eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynku przychodni WSPL SP ZOZ w Koszalinie wraz z zabezpieczeniem środków czystości i dezynfekcji oraz sprzątanie terenów zielonych i komunikacyjnych wokół Przychodni.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Koszalin: Sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynku przychodni WSPL SP ZOZ w Koszalinie wraz z zabezpieczeniem środków czystości i dezynfekcji oraz sprzątanie terenów zielonych i komunikacyjnych wokół Przychodni.
Numer ogłoszenia: 198319 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zwycięstwa 204A, 75-640 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0943456825, faks 094 3456102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynku przychodni WSPL SP ZOZ w Koszalinie wraz z zabezpieczeniem środków czystości i dezynfekcji oraz sprzątanie terenów zielonych i komunikacyjnych wokół Przychodni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ogólna powierzchnia budynku 3.853,29 m2 Powierzchnie do codziennego sprzątania: w tym: 3.153,97m2:posadzki marmurowe 412,0 m2, panele podłogowe 95,4 m2, posadzki, terakota 494,87 m2, wykładziny podłogowe - polidurowe 2.539,77 m2, wykładzina podłogowa - dywanowa 106,8 m2 Powierzchnie całkowicie wyłączone z obsługi sprzątania: 204,45m2: parter - apteka, gabinet: 223, 323, pomieszczenie 1A, pomieszczenie magazynowe - 401, schody na strych (od IV piętra w górę) - wschodnia i zachodnia klatka; pomieszczenia przeznaczone dla firmy sprzątającej - 27, 118; 215; 315, 414, 415; Powierzchnie sprzątane okresowo (w obecności osób odpowiedzialnych): w tym: 494,32 m2; wykładziny podłogowe - polidurowe (z powłoką akrylową) 82,24 m2, wykładziny podłogowe - polidurowe 417,08 m2 oraz Posesja o powierzchni: 0,6189 ha; tereny zielone 2.907,26 m2, drogami dojazdowymi 683,5 m2, parkingi utwardzone 1.383,64m2 Szczegółowe warunki i wymogi dotyczące sprzątania zawarte są w załącznikach nr 6 - 8 do niniejszej specyfikacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy: którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 5 SIWZ) oraz którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP(załącznik nr 5 SIWZ). Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego (referencje, opinie, listy polecające), że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonane usługi dotyczyć mają budynków użyteczności publicznej w myśl rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentu potwierdzające. Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada własne lub ma zapewniony dostęp (poprzez zawartą dokumentem umowy dzierżawy, wynajmu, umowy kupna lub w inny sposób) do sprzętu niezbędnego do wykonania usługi, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, tj.: wózki serwisowe spełniające wymogi do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej, sprzęt do krystalizacji marmurów, sprzęt do mechanicznej polimeryzacji podłóg polidurowych. b. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje procedurą utrzymania czystości zawierającą m.in.: sprzęt do sprzątania, techniki sprzątania, organizację procesu utrzymania czystości. Wykonawcy wykażą i udokumentują posiadanie (dysponowanie) następujących maszynami i urządzeniami (zał. nr 3 do SIWZ): Ocena warunku nastąpi na zasadzie kryterium spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uzna za spełniony powyższy warunek, jeżeli wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług o podobnym charakterze i zakresie jakie obejmuje zamówienie z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego (referencje, opinie, listy polecające), że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonane usługi dotyczyć mają budynków użyteczności publicznej w myśl rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.) Ocena powyższego warunku odbywać się będzie na podstawie przedłożonego wykazu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumentu potwierdzające.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspl.koszalin.pl/oferta publiczna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ, 75-640 Koszalin ul. Zwycięstwa 204A, pok.419.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Wojskowa Specjalistyczna Przychodnia Lekarska SP ZOZ, 75-640 Koszalin ul. Zwycięstwa 204A, pok.419.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.