Rzeszów: Wsparcie finansowe dla NGO (organizacji pozarządowych) na zakup usług wynikających z potrzeb zidentyfikowanych w trakcie doradztwa w ramach realizowanego projektu.
Numer ogłoszenia: 199277 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8520600, 8520610, faks 017 8520611.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rarr.rzeszow.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie finansowe dla NGO (organizacji pozarządowych) na zakup usług wynikających z potrzeb zidentyfikowanych w trakcie doradztwa w ramach realizowanego projektu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów promocyjnych, zaprojektowanie logotypów naniesienie logotypów, utworzenie strony internetowej, przeszkolenie osób obsługujących stronę internetową oraz dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Informacji i Wspomagania (CIW) w Rzeszowie, Przemyślu, Lesku i Jaśle na zasadach określonych poniżej. b) Wszystkie materiały promocyjne muszą być oznakowane zgodnie z wytycznymi dot. promocji projektów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. c) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej i elektronicznej projekty graficzne wszystkich materiałów promocyjnych w ciągu 7 dni od daty otrzymania od Zamawiającego w formie elektronicznej materiałów niezbędnych do wykonania projektów graficznych (tekst, zdjęcia, logotypy itp.). d) Zamawiający zaakceptuje projekty graficzne w formie pisemnej lub elektronicznej w ciągu 3 dni od daty dostarczenia ich do Zamawiającego. e) Wykonawca dostarczy zamawiającemu wyłącznie materiały promocyjne z naniesionymi logotypami zgodnymi z projektami graficznymi wcześniej zaakceptowanymi przez Zamawiającego. f) Wykonawca utworzy strony internetowe oraz przeszkoli osoby w zakresie obsługi strony internetowej w CIW Rzeszów, CIW Przemyśl, CIW Lesko i CIW Jasło. Przedmiot zamówienia składa się z 1 części. Wykonawca oszacuje wartość każdej pozycji zamówienia osobno i poda łączną wartość części. Na każdą pozycję i organizację Zamawiający może przeznaczyć kwotę 1.500,00 złotych brutto. Miejsce dostawy: Wykonanie usługi w zakresie: zakup i wykonanie materiałów promocyjnych, zaprojektowanie logotypów, naniesienie logotypów utworzenie strony internetowej, przeszkolenie osób obsługujących stronę internetową oraz dostawa materiałów promocyjnych do CIW Rzeszów, ul. Hetmańska 4/16, do CIW Przemyśl, ul. Wyb. Mar. J. Piłsudskiego 4 pokój 15, Hotel Accademia, do CIW Lesko, ul. Moniuszki 6 oraz do CIW Jasło, ul. PCK 2/7 Galeria Handlowa PANORAMA. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa siwz w tym w szczególności: Załącznik nr 1 do siwz - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. Zamawiajacy nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia, lub zmniejszenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % wartości całkowitej brutto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 18.33.10.00 - Koszulki 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.21.00 - Usługi tworzenia matryc 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 72.40.00.00 - Usługi internetowe 18.93.60.00 - Torby włókiennicze 44.11.13.00 - Ceramika 22.14.00.00 - Ulotki 22.45.91.00 - Nalepki i taśmy reklamowe 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.97.31 - Wizytowniki 22.85.20.00 - Foldery .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2) Uwagi dotyczące form składanych dokumentów. 2.1) Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 2.2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczące odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 2.3) Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2.4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Każdy z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia musi złożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia. Jeżeli oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4) (jeżeli jest konieczne) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo dołączone do oferty winno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia, lub zmniejszenia ilości i wartości zamówienia jednak nie więcej niż do 20 % wartości całkowitej brutto w sytuacji gdy zmianie ulegną potrzeby zamawiającego co do ilości materiałów, czego nie jest w stanie przewidzieć w chwili zawierania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rarr.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 35-959 Rzeszów ul. Szopena 51, pokój nr 214.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. 35-959 Rzeszów ul. Szopena 51, pokój nr 317 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: - Projekt pn.: NGO sprawne jak mało kto. Projekt wsparcia sektora organizacji pozarządowych w woj. podkarpackim realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. - Informacje o projekcie: Numer i nazwa Priorytetu: Priorytet V - Dobre rządzenie. Numer i nazwa Działania: Działanie 5.4 - Rozwój potencjału trzeciego sektora. Numer i nazwa Poddziałania: Poddziałanie 5.4.2 - Rozwój dialogu obywatelskiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Instytucja, w której został złożony wniosek: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Nr konkursu: DWF_5.4.2_7_2011 Okres realizacji projektu: od 01.10.2012r. do 30.06.2015r. Obszar realizacji projektu: Województwo Podkarpackie. Nazwa Beneficjenta: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - Umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-POKL.05.04.02-00-E06/11 - zawarta w dniu 25.10.2012 r. pomiędzy Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 1/3/5, a Rzeszowską Agencją Rozwoju Regionalnego S.A. w Rzeszowie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- zakup i dostawy produktów leczniczych do nowych programów lekowych
- Dostawa zastawek aortalnych
- Poprawa bezpieczeństwa (...) polegająca na budowie dróg dla pieszych i rowerów na terenie woj. podkarpackiego Odcinek k: Przebudowa dw Nr 877 w m. Albigowa Odcinek m: Przebudowa dw Nr 884 w m. Harta
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 22 z Oddziałami Integracyjnymi w Rzeszowie
- Wykonanie przeglądów rozszerzonych i szczegółowych drogowych obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie w podziale na 2 części.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Budowa placu odpraw dla samochodów ciężarowych w Oddziale Celnym w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego 1
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych.
- Dostawa koszulek z logo dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
- Wydanie monografii naukowych
więcej: Koszulki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.