eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zad.AMontaż, dostawa i uruchomienie urządzeń do Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 Zad.BMontaż, dostawa i uruchomienie urządzeń zwiększających bezpieczeństwo Sądu dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 Zad. CMontaż i dostawa regałów jezdnych do archiwum dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 Zad. DNaprawa istniejącego murowanego ogrodzenia dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-18

Zielona Góra: Zad.A: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń do Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 Zad.B: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń zwiększających bezpieczeństwo Sądu dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 Zad. C: Montaż i dostawa regałów jezdnych do archiwum dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 Zad. D: Naprawa istniejącego murowanego ogrodzenia dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20
Numer ogłoszenia: 198961 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze , Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3220155, faks 68 3220155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zad.A: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń do Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 Zad.B: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń zwiększających bezpieczeństwo Sądu dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 Zad. C: Montaż i dostawa regałów jezdnych do archiwum dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 Zad. D: Naprawa istniejącego murowanego ogrodzenia dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Zad.A: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń do Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20, w tym: - wokanda elektroniczna - 9 szt, - wokanda zbiorcza - 1 szt, - infokiosk - 1 szt, Zad.B: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń zwiększających bezpieczeństwo Sądu dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20, w tym: - bramka do wykrywania metali - 1 szt - ręczny detektor metali - 1 szt, - skaner RTG do prześwietlania bagażu - 1 szt, - rejestrator do zapisu telewizji przemysłowej - 1 szt, - dysk twardy do rejestratora - 6 szt. Zad. C: Montaż i dostawa regałów jezdnych do archiwum dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 - wg opisu przedmiotu zamówienia, Rozdz. III SIWZ, Zad. D: Naprawa istniejącego murowanego ogrodzenia dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20, wg opisu przedmiotu zamówienia i przedmiaru Rozdz. III SIWZ 2.Osobami wskazanymi do wizji lokalnej są Przedstawiciele Użytkownika -Sądu rejonowego w Żarach: Pan Robert Forysiuk - 514-761-726 (Informatyk), Pani Sabina Dragon (Dyrektor SR) - 68-363-53-20, dyrektor@zary.sr.gov.pl. 3.Zadanie A, B będzie wykonywane na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, rzutów i rozmieszczenia urządzeń - Rozdział III SIWZ, które zostały określone na podstawie projektu budowlanego opracowanego przez PORTAL-PP Sp. z o.o. SK, ul. Bł. Królowej Jadwigi 47/9, 70-300 Szczecin, pozwolenia na budowę nr 473 z dnia 27.06.2011 r. Zadanie C,D będzie wykonywane na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, rzutów - Rozdział III SIWZ. 4.Wykonawca musi uwzględnić: 1)uporządkowanie miejsc w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 2)uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków, 3)zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zad.A: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń do Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp Zad.B: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń zwiększających bezpieczeństwo Sądu dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp. Dla zad. C i D Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać co udokumentuje np. referencjami, protokołami odbiorów w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednego zamówienia o podobnym charakterze i złożoności tj. dla: Zad.A - w zakresie realizacji SWOR o wartości minimum 30.000,00 zł; Zad.B w zakresie realizacji montażu, dostawy i uruchomienia urządzeń zwiększających bezpieczeństwo o wartości minimum 100.000,00 zł; Zad.C - w zakresie realizacji montażu i dostawy regałów archiwalnych o wartości minimum 40.000,00 zł, Zad.D - w zakresie realizacji robót budowlanych o wartości minimum 15.000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować odpowiednio wykwalifikowanym personelem, w tym: osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowania robotami budowlanymi w swojej specjalności - dotyczy Zad. A, B; osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowania robotami budowlanymi w swojej specjalności - dotyczy Zad. C, D

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150.000,00 zł - osobno do Zad. A, i do Zad. B; Wykonawca musi przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 50.000,00 zł - osobno do Zad. C, i do zadania D

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do I rozdziału SIWZ. Brak wypełnienia druku oferty w zakresie ceny ofertowej (wartość brutto, netto, podatek od towarów i usług) spowoduje odrzucenie oferty. 2.Karty katalogowe dla zadania A, B. 3. Kosztorys ofertowy dla Zadania D. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, 5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a)zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem lub liderem, pełnomocnictwo podpisane przez obu Wykonawców winno być dołączone do oferty), b)wypełniając formularz ofertowy jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika - lidera lub jednego ze współpartnerów; c)w przypadku złożenia przez Wykonawców występujących wspólnie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji, dokument ten powinien być wystawiony na ich pełnomocnika lub jednego ze współpartnerów, 3.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 1.1., 1.3.1) i 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: a) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, c) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, e) zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem spełnienia warunków określonych w § 7 Umowy, f) wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne od Zamawiającego), przy pomocy których zamawiający realizuje przedmiot umowy, g) wystąpienia konieczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego, h) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, lub poszczególnych etapów realizacji, a także zakresu rzeczowego poszczególnych etapów, z powodu pozyskania przez Zamawiającego środków finansowych pozwalających na wcześniejsze niż założono w niniejszej umowie finansowanie zadania, i) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z przyczyn określonych w § 3 ust. 7 umowy np. wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, j) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych, rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, pozostałe zmiany określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub w umowie, k) zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, l) zmian w sposobie spełnienia świadczenia, w przypadku: niedostępności na rynku materiałów określonych w opisie, spowodowanej za?przestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów; pojawienia się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających np. na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji, podniesienie estetyki lub trwałości wykonanego przedmiotu umowy o równych lub wyższych parametrach technicznych, użytkowych i eksploatacyjnych, konieczności zrealizowania zadania przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, aktualizacji przewidzianych rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obo-wiązujących przepisów W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w ust. a) do l) termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2.Ponadto zamawiający ma prawo jednostronnie zobowiązać wykonawcę do dokonania następujących zmian w przedmiocie umowy: a)wykonać zamienne roboty w ramach poszczególnej części umowy lub jej elementu, b)zmienić kolejność wykonania poszczególnych robót, c) zmienić termin wykonania poszczególnych robót, c) zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy wraz z ograniczeniem należnego wykonawcy wynagrodzenia. d) Zmiany wymienione w ust. 1, 2, dokonywane będą każdorazowo w formie aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem spełnienia szczególnych wymogów przewidzianych przepisami prawa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze Plac Słowiański 1 65-958 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2014 godzina 09:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze Pl. Słowiański 1, pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sądu Okręgowego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad.A: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń do Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.A: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń do Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20, w tym: - wokanda elektroniczna - 9 szt, - wokanda zbiorcza - 1 szt, - infokiosk - 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad.B: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń zwiększających bezpieczeństwo Sądu dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad.B: Montaż, dostawa i uruchomienie urządzeń zwiększających bezpieczeństwo Sądu dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20, w tym: - bramka do wykrywania metali - 1 szt - ręczny detektor metali - 1 szt, - skaner RTG do prześwietlania bagażu - 1 szt, - rejestrator do zapisu telewizji przemysłowej - 1 szt, - dysk twardy do rejestratora - 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. C: Montaż i dostawa regałów jezdnych do archiwum dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. C: Montaż i dostawa regałów jezdnych do archiwum dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20 - wg opisu przedmiotu zamówienia, Rozdz. III SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. D: Naprawa istniejącego murowanego ogrodzenia dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. D: Naprawa istniejącego murowanego ogrodzenia dla Sądu Rejonowego w Żarach ul. Spokojna 20, wg opisu przedmiotu zamówienia i przedmiaru Rozdz. III SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.