eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rewitalizacja elewacji z cegły klinkierowej w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie -etap II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Warszawa: Rewitalizacja elewacji z cegły klinkierowej w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie -etap II
Numer ogłoszenia: 198506 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im.Św.Brata Alberta , ul. Kawęczyńska 4B, 03-772 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 619-58-02, faks 0-22 670 43 18.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna m. st. Warszawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja elewacji z cegły klinkierowej w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie -etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa elewacji z cegły klinkierowej od strony wschodniej (szerokość ściany frontowej 35 m, wysokość 23 m od poziomu terenu) oraz kominów i murków ogniowych na dachu budynku. Przedmiot remontu obejmuje wszystkie powierzchnie ścian z cegły klinkierowej: powierzchnie zewnętrzne, wewnętrzne (od strony budynku), górne i dolne (zwieńczenia ścian, nadproży, łuków, podniebienia nadproży i łuków); wszystkie ściany na małym tarasie IV pietra i wszystkie powierzchnie ścian na dachu, w tym murków ogniowych i kominów. Obróbki blacharskie nie będą wymieniane. Zakres prac obejmuje następujące prace konserwatorskie: - obstukiwanie wszystkich cegieł drewnianymi młotkami, - mechaniczne oczyszczanie elewacji metodą piaskowania, - usunięcie niewidocznych uszkodzeń muru, odspojonych fragmentów elewacji i niestarannie położonych spoin, - chemiczne czyszczenie nalotów węglanu wapnia, - punktowe naprawy ubytków cegieł, - wypełnienie ubytków spoin, - zabezpieczenie przed korozją biologiczną, - impregnacja hydrofobowa całej elewacji klinkierowej i nadproży, - zabezpieczenie elewacji przed dewastacją sprayem i naklejaniem plakatów do wysokości 3m. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) Malowanie 16 balkonów. 2) Zamocowanie kapinosów pod balkonami z profili aluminiowych z siatkami. 3) Zabezpieczenie przed wypadaniem wiszących cegieł na podniebieniach 2 nadproży (o długości ~6,50 m każde). Pomiędzy cegłami należy nawiercić ok. 195 otworów na głębokość 20 cm (w 2 nadprożach razem ok. 390). Następnie w otwory należy wcisnąć specjalny, rozszerzający się klej, opisany w kosztorysie ślepym. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ i jej załącznikach, a w szczególności w Projekcie modernizacji elewacji klinkierowych w budynku Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta, przy ul. Kawęczyńskiej 4b, w Warszawie autorstwa: AT Architektura i Technika Sp. z o.o., ul. Nutki 3, 02-785 Warszawa..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Roboty tego samego rodzaju, jeżeli będzie taka potrzeba i zostaną spełnione warunki określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3000,00 zł. /słownie: trzy tysiące złotych/

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończonych min trzech dowolnych robót ogólnobudowlanych. Wartość wykonanych robót/remontów/modernizacji powinna wynosić min 50 000 zł. brutto każda /słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto/. Referencje (poświadczenia) powinny dotyczyć robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie. Do oferty należy dołączyć Wykaz robót budowlanych i poświadczenia (referencje lub inne np. protokoły odbioru).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, do wysokości ceny ofertowej Wykonawcy. Do oferty należy dołączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji jakości na wykonane roboty - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.warszawa.pl (odszukać ogłoszenie o przetargu, kliknąć -wejść w pkt. dot. specyfikacji)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DPS ul. Kawęczyńska 4b, 03-772 Warszawa, pokój kierownika.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 09:30, miejsce: kancelaria (biuro na I piętrze), w siedzibie zamawiającego przy ul. Kawęczyńskiej 4b w Warszawie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.