eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Margonin › Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Margonin.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Margonin: Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Margonin.
Numer ogłoszenia: 198906 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141626 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Margonin, ul. Kościuszki 13, 64-830 Margonin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2846068, faks (067) 284 72 73.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Margonin..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Margonin, wszystkich odpadów komunalnych. Opis grup odpadów, częstotliwość i sposób odbioru: 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym żużel i popioły z pieców centralnego ogrzewania, pieców kaflowych lub innych źródeł ciepła (20 03 01). Gromadzone w pojemnikach (kubłach) na odpady o pojemnościach: 120l, 240l, 1100l i workach (będących wyłącznie przedmiotem zamówienia - patrz Roz. III § 2 ust 4 ), odbieranych przez Wykonawcę regularnie co dwa tygodnie. Pojemniki i worki wystawiane będą przez właścicieli nieruchomości najpóźniej do godz. 7:00 w dniu wywozu w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu przed posesją, z wyjątkiem chodników lub innych miejsc przeznaczonych do ruchu pojazdów samochodowych oraz pieszych a także nieruchomości zamieszkania zbiorowego (zabudowa wielorodzinna) do których istnieje możliwość dojazdu do zbiorczych pojemników na odpady (powyżej 240l). Pierwszy odbiór wyżej wymienionych odpadów nastąpi w drugim tygodniu lipca 2014 roku (28 tydzień roku). 2) Odpady komunalne, segregowane: szkło (20 01 02), opakowania ze szkła (15 01 07); Gromadzone w pojemnikach (kubłach) o pojemnościach: 120l, 240l, 1100l i w workach o pojemności min. 120 l odbieranych regularnie co 2 miesiące. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów zebranych i wystawionych przez właściciela nieruchomości. Pojemniki wystawiane będą przez właścicieli nieruchomości najpóźniej do godz. 7:00 w dniu wywozu w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu przed posesją, z wyjątkiem chodników lub innych miejsc przeznaczonych do ruchu pojazdów samochodowych oraz pieszych a także nieruchomości zamieszkania zbiorowego (zabudowa wielorodzinna) do których istnieje możliwość dojazdu do zbiorczych pojemników na odpady. Odpady szklane zbierane razem z etykietami lub elementami zamykania opakowań. Pierwszy odbiór wyżej wymienionych odpadów nastąpi w pierwszym lub drugim tygodniu sierpnia 2014 roku (31 lub 32 tydzień roku). 3) Odpady komunalne segregowane jak: a) papier (20 01 01) oraz opakowania z papieru i tektury (15 01 01), b) metale (20 01 40) oraz opakowania z metali (15 01 04), c) tworzywa sztuczne (20 01 39) oraz opakowania z tworzyw sztucznych (15 01 02), d) opakowania wielomateriałowe (15 01 05), - zbierane łącznie, gromadzone w pojemnikach (kubłach) lub/i w workach o pojemności min. 120 l, odbierane regularnie co miesiąc. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów zebranych i wystawionych przez właściciela nieruchomości. Pojemniki lub/i worki (worki będące przedmiotem zamówienia jak i worki własne) wystawiane będą przez właścicieli nieruchomości najpóźniej do godz. 7:00 w dniu wywozu w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu przed posesją, z wyjątkiem chodników lub innych miejsc przeznaczonych do ruchu pojazdów samochodowych oraz pieszych a także nieruchomości zamieszkania zbiorowego (zabudowa wielorodzinna) do których istnieje możliwość dojazdu do zbiorczych pojemników na odpady. Pierwszy odbiór wyżej wymienionych odpadów nastąpi w pierwszym lub drugim tygodniu lipca 2014 roku (27 lub 28 tydzień roku). 4) Odpady komunalne, segregowane jak: a) odpady kuchenne ulegające biodegradacji (20 01 08); odpady ogrodowe i zielone (20 01 99, 20 02 01, 20 03 02, 20 02 03). Gromadzone w workach o pojemności min. 120l, odbieranych regularnie co dwa tygodnie w miesiącach od kwietnia do listopada włącznie). Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów zebranych i wystawionych przez właściciela nieruchomości. Worki (będące przedmiotem zamówienia jak i worki własne) wystawiane będą przez właścicieli nieruchomości najpóźniej do godz. 7:00 w dniu wywozu w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu przed posesją, z wyjątkiem chodników lub innych miejsc przeznaczonych do ruchu pojazdów samochodowych oraz pieszych a także nieruchomości zamieszkania zbiorowego (zabudowa wielorodzinna) do których istnieje możliwość dojazdu do zbiorczych pojemników na odpady. Pierwszy odbiór wyżej wymienionych odpadów nastąpi w pierwszym tygodniu lipca 2014 roku (27 tydzień roku). b) - przeterminowane leki cytotoksyczne i cytostatyczne (20 01 31) oraz inne leki niż 20 01 31 (20 01 32) i chemikalia (w tym m.in. zużyty olej i tłuszcze niejadalne, opakowania po nawozach sztucznych, worki po sianokiszonce, farby i lakiery, kleje, rozpuszczalniki): o 20 01 13 - Rozpuszczalniki o 20 01 14 - Kwasy o 20 01 15 - Alkalia o 20 01 17 - Odczynniki fotograficzne o 20 01 19 - Środki ochrony roślin I i II klasy toksyczności (bardzo toksyczne i toksyczne np. herbicydy, insektycydy) o 20 01 25 - Oleje i tłuszcze jadalne o 20 01 26 - Oleje i tłuszcze inne niż wymienione w 20 01 25 o 20 01 27 - Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne o 20 01 28 - Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 o 20 01 29 - Detergenty zawierające substancje niebezpieczne o 20 01 30 - Detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 o 20 01 80 - Środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 o 20 01 99 - Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny o 20 03 99 - Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach - Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie (20 01 33), Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 (20 01 34), Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki (20 01 35), Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 (20 01 36), Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć (20 01 21), Urządzenia zawierające freony (20 01 23); - meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 07); - zużyte opony (16 01 03); - odpady budowlane powstałe w trakcie samodzielnego wykonywania robót przez właścicieli nieruchomości (nie wymagające pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych - zgodnie z ustawą Prawo budowlane) (20 03 99), - odzież (20 01 10), tekstylia (20 01 11), - drewno zawierające substancje niebezpieczne (20 01 37), drewno inne niż wymienione w 20 01 37 (20 01 38), Powyższe odpady odbierane będą przez Wykonawcę dwa razy w roku (w miesiącu kwietniu lub/i maju oraz w październiku lub/i listopadzie) poprzez mobilny punkt zbierania odpadów komunalnych (tzw. gratowóz). Wykonawca zobowiązany jest do odbioru każdej ilości odpadów zebranych i wystawionych przez właściciela nieruchomości, bez względu na domniemany okres ich wytworzenia. Odpady te będą wystawiane przez właścicieli nieruchomości najpóźniej do godz. 7:00 w dniu wywozu, przy wjeździe na nieruchomość w workach, pojemnikach lub bez umieszczania ich w jakichkolwiek pojemnikach. 2. Przez okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia nieruchomości w pojemniki służące zbieraniu odpadów: niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i szklanych. Pojemniki winny spełniać warunki obowiązujących norm. Wykaz pojemników i ich usytuowanie stanowić będzie załącznik do umowy z Wykonawcą. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wskazanej ilości pojemników (np.: ze względu na zmianę liczby osób zamieszkujących nieruchomości lub powstanie nowego gospodarstwa domowego). Zwiększenie lub zmniejszenie liczby lub rodzaju (pojemności) pojemników nie będzie miało wpływu na ustaloną cenę wykonania usługi. Pojemniki należy dostarczyć do dnia 25 czerwca 2014 roku. Liczba pojemników, z podziałem na typ i pojemność: Pojemniki odpady szkło papier, plastik zmieszane metal, opakowania wielomateriałowe 120 litrów 977 szt. 977 szt. 0 szt. 240 litrów 450 szt. 450 szt. 0 szt. 1100 litrów 19 szt. 19 szt. 30 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia pojemników przez Wykonawcę w obrębie jednego budynku wielolokalowego. Pojemnik Wykonawcy nie może być mniejszy niż suma pojemności pojemników wskazanych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia właścicielom nieruchomości nieograniczonej ilości worków o odpowiedniej wytrzymałości i pojemności, przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów segregowanych, o których mowa w Roz. III § 2 ust 1 pkt 2, Roz. III § 2 ust 1 pkt 3 i Roz. III § 2 ust 1 pkt 4 lit a). Zasady zaopatrzenia właścicieli nieruchomości w worki: 1) Wykonawca zaopatrywać będzie nieruchomości w worki na odpady każdorazowo w trakcie odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych (według zasady: ilość worków odebranych równa jest ilości pozostawionych worków), 2) pierwsze worki pakiet startowy na odpady segregowane, w ilości po 4 szt. należy dostarczyć do każdego gospodarstwa domowego do 25 czerwca 2014 roku; 3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do Urzędu Miasta i Gminy Margonin 1 000 szt. worków na odpady segregowane (w celu umożliwienia pobrania dodatkowych worków mieszkańcom Gminy Margonin), 4) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzupełniania stanu ilościowego dostępnych w Urzędzie Miasta i Gminy Margonin worków, 5) worki powinny być przeźroczyste, o grubości zapobiegającej pęknięciu lub rozerwaniu. 6) w przypadku przejściowego braku worków w kolorze, określonym w Uchwale Nr XXIII/226/2012 Rady Miasta i Gminy Margonin z dnia 7 listopada 2012 roku, w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Margonin (Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego, poz. 5918, z dnia 10 grudnia 2012 roku), dopuszcza się umieszczenie odpadów w workach o innym kolorze dostarczonych przez Wykonawcę. 7) dopuszcza się zbieranie odpadów segregowanych i biodegradowanych w workach właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, które odbierze Wykonawca zgodnie z harmonogramem zbiórki, bez względu na ich ilość. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu, do dnia 25 czerwca 2014 roku, 100 szt. worków o pojemności 120 l. służących zbieraniu niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych. Worki koloru czarnego, o grubości 0,1mm, z opisem: Gmina Margonin. Odpady komunalne (zmieszane). Wielkość i usytuowanie napisu umożliwiające identyfikację worka. Odbiór odpadów niesegregowanych (zmieszanych) składowanych w workach wyłącznie w workach będących przedmiotem zamówienia. IV. Dane liczbowe charakteryzujące przedmiot zamówienia oraz inne wytyczne i wymagania stawiane Wykonawcy. 1. Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom świadczącym usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Margonin. 1) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania wszystkich odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Margonin, zgodnie z wykazem będącym załącznikiem do umowy. Załączone wykazy będą miały charakter informacyjny, mogą więc zmieniać się w trakcie trwania umowy oraz mogą nie odzwierciedlać rzeczywistego stanu na dzień zawarcia umowy. Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest zbierać odpady w taki sposób, aby nie dopuścić do zmieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości - zgodnie z art. 9e ust.2 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 1399 ze zmianami), 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z posesji niezależnie od standardu jakościowego dróg przy których się one znajdują oraz niezależnie od odległości posesji od pierwszej linii zabudowy. 4) Jeśli ze względu na utrudnienia w przejezdności dróg, niemożliwy będzie odbiór i wywóz odpadów z nieruchomości w terminie przewidzianym w harmonogramie, Wykonawca zobowiązany jest do ich odbioru w terminie do 2 dni od dnia, w którym został poinformowany przez Zamawiającego bądź właściciela nieruchomości, że droga stała się przejezdną w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 5) Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o każdym przypadku niemożności odebrania odpadów z danej nieruchomości ze względu na brak współdziałania właściciela tej nieruchomości, np. w przypadku gdy właściciel nie wystawia pojemników, worków z odpadami w dniach odbioru odpadów. 6) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbierania odpadów, z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów odpadów; 7) Harmonogram co do treści i formy wymaga akceptacji Zamawiającego. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram w terminie do 3 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający zaakceptuje harmonogram lub przedstawi uwagi do niego w terminie do 3 dni od dnia jego otrzymania. Wykonawca w terminie 3 dni wprowadzi uwagi Zamawiającego oraz przedstawi go do ponownej akceptacji. 8) Wykonawca zaopatrzy wszystkich obsługiwanych właścicieli nieruchomości, w harmonogramy zbiórki odpadów uwzględniając następujące wymogi: - dla każdego właściciela nieruchomości - 1 egzemplarz w formie papierowej; - harmonogram powinien być dostarczony najpóźniej do dnia 25 czerwca 2014 roku; - harmonogram przygotowany zostanie minimum na okres półrocza obowiązywania umowy, - w przypadku opracowania harmonogramu na okres np.: półrocza, kolejny harmonogram musi być dostarczony mieszkańcom najpóźniej na tydzień przed jego obowiązywaniem, - Wypełnieniem obowiązku doręczenia harmonogramu będzie włożenie go do skrzynek pocztowych każdego gospodarstwa domowego; - Wykonawca winien umieścić harmonogram na własnej stronie internetowej i eksponować go przez cały okres na jaki został przygotowany; - harmonogram nie powinien zawierać żadnych dodatkowych treści ponad informacje związane z wykonywaniem zamówienia, w szczególności reklam, informacji propagandowych itd. Dopuszcza się wypisanie w harmonogramie danych adresowych i kontaktowych Wykonawcy jaki i Zamawiającego oraz sposobu segregacji odpadów, - w przypadku nieprzewidzianych okoliczności dopuszcza się zmianę terminu odbioru odpadów za zgodą Zamawiającego. Wykonawca odpowiedzialny będzie w takim przypadku do indywidualnego poinformowania właścicieli nieruchomości których zmiana dotyczy; 9) Odbiór odpadów powinien odbywać się w dni powszednie oraz soboty z wyłączeniem świąt w godz. 7:00 - 22:00. 10) W przypadku gdy ustalony dzień tygodnia lub miesiąca dla odbioru odpadów przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy, Wykonawca zapewni odbiór odpadów w następnym dniu będącym dniem ustawowo wolnym od pracy; 11) Wykonawca zapewni regularność i powtarzalność odbierania, tak aby mieszkańcy mogli w łatwy sposób zaplanować przygotowanie odpadów do odebrania 12) Wykonawca będzie odbierał odpady z pojemników, będących własnością właścicieli nieruchomości, spełniających warunki obowiązujących norm. 13) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Dotyczy to między innymi przeładunku, transportu, odzysku, unieszkodliwiania oraz wszelkich spraw formalno - prawnych związanych ze zbieraniem, transportem, odzyskiem, czy unieszkodliwianiem lub przekazaniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 14) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 15) W przypadku, gdy Wykonawca spowodował uszkodzenie bądź zniszczenie pojemnika (kubła) na odpady, zobowiązany jest dany pojemnik naprawić lub wymienić na wolny od wad. 16) W przypadku innych szkód (np.: w drodze, ogrodzeniu, budynku, itp.) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia wyrządzonej szkody na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego oraz ustalonych w porozumieniu z właścicielem nieruchomości. 17) Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 roku, poz. 122). 18) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji reklamacji(nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, nie pozostawienie worków na odpady segregowane, itp.) w przeciągu 24 godzin od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. Załatwienie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić Zamawiającemu. 19) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku, poz. 21). 20) W przypadku gdy odpady komunalne zmieszane są gromadzone niezgodnie z regulaminem (np. poza pojemnikiem, w pojemniku niezgodnym z regulaminem, lub w niedopuszczonym worku) Wykonawca odbierze odpady oraz powiadomi gminę o działaniu właściciela nieruchomości niezgodnym z regulaminem. 21) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Uchwale nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017, bądź do jednej z instalacji zastępczych w sytuacji gdy nie funkcjonuje instalacja regionalna. 22) Zamawiający na podstawie zmiany w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi bądź nowej deklaracji będzie dokonywał bieżącej aktualizacji danych. Wykonawca w przypadku uzyskania informacji o zmianie ilości mieszkańców lub zmianie ilości i pojemności pojemników (na podstawie zmiany w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, bądź nowej deklaracji) uwzględni w swojej ewidencji (kartotece) zmiany i wyposaży nieruchomość w pojemniki, harmonogram oraz będzie odbierać odpady zgodnie z harmonogramem, w terminie do 14 dni kalendarzowych, od otrzymania informacji. 2. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: 1) Wykonawca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do zapewnienia, aby pojazdy i urządzenia były zabezpieczone przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich gromadzenia, przeładunku, a także transportu. 2) Wykonawca odbierający odpady komunalne zobowiązany jest do uporządkowania terenu w przypadku jego zanieczyszczenia w trakcie załadunku odpadów na pojazd. 3) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń do odbierania odpadów komunalnych. 4) Wykonawca nie powinien odmówić zbierania odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów lub worków wskutek przepełnienia ww. urządzeń (pojemników) służących do gromadzenia odpadów. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników. 3. Obowiązek prowadzenia dokumentacji, sprawozdawczości związanej z działalnością objętą zamówieniem. 1) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji (kartotek) odpadów odbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, zgodnie z przepisami Ustawy o odpadach oraz Ustawy o otrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego, najpóźniej w następnym dniu po zajściu zdarzenia, o każdej odmówionej realizacji odbioru odpadów z terenu nieruchomości, wraz z uzasadnieniem. 3) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy - zgodnie z art. 9n i art. 9t ustawy o utrzymania czystości i porządku w gminach wraz z kartami przekazania odpadów (oddzielnie dla każdej frakcji odpadu komunalnego) według wzoru określonego w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 roku w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. poz. 630 ze zmianami). 4) Wykonawca zgodnie z art. 9p ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 1399 ze zmianami) zobowiązany jest na prośbę Zamawiającego do okazania dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów. 5) Wszystkie pojazdy do świadczenia usługi muszą być wyposażone w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisanie danych o położeniu pojazdu, miejscach pojazdów oraz system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, system musi umożliwiać weryfikację tych danych. 6) Dane o położeniu pojazdów pochodzące z systemu monitoringu, powinny być przechowywane w siedzibie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości przez okres 1 roku od dnia ich zapisania. 7) Wykonawca powinien posiadać oprogramowanie oraz odpowiednie licencje umożliwiające odczyt, prezentację i weryfikację przechowywanych danych oraz udostępnić je na każde żądanie organowi właściwemu ze względu na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a także organom kontrolującym. 4. Dane ilościowe charakteryzujące Gminę Margonin 1) Margonin to gmina miejsko - wiejska obejmująca swym zasięgiem 122km2. W skład gminy wchodzi 21 miejscowości, charakteryzujących się przeważającą zabudową zwartą. W każdej miejscowości znajduje się zabudowa mniej lub bardziej rozproszona. 2) Liczba osób zamieszkałych na dzień 14.2.2014roku. wynosi 5688 mieszkańców (liczba określona na podstawie otrzymanych od właścicieli nieruchomości deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi). Dane dotyczące liczby osób zamieszkałych nieruchomość i niezbędnego wyposażenia nieruchomości w pojemniki stanowić będą załączniki do umowy. 3) Przyrost naturalny i migracje ludności w Gminie Margonin w latach 2010 - 2013: 2010 2011 2012 2013 Akty zgonu 56 65 61 62 Akty urodzenia 84 68 80 76 Zameldowania: Stałe 114 95 95 120 Czasowe 17 39 104 100 Wymeldowania: Stałe 140 143 112 42 Czasowe 89 94 107 67 Liczba ludności 6378 6328 6317 6315 4) Z analizy deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynika, że około 3% społeczeństwa będzie oddawało odpady w sposób niesegregowanych a 97% w sposób selektywny. 5) Występujące rodzaje i pojemności pojemników (kubłów) na odpady, przeznaczone do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych na terenie nieruchomości Gminy: metalowe lub z tworzywa sztucznego o pojemności 120 l, 240 l, 1100l oraz KP5, KP7, KP10 o pojemności od 5m3 do 10m3, 6) Poniższa tabela przedstawia ilości (w Mg) odbieranych odpadów komunalnych w Gminie Margonin, w latach 2010 - 2013: Rodzaj odpadów 2010rok 2011 rok 2012 rok 2013 rok Odzież brak danych 4,26 3,7 2,8 Papier 20,39 29,18 22,00 18,99 Szkło 58,58 84,41 78,00 112,58 Plastik 21,27 30,94 34,5 32,9 Metale brak danych brak danych brak danych 1,05 Drewno brak danych brak danych brak danych 1,95 Baterie 0,064 0,148 0,132 brak danych AGD/RTV 5,102 6,791 6,604 3,92 Opony brak danych brak danych brak danych 2,86 Odpady zielone brak danych brak danych brak danych 25,7 Gruz budowlany brak danych brak danych brak danych 71,5 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 1520,19 1473,34 1381,8 1239,97 Informujemy, że ww. latach 2010-2012 na terenie Gminy Margonin nie nastąpił usystematyzowany odbiór odpadów jak: 2.7. Wymiana danych z Wykonawcą: a) Zamawiający na podstawie zmiany w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi bądź nowej deklaracji będzie dokonywał bieżącej aktualizacji danych. b) Wykonawca w przypadku uzyskania informacji o zmianie ilości mieszkańców lub zmianie ilości pojemności pojemników (na podstawie zmiany w deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, bądź nowej deklaracji) uwzględni w swojej ewidencji (kartotece) zmiany i wyposaży nieruchomość w pojemniki, harmonogram oraz będzie odbierać odpady zgodnie z harmonogramem, w terminie do 14 dni kalendarzowych, od otrzymania informacji. c) Zamawiający w czasie trwania umowy, udostępni wykonawcy niezwłocznie informacje o nieruchomościach zmieniających swój status użytkowania np. z nieruchomości zamieszkałej na nieruchomość na której nie powstają odpady komunalne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Oczyszczania Miasta Ład Alekandra Drozdowska, chodzież, 64-800 ul. Młyńska 3, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 778266,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 796550,00

  • Oferta z najniższą ceną: 796550,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1464155,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.