eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Usunięcie zagrożenia dla pompowni. Wykonanie otworów spustowych zbiornika wodnego na poz. 327 m przy szybie Kazimierz I pompowni głębinowej Niwka - Modrzejów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Bytom: Usunięcie zagrożenia dla pompowni. Wykonanie otworów spustowych zbiornika wodnego na poz. 327 m przy szybie Kazimierz I pompowni głębinowej Niwka - Modrzejów
Numer ogłoszenia: 198508 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usunięcie zagrożenia dla pompowni. Wykonanie otworów spustowych zbiornika wodnego na poz. 327 m przy szybie Kazimierz I pompowni głębinowej Niwka - Modrzejów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania: Zadanie obejmuje: Wykonanie prac zasadniczych. na które składają się: Opracowanie dokumentacji technicznych, technologicznych i budowlanych, wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i zezwoleń w tym m.in. Dodatek do dokumentacji podstawowej pompowni głębinowej (lub Karta zmian) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami z właściwymi organami nadzoru górniczego oraz uzyskaniem decyzji administracyjnych warunkujących rozpoczęcie i wykonanie prac; opracowanie powinno zawierać także rozwiązania techniczne monitorowania poziomu wody w odwadnianym zbiorniku, Ww. dokumentację należy sporządzić w oparciu o opracowaną uprzednio koncepcję wykonania prac wiertniczych o szybu Kazimierz I, wraz z doborem miejsca wiercenia (uwzględniając ograniczenia wynikające z rozmieszczenia ciągów w tarczy szybu oraz wymaganych odległości ruchowych) w celu skutecznego odwodnienia zbiornika oraz doborem maszyn i urządzeń, jakie zostaną wykorzystane dla celów wykonania prac. Zamawiający dopuszcza w tym celu wykonanie większej liczby otworów niż dwa; opracowanie powinno zawierać także rozwiązania techniczne monitorowania poziomu wody w odwadnianym zbiorniku. kompleksowe wykonanie prac, wraz z dostawą materiałów, maszyn i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania oraz pracami przygotowawczymi. Należy wykonać poprzez wiercenie dwa otwory spustowe do odwodnienia zbiornika utworzonego na poz. 327 m za tamą izolacyjną. Otwory należy wykonać z tymczasowego pomostu zabudowanego w szybie Kazimierz I przez Wykonawcę w rejonie poz. 327 m. Otwory należy wykonać w oparciu o niżej opisane wytyczne: wodoszczelne obsadzenie rur obsadowych co najmniej 245 mm z manometrem, odwiercenie otworów przez zawór z armaturą bezpieczeństwa (rura manipulacyjna z odpływem zaopatrzonym w zawór oraz dławikiem) gryzerem 219 otworu na długości 8 m (do tamy Ti-2), wprowadzenie kolumny rur 193,7 mm i przecementowanie ich oraz wodoszczelne połączenie przed zaworem i króćcem na manometr, odwiercenie przez zawór z armaturą bezpieczeństwa otworu pilotowego gryzerem 95 mm do zbiornika za tamę (długość około 15 m od obmurza szybu), dokonanie pomiaru ciśnienia wody w zbiorniku W-327/2012, poszerzenie otworu przez armaturę bezpieczeństwa gryzerem 168,3 mm, przygotowanie otworu do drenażu. Konstrukcje otworów wierconych z pomostu w szybie, po dobraniu rozmiarów gryzerów według firmy Hughes oraz rur według normy PN-EN 10220:2002. Rury spustowe w miejscu wlotu do szybu należy zaopatrzyć w kolana oraz odcinki rur kierujące wodę w dół, wzdłuż obmurza szybu, w celu zabezpieczenia zawieszonych w szybie ciągów pompowych przed uderzeniem strumieniem wody z odwadnianego zbiornika. Rury należy wyposażyć w urządzenia umożliwiające pomiar ciśnienia wody w odwadnianym zbiorniku, będący miarą poziomu wody w zbiorniku, z możliwością odczytu wartości ciśnienia na powierzchni zakładu. Istnieje możliwość wykorzystania do tego celu układu monitorującego stan zabezpieczenia wylotu i konstrukcji zabezpieczającej. Demontaże i przywrócenie do stanu pierwotnego pomostów w szybie Kazimierz I w tym demontaż pomostu na poz. -8,4 m, odtworzenie pomostu operacyjnego do stanu zgodnego z dokumentacją techniczną pompowni głębinowej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.50 - Roboty budowlane w zakresie budowy upustów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 79 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2. Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem usług projektowych oraz robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym: dla usług projektowych: - wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji obejmującej projekt dla budowy pompowni głębinowej, głębienia lub pogłębienia szybu górniczego z powierzchni, wraz z przynależną technologicznie infrastrukturą powierzchniową, na podstawie której prowadzone było lub aktualnie jest prowadzone głębienie szybu o wartości minimum 50.000,00 zł brutto. lub - wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji obejmującej przynajmniej projekt zbrojenia lub przezbrajania szybu lub wykonywania robót wiertniczych z szybu, na podstawie której prowadzone było lub aktualnie jest prowadzone zbrojenie lub przezbrajanie szybu lub roboty wiertnicze o wartości minimum 50.000,00 zł brutto. dla robót budowlanych co najmniej jedną robotą szybową w ramach jednej umowy polegającą na: - głębieniu lub pogłębieniu szybu górniczego lub, - zbrojeniu lub przezbrajaniu szybu lub, - wymianie zbrojenia szybowego lub, - wykonaniu prac wiertniczych w szybie lub, - zabudowie wyposażenia szybowego szybu górniczego, itp. o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (techniki) i prawidłowo ukończone. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie robót posiadających uprawnienia w zakresie: - Kierownika Działu Energomechanicznego - minimum 1 osoba, - Osoby wyższego dozoru ruchu szybowego - minimum 1 osoba na zmianę roboczą, - Osoby wyższego dozoru ruchu górniczego - minimum 1 osoba, - Osoba wyższego dozoru ruchu elektrycznego - minimum 1 osoba, - Osoby z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń - do kierowania robotami, posiadająca kwalifikacje do zatrudnienia na stanowisku osoby średniego dozoru ruchu specjalności budowlanej w podziemnych zakładach wydobywających węgiel kamienny - minimum 1 osoba, - Osoby średniego dozoru ruchu szybowego - minimum 1 osoba na zmianę roboczą, - Osoby średniego dozoru ruchu górniczego - minimum 1 osoba na zmianę roboczą w trakcie prowadzenia wierceń, - Osoby średniego dozoru ruchu elektrycznego - minimum 1 osoba, - Pracowników brygad (w ilości i zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia), w których składzie będą osoby o kwalifikacjach i uprawnieniach adekwatnych do zakresu wykonywanych prac w tym ślusarza i/lub cieśli do robót szybowych, górnika, rewidenta, maszynistę wyciągowego, sygnalistę w zakresie górniczych wyciągów szybowych, spawacza, ślusarza, obsługi wciągników, wciągarek wolnobieżnych do transportu pionowego, elektromontera z uprawnieniami do 1 kV itp. (świadectwa potwierdzające w/w kwalifikacje przedłoży Zamawiającemu przed przystąpieniem do prac), Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji pod warunkiem spełnienia wymagań Prawa Budowlanego, Prawa Energetycznego oraz Prawa Geologicznego i Górniczego w zakresie wykonywanych, czy też nadzorowanych prac. Pracownicy Wykonawcy sporządzający dokumentacje objęte umową powinny posiadać uprawnienia odpowiednio: - Projektant ds. branży konstrukcyjno - budowlanej - co najmniej 1 osoba - wymagania: uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; - Projektant ds. branży elektrycznej - co najmniej 1 osoba - wymagania: uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - Projektant ds. branży górniczej - co najmniej 1 osoba - wymagania: wykształcenie wyższe techniczne lub odpowiadające mu studia wyższe zagraniczne uznane w Polsce za równoważne; - Projektant ds. branży konstrukcyjno - mechanicznej - co najmniej 1 osoba - wymagania: wykształcenie wyższe techniczne lub odpowiadające mu studia wyższe zagraniczne uznane w Polsce za równoważne;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 8 do druku OFERTA. 2. Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. II ppkt.1. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 3. Dokument potwierdzający posiadanie przez Wykonawcę system zarządzania jakością zgodny z wymaganiami ISO 9001:2008, w zakresie usług budownictwa górniczego i podziemnego, przemysłowego i ogólnego zgodnie z pkt. II ppkt.2. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 4 Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 9 do druku OFERTA w zakresie ilości zatrudnienia pracowników z minimalnym wynagrodzeniem oraz wysokości odprowadzanych składek z tytułu ubezpieczenia społecznego lub zdrowotnego. 5. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres gwarancji na wykonanie prac zasadniczych - 2
  • 3 - Okres gwarancji na wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego pomostów - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: a) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę d) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zwłoki w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych przepisami zezwoleń na wykonanie prac uwzględnionych w SIWZ. Termin realizacji umowy może zostać przesunięty o czas ww. zwłoki na podstawie dokumentów przedłożonych Zamawiającemu potwierdzających wystąpienie takiej okoliczności. O zaistnieniu okoliczności Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego. Przesunięcie terminu realizacji umowy nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. e) aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego z zachowaniem niezmienności terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom 30,00 + VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem) w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej - bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PODWYKONAWSTWO. 1. Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 2. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo dla zamówień na roboty budowlane: 1. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: a) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 2. Nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, których: a) wartość stanowi mniej niż 0,5 % wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyłączenie to nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł), 3. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, a także projektu jej zmiany, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 4. Projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane winien zawierać co najmniej: a) zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, b) termin realizacji, c) obowiązki Wykonawcy, d) obowiązki podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, e) wysokość wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, f) termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, 5. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do projektu jej zmiany, niespełniającej wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 8. Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, i do jej zmian w przypadku niespełnienia wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiada wymaganemu. 9. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu tego ustępu, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 11. W przypadku, o którym mowa powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o karę umowną. 12. Przepisy pkt. 4 - 11 powyżej stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.