Racibórz: Ochrona obiektów i mienia na bazie Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. 1 Maja 3 w Raciborzu w roku 2014
Numer ogłoszenia: 1986 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Raciborzu, ul. 1 Maja 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4140020, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona obiektów i mienia na bazie Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. 1 Maja 3 w Raciborzu w roku 2014.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Całodobowa, jednostanowiskowa i jednoosobowa ochrona obiektów i mienia Zamawiającego położonych w Raciborzu przy ul. 1 Maja 3, we wszystkie dni w tygodniu, ochrona całodobowa wraz z zabezpieczeniem terenu i obiektów przed kradzieżą, rabunkiem i zniszczeniem. Zakres i miejsce ochrony: teren ogrodzony; obiekty na terenie Powiatowego Zarządu Dróg w Raciborzu wraz z wydzielonym parkingiem strzeżonym dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu raciborskiego oraz wszelkimi pojazdami usuniętymi z drogi (adres j.w.) Ewidencjonowanie wyjazdów i wjazdów pojazdów i sprzętu, wejść i wyjść osób na teren obiektu. Prowadzenie kontroli ruchu osobowego i kołowego z równoczesną kontrolą towarów wynoszonych i wywożonych. W razie konieczności zapewnienie interwencji przez Grupę Interwencyjną Wykonawcy - czas dojazdu ww. grupy - max. 10 min. W ramach ochrony stałej Wykonawca dokonuje dwukrotnego (w godz. 15.00-7.00) podjazdu grupy interwencyjnej na teren nieruchomości z dokonaniem wpisu do księgi przebiegu służby. Pracownicy ochrony pełnią służbę w umundurowaniu z emblematem OCHRONA, posiadają identyfikatory oraz winni być wyposażeni w latarki. Wykonawca wyznaczy osobę do kontaktów z Zamawiającym oraz przedstawi Zamawiającemu comiesięczny harmonogram pracy pracowników ochrony. Pracownicy ochrony prowadzą następujące dokumentacje: ewidencje ruchu samochodów i innych pojazdów, protokół kontrolny wywożonych (wwożonych) towarów i ładunków. Wykonawca odpowiada materialnie za ochraniany majątek w przypadku włamania, kradzieży oraz celowego zniszczenia. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający zapewnia oględziny obiektów podlegających ochronie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner Security Mariusz Kłosek, ul. Łąkowa 8, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71193,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 83394,00
Oferta z najniższą ceną: 83394,00 / Oferta z najwyższą ceną: 125460,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony mienia - powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a szacunkowa wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO W RACIBORZU
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego serwera typu NAS, fabrycznie nowych dysków serwerowych typu Dell oraz fabrycznie nowy napęd RDX oraz dyski RDX.
- Zakup fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Buisness 2021
- Dostawa mobilnego przenośnika taśmowego w ramach leasingu operacyjnego
- 7/2024 Dostawa tlenu medycznego
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług ochrony osób i mienia na potrzeby imprez i innych projektów organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia budynków Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury w Sosnowcu
- Usługa ochrony obiektu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach przy ul. Lompy 19 oraz Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości w Sosnowcu przy ul. Piłsudskiego 2
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem budynku Archiwum Państwowego w Opolu przy ul. Zamkowej 2
- Świadczenie usług ochrony
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.