe na realizację zamówienia w wysokości minimum 375 000 zł. 3. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 latach, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zadania obejmujące wykonanie ochrony powierzchniowej zwykłej lub specjalnej powłokami chemicznymi powierzchni betonu obiektu mostowego o łącznej powierzchni 3000 m2 i łącznej wartości robót min. 1 000 000,00 zł brutto. 4. Dysponują kierownikiem robót mostowych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami konstrukcyno-budowlanymi (obejmujące mosty) bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Posiadają sprzęt w ilości; a) samochód samowyładowawczy - 1 szt. b) samochód skrzyniowy - 1 szt. c) samochód dostawczy - 1 szt. d) agregat sprężarkowy - 1 szt. e) hydropiaskarka zbiornikowa - 1 szt. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek 1) muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólną, warunek 2), 3) i 5) dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie, warunek 4) dowolny wykonawca składający ofertę wspólną. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawione nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 375 000 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz zadań zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących wykonanie ochrony powierzchniowej zwykłej lub specjalnej powłokami chemicznymi powierzchni betonu obiektu mostowego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zadania te zostały wykonane należycie. 9. Uprawnienia budowlane i dokument, aktualny na dzień składania ofert, potwierdzający przynależność do OIIB dla kierownika budowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdik.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ kosztuje 40 zł i można ją nabyć w siedzibie Zarządu, bud. B, pok. 108, w godz. 7:30 - 9:00 i 11:00 - 14:00 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Komunikacji, Biuro Obsługi Klienta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osoba do kontaktu - Marcin Dominik, tel. (071) 355 90 76 w. 263
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- PRACE PROJEKTOWE dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa Via Regia na terenie Gminy Miejskiej ZŁOTORYJA
- Usługi transportowe przy użyciu mikrobusów i samochodów osobowych
- Dostawa materiałów zużywalnych do biologii komórki-Materiały mix I- na podstawie umowy ramowej
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej w ramach projektu ProtFeed (3 Zadania)
- PRZEBUDOWA DROGI WOJEWÓDZKIEJ nr 382 w zakresie budowy ciągu pieszego w ROGOŹNICY
- WM/SZP/TP/25/2024/G_Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - remont dachu w budynku mieszkalnym i usługowym przy ul. Pęgowskiej 14 we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Op dok proj wr z uzy dec ZRID d zad p: Rozb dr gm K580319-1 - ul. Nad Gróbką na od pom ul. Szk w Rze i ul. Kr w Krze wr z bud łądr gm K580319-1 - ul N Gró z dr gmK580320-1 - ul Kol- D Pr wr z u d ZRID
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Przebudowa drogi gminnej nr 040565C wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pieńki Królewskie"
- Wykonanie instalacji artystycznej o charakterze budowli odwzorowującej zabudowę narożnika ul. Piotrkowskiej 110 /Pasaż Schillera w Łodzi dz. 236/10, fragment działki: 235/27 i 26/14, obręb S-6 (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Huculskiej w Częstochowie na odcinku ul. Lwowskiej do ul. Koniecpolskiej
- Poprawa BRD na sugerowanych przejściach dla pieszych na terenie Rejonu Gniezno w woj. wielkopolskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Przebudowa ul. Józefa Muchy w Darłowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.