eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › BUDOWA ODCINKÓW PRZYKANALIKÓW W PASACH DROGOWYCH NA OSIEDLU CZĘSTOCICE, GUTWIN, KOSZARY W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-22

Ostrowiec Świętokrzyski: BUDOWA ODCINKÓW PRZYKANALIKÓW W PASACH DROGOWYCH NA OSIEDLU CZĘSTOCICE, GUTWIN, KOSZARY W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
Numer ogłoszenia: 199584 - 2013; data zamieszczenia: 22.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o. , ul. Sienkiewicza 91, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2661200, faks 041 2661010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% udziałów gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ODCINKÓW PRZYKANALIKÓW W PASACH DROGOWYCH NA OSIEDLU CZĘSTOCICE, GUTWIN, KOSZARY W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 9 zadań (zamówień częściowych) wg poniższego zestawienia: Zadanie nr 1: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych na osiedlu Częstocice - drogi asfaltowe, drogi z płyt betonowych (19 odcinków przykanalików - zakres wg zał. Nr 6-1 oraz pkt 3 Tomu III SIWZ), Zadanie nr 2: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych na osiedlu Częstocice - drogi szutrowe (27 odcinków przykanalików - zakres wg zał. Nr 6-2 oraz pkt 3 Tomu III SIWZ), Zadanie nr 3: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych w ulicy Bałtowskiej - część zachodnia (37 odcinków przykanalików - zakres wg zał. Nr 6-3 oraz pkt 3 Tomu III SIWZ), Zadanie nr 4: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych w ulicy Bałtowskiej - część wschodnia (55 odcinków przykanalików - zakres wg zał. Nr 6-4 oraz pkt 3 Tomu III SIWZ), Zadanie nr 5: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych na osiedlu Koszary (53 odcinków przykanalików - zakres wg zał. Nr 6-5 oraz pkt 3 Tomu III SIWZ), Zadanie nr 6: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych dróg asfaltowych na osiedlu Gutwin - część wschodnia (46 odcinków przykanalików - zakres wg zał. Nr 6-6 oraz pkt 3 Tomu III SIWZ), Zadanie nr 7: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych dróg szutrowych na osiedlu Gutwin - część wschodnia (40 odcinków przykanalików - zakres wg zał. Nr 6-7 oraz pkt 3 Tomu III SIWZ), Zadanie nr 8: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych na osiedlu Gutwin - część zachodnia, ulica Siennieńska (19 odcinków przykanalików - zakres wg zał. Nr 6-8 oraz pkt 3 Tomu III SIWZ), Zadanie nr 9: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych na osiedlu Gutwin - ulica Rzeczki (37 odcinków przykanalików - zakres wg zał. Nr 6-9 oraz pkt 3 Tomu III SIWZ). 2. Zamówienie obejmuje budowę odcinków przykanalików z rur PCV w pasach drogowych: 1) Zadanie 1: 19 odcinków przykanalików O 160 o łącznej długości 67 m, 2) Zadanie 2: 27 odcinków przykanalików O 160 o łącznej długości 77,5 m, 3) Zadanie 3: 37 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 145,84 m, O 200 o łącznej długości 129,48 m, 4) Zadanie 4: 55 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 160,79 m, O 200 o łącznej długości 549,05 m oraz odcinek przykanalika O 200 długości 19,47 m wykonany przewiertem, 5) Zadanie 5: 53 odcinki przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 200,05 m, O 200 o łącznej długości 259,52 m, 6) Zadanie 6: 46 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 277,5 m, O 200 o łącznej długości 72 m, 7) Zadanie 7: 40 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 221,3 m, O 200 o łącznej długości 135,5 m, 8) Zadanie 8: 19 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 69,7 m, O 200 o łącznej długości 61 m, 9) Zadanie 9: 37 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 247,9 m, O 200 o łącznej długości 457,64 m. 3. Pieczę nad realizacją zamówienia sprawuje Inspektor Nadzoru, który ocenia zgodność realizacji przedsięwzięcia z projektem, kontroluje jakość i ilość robót, opiniuje zasadność wykonania i rozliczenie robót dodatkowych i zamiennych, kontroluje rozliczenie finansowe budowy. 4. Prosi się Wykonawców, aby przed złożeniem Oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy, sąsiadującego układu komunikacyjnego oraz najbliższego otoczenia budowy. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do realizacji zamówienia. W szczególności Zamawiający zwraca uwagę na możliwość wystąpienia konieczności odwadniania terenu przy wykonywaniu robót dla zadań nr 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 u.p.z.p. 8. Występujące w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe materiałów i urządzeń są podane tylko przykładowo, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych pod względem funkcjonalności, chyba że szczegółowe wymaganie opisu przedmiotu zamówienia określa wymagania równoważności pod kątem innych parametrów. 9. Wszędzie tam, gdzie opis przedmiotu zamówienia został dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10. Podstawą wyceny oferty są wykazy cen (Załącznik Nr 6 do IDW), Dokumentacja Projektowa oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Załączone szczegółowe przedmiary robót wg KNR są jedynie materiałami pomocniczymi..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p., stanowiących nie więcej niż 10 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-6, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium o wartości: a) dla zadania nr 1 w wysokości 600 PLN (słownie: sześćset złotych), b) dla zadania nr 2 w wysokości 500 PLN (słownie: czterysta złotych), c) dla zadania nr 3 w wysokości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych), d) dla zadania nr 4 w wysokości 9.000 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych), e) dla zadania nr 5 w wysokości 6.500 PLN (słownie: sześć tysięcy pięćset złotych), f) dla zadania nr 6 w wysokości 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych), g) dla zadania nr 7 w wysokości 4.000 PLN (słownie: cztery tysiące złotych), h) dla zadania nr 8 w wysokości 1.700 PLN (słownie: tysiąc siedemset złotych), i) dla zadania nr 9 w wysokości 12.000 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie, w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art.26 ust 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw, lub - Wykonawca, którego Ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - Wykonawca, którego Ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f) gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; g) gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. h) wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: PEKAO S.A. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania na które Wykonawca składa Ofertę. 2. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć wraz z ofertą nie zszywając go z nią. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania Ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania Ofert. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium, według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku) , o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba ze Wykonawca udowodni, ze wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; 2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie). 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie). 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W szczególności Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami: 1) Kierownik Budowy - Kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, a wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. 2. Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. w szczególności w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394). 3. Niezależnie od dysponowania osobą, o której mowa w pkt 9.1.3) a) 1)) IDW, Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić przy realizacji zamówienia również inne osoby do kierowania budową zgodnie z wymaganiami pozwolenia na budowę. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby w trakcie realizacji umowy, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze Kluczowego Specjalisty zgodnie z pkt 9.1.3) a) 1)) IDW, pod warunkiem, że ta osoba będzie spełniała wymogi określone w pkt 9.1.3) a) IDW. 5. Jeżeli wskazana w pkt 9.1.3)a)1)) osoba nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na czas obowiązywania Umowy. 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 u.p.z.p. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b u.p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokument dotyczący tych podmiotów, o którym mowa w pkt. 10.1.2) IDW. 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów złożonych przez Wykonawcę: 1) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze kluczowych specjalistów, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wymienionych w pkt 9.1.3)a)1)), sporządzonym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), 2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), 3) pisemnego zobowiązania podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 a do IDW, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - dokument żądany jest tylko wtedy, gdy wykonawca wykazuje spełnianie warunku polegając na osobach zdolnych do wykonania zamówienia podmiotu trzeciego (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), 4) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie). 8. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. W szczególności Wykonawca posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości: a1) dla zadania nr 1 co najmniej 20.000 PLN, a2) dla zadania nr 2 co najmniej 15.000 PLN, a3) dla zadania nr 3 co najmniej 140.000 PLN, a4) dla zadania nr 4 co najmniej 260.000 PLN, a5) dla zadania nr 5 co najmniej 180.000 PLN, a6) dla zadania nr 6 co najmniej 110.000 PLN, a7) dla zadania nr 7 co najmniej 100.000 PLN, a8) dla zadania nr 8 co najmniej 50.000 PLN, a9) dla zadania nr 9 co najmniej 330.000 PLN. 2. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w poszczególnych podpunktach pkt 9 IDW, dane finansowe zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu (tabela A) Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowanego w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. 3. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 u.p.z.p. polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b u.p.z.p., Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty informację, o której mowa w pkt. 10.1.6) IDW, dotyczącą tych podmiotów. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów złożonych przez Wykonawcę: 1) informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających Ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego/tych Wykonawcę/Wykonawców, który/którzy spełnia/spełniają ten warunek). 2) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów - Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 5 do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa. Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku przez Wykonawców składających Ofertę wspólną wystarczy złożenie tego (-ch) dokumentów przez tego/tych Wykonawcę/Wykonawców, który/którzy spełnia/spełniają ten warunek), 3) oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną - jedynie w sytuacji jeśli każdy z nich spełnia wszystkie warunki samodzielnie), 6. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz Oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Wypełniony formularz wykazu cen dla zadania cząstkowego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany treści umowy mogą następować w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w drodze aneksu do umowy podpisanego przez obie Strony. 2. Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia określonego w § 2 umowy terminu umownego wykonania przedmiotu zamówienia, na podstawie wniosku o przedłużenie terminu wraz z uzasadnieniem, z dwudniowym wyprzedzeniem, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu jest wynikiem: 1) siły wyższej, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, nie posiadające swojego źródła wewnątrz jednostki Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, nieoczekiwane oraz niemożliwe do zapobieżenia powstaniu jego i jego szkodliwym następstwom, 2) zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 3) zaistnienia konieczności wykonania badań specjalistycznych (np. archeologicznych i innych) w ściśle określonym terminie, 4) wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót budowlanych w terminie określonym w § 2 umowy. 3. Zamawiający nie ma obowiązku przedłużania terminu wykonywania przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca w ciągu 2 dni od dnia zaistnienia okoliczności nie przedłoży Zamawiającemu wniosku o przedłużenie terminu wraz z uzasadnieniem. 4. Zamawiający w ciągu 1 dnia od daty złożenia wniosku przez Wykonawcę zadecyduje, czy i o ile przedłuży termin wykonania przedmiotu umowy. 5. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość wprowadzenia poniżej wymienionych zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: 1) zakresu przedmiotu umowy i ceny umowy, polegającego na wyłączeniu określonej części przedmiotu zamówienia, w przypadku rezygnacji Zamawiającego z realizacji tej części zamówienia, wyłączeniu z zakresu umowy odcinków przykanalików, które przewidziane były do realizacji w ramach umowy a zostały już wcześniej wykonane, zmian w dokumentacji projektowej spowodowanej wystąpieniem kolizji - wartość robót wyłączonych z przedmiotu zamówienia nie powinna stanowić więcej niż 10 % wartości ceny ofertowej Wykonawcy, wartość robót wyłączonych z zamówienia szacowana będzie z wykorzystaniem w pierwszej kolejności cen jednostkowych, zawartych w ofercie Wykonawcy, 2) przedmiotu umowy bez zmiany ceny umowy, poprzez zastosowanie rozwiązań zamiennych, które warunkują osiągnięcie podobnych parametrów techniczno-eksploatacyjnych 3) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze Kluczowych Specjalistów, pod warunkiem, że te osoby będą spełniały wymogi określone w warunkach przetargowych, 4) wystąpiły okoliczności wymienione w ust. 2 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.ostrowiec.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Ostrowcu Świętokrzyskim, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza 91..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Ostrowcu Świętokrzyskim, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Sienkiewicza 91, sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1. Informacje ogólne. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 2. Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie przez Wykonawcę. 2) Wybrany w zamówieniu Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy przed zawarciem umowy. 3) Zamawiający nie wyraża zgody na tworzenie zabezpieczenia przez potrącenia z należności za częściowo wykonane roboty budowlane. 3. Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 2) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu winno być wniesione w PLN. 3) Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaci przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. 79 1240 4416 1111 0000 4956 4828 4) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 5) Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji i/lub poręczeniu, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania, numer zamówienia nadany przez Zamawiającego oraz datę ogłoszenia przetargu, c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji i/lub poręczenia, e) zobowiązania gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, f) zapewnienia wykonalności na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, g) określenia miejsca rozstrzygania sporów w sądzie właściwym dla siedziby Zamawiającego. 6) Stosownie do treści art. 94 ust. 3 u.p.z.p., jeżeli Wykonawca, którego Oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać Ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych Ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 u.p.z.p. 7) Do zmiany formy zabezpieczenia umowy w trakcie realizacji umowy stosuje się art. 149 u.p.z.p. 4. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania umowy i uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonany, tj. od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 2) Zamawiający zwróci 30% zabezpieczenia nie później niż w 15 dniu po upływie terminu rękojmi za wady. II. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 10 IDW. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w pkt 11.1. 3. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których Oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 6. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej regulującej współpracę lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym, z wyjątkiem sytuacji, gdy warunek dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na Budowę odcinków przykanalików w pasach drogowych na osiedlu Częstocice, Gutwin, Koszary w Ostrowcu Świętokrzyskim. III. Przynależność do grupy kapitałowej. 1) Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 u.p.z.p., albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - na podstawie wzoru załącznik Nr 7 do IDW, 2) Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50 poz. 331 z późn. zm.), zwaną dalej uokik podaje się następujące definicje: a) Grupa kapitałowa - rozumie się przez to wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. b) Przedsiębiorca - rozumie się przez to przedsiębiorcę w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, a także: - osobę fizyczną, osobę prawną, a także jednostkę organizacyjną niemającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, organizującą lub świadczącą usługi o charakterze użyteczności publicznej, które nie są działalnością gospodarczą w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, - osobę fizyczną wykonującą zawód we własnym imieniu i na własny rachunek lub prowadzącą działalność w ramach wykonywania takiego zawodu, - osobę fizyczną, która posiada kontrolę, w rozumieniu art. 4 pkt 4 uokik, nad co najmniej jednym przedsiębiorcą, choćby nie prowadziła działalności gospodarczej w rozumieniu przepisów o swobodzie działalności gospodarczej, jeżeli podejmuje dalsze działania podlegające kontroli koncentracji, o której mowa w art. 13 uokik, - związek przedsiębiorców w rozumieniu art. 4 pkt 2 uokik - na potrzeby przepisów dotyczących praktyk ograniczających konkurencję oraz praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów; c) Przejecie kontroli - rozumie się przez to wszelkie formy bezpośredniego lub pośredniego uzyskania przez przedsiębiorcę uprawnień, które osobno albo łącznie, przy uwzględnieniu wszystkich okoliczności prawnych lub faktycznych, umożliwiają wywieranie decydującego wpływu na innego przedsiębiorcę lub przedsiębiorców; uprawnienia takie tworzą w szczególności: - dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów na zgromadzeniu wspólników albo na walnym zgromadzeniu, także jako zastawnik albo użytkownik, bądź w zarządzie innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, - uprawnienie do powoływania lub odwoływania większości członków zarządu lub rady nadzorczej innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), także na podstawie porozumień z innymi osobami, - członkowie jego zarządu lub rady nadzorczej stanowią więcej niż połowę członków zarządu innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), - dysponowanie bezpośrednio lub pośrednio większością głosów w spółce osobowej zależnej albo na walnym zgromadzeniu spółdzielni zależnej, także na podstawie porozumień z innymi osobami, - prawo do całego albo do części mienia innego przedsiębiorcy (przedsiębiorcy zależnego), - umowa przewidująca zarządzanie innym przedsiębiorcą (przedsiębiorcą zależnym) lub przekazywanie zysku przez takiego przedsiębiorcę. IV. Zamawiający udzieli zamówienia cząstkowego temu Wykonawcy, który przedstawi najniższą cenę za realizację danej części zamówienia. V. Środki ochrony prawnej przysługujące Wykonawcom w toku postępowania o udzielenie zamówienia. 1. Informacje ogólne. 1) Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów u.p.z.p., przysługują środki ochrony prawnej przewidziane art. 179 -198 g u.p.z.p. 2) Środkami ochrony prawnej, o których mowa w pkt. 36.1.1 niniejszej IDW są: a) odwołanie, b) skarga do sądu. Ponadto zgodnie z art. 181 ust. 1 u.p.z.p., Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 u.p.z.p. 3) Środki ochrony prawnej, przysługują: a) Wykonawcom, b) innym podmiotom i organizacjom, o których mowa w art. 179 u.p.z.p., c) Zamawiającemu w postaci skargi do sądu określonej w art. 198 a - 198 g u.p.z.p. 2. Odwołanie. 1) Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego, podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie u.p.z.p. 2) Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 3) Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 4) Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia za pomocą jednego ze sposobów określonych w art. 27 ust. 2. u.p.z.p. 5) Szczegółowo kwestie dotyczące odwołania, w tym terminy wnoszenia odwołania uregulowane zostały w art.180-198 u.p.z.p. 3. Skarga do sądu. 1) Skarga do sądu przysługuje stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego na orzeczenie Izby. 2) Skargę wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania zamawiającego. 3) Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z jej wniesieniem. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego właściwemu sądowi w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania. 4) Skarga powinna czynić zadość wymaganiom przewidzianym dla pisma procesowego oraz zawierać oznaczenie zaskarżonego orzeczenia, przytoczenie zarzutów, zwięzłe ich uzasadnienie, wskazanie dowodów, a także wniosek o uchylenie orzeczenia lub o zmianę orzeczenia w całości lub w części. 5) Szczegółowo kwestie dotyczące skargi do sądu uregulowane zostały w art.198a-198 g u.p.z.p..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych na osiedlu Częstocice - drogi asfaltowe, drogi z płyt betonowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: 19 odcinków przykanalików O 160 o łącznej długości 67 m,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-6, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych na osiedlu Częstocice - drogi szutrowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: 27 odcinków przykanalików O 160 o łącznej długości 77,5 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-6, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych w ulicy Bałtowskiej - część zachodnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: 37 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 145,84 m, O 200 o łącznej długości 129,48 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-6, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych w ulicy Bałtowskiej - część wschodnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: 55 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 160,79 m, O 200 o łącznej długości 549,05 m oraz odcinek przykanalika O 200 długości 19,47 m wykonany przewiertem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-6, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych na osiedlu Koszary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5: 53 odcinki przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 200,05 m, O 200 o łącznej długości 259,52 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-6, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych dróg asfaltowych na osiedlu Gutwin - część wschodnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6: 46 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 277,5 m, O 200 o łącznej długości 72 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-6, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych dróg szutrowych na osiedlu Gutwin - część wschodnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7) Zadanie 7: 40 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 221,3 m, O 200 o łącznej długości 135,5 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-6, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych na osiedlu Gutwin - część zachodnia, ulica Siennieńska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8: 19 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 69,7 m, O 200 o łącznej długości 61 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40-6, 45.23.24.40-6, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Budowa odcinków przykanalików w pasach drogowych na osiedlu Gutwin - ulica Rzeczki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9: 37 odcinków przykanalików, w tym O 160 o łącznej długości 247,9 m, O 200 o łącznej długości 457,64 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.00-6, 45.23.24.40-6, 45.23.31.42-6, 45.23.24.52-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.