eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Budowa wieży -dostrzegalni przeciwpożarowej do obserwacji lasów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-25

Biała Podlaska: Budowa wieży -dostrzegalni przeciwpożarowej do obserwacji lasów
Numer ogłoszenia: 198172 - 2008; data zamieszczenia: 25.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Biała Podlaska, ul. Warszawska 37, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3432379, fax 083 3432260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/biala/index.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne-Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wieży -dostrzegalni przeciwpożarowej do obserwacji lasów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce budowy: leśnictwo Rudka, wieś Wólka Plebańska, gm. Biała Podlaska. Parametry obiektu budowlanego: - wieża dostrzegalni przeciwpożarowej o wysokości 34,00 m wykonana jako trzy kratownice przestrzenne, każda na planie kwadratu o boku 700 mm, trzony trzech kratownic rozsunięte i ustawione na planie trójkąta równobocznego o boku równym 3500 mm, trzony powiązane w pionie stężniami ścian a w poziomie co 6000 mm ramami wewnętrznymi będącymi konstrukcjami nośnymi spoczników odpoczynkowych, każdy z trzonów podzielono na siedem segmentów, wieża będzie zwieńczona pomostem obserwacyjnym na którym mocowana będzie kamera, kratownice segmentów wykonane z kątowników walcowanych L 100 x 100 x 8 mm ( segment I ), L 90 x 90 x 6 mm ( segment II ), L 80 x 80 x 6 mm ( segment III ), L 75 x 75 x 5 mm ( segment IV ), L 60 x 60 x 5 mm ( segment V ), L 50 x 50 x 4 mm ( segment VI ), skratowanie między trzema trzonami pomiędzy segmentami I - V wykonać należy z ceownika zimnogiętego 60 x 60 x 4 mm, pomiędzy segmentami VI - VII skratowanie z ceownika 50 x 50 x 4 mm, skratowanie segmentów z prętów okrągłych, słupki co 850 mm z prętów okrągłych na wysokości 5.37, 11,37, 17,37, 23,37, 29,37, umieszczono pomosty odpoczynkowe wykonane w postaci kratek obramowanych typu MOSTOSTAL 25 x 2 mm ( lub o równoważnych parametrach) opartych na ramce wewnętrznej i ramce zewnętrznej spocznika, w pomostach pozostawić otwory umożliwiające wejście i zejście na niższy i wyższy poziom, wejście na poszczególne pomosty odpoczynkowe umożliwia trwale mocowana do konstrukcji drabina, konstrukcja stalowa S 235JRG2( St 3 S ), powłoka cynkowana ogniowo grubość warstwy cynku 60 um, waga konstrukcji stalowej 9459,71 kg - instalacja wraz z urządzeniami systemu AMBIT SYSTEMY INFORMATYCZNE lub o równoważnych parametrach, kamera obrotowa typu BCS - ND 60C09 N, przetwornik CCD 1/4cala SONY z funkcją Wilde Dynamic Range, kolorowa funkcja dzien / noc - tak, automatyczna lub przełączana ręcznie, AWB - automatyczna, AGC - automatycznie, BLC - włączone/ wyłączone, obiektyw - ogniskowa od 3.4 do 119 mm, zoom optyczny - 36 x , zoom cyfrowy - 12 x, stosunek szum / sygnał > 50 dB, rozdzielczość - 540 linii, czułość - 0.01 przy załączonym IRC, elektroniczna migawka - PAL 1 - 1 / 30000 s, wyjście wideo - 1.0 Vp-p, 75 ohm, szybkość obrotu - sterowanie ręczne: w poziomie: 0.1 st - 180 st / sek, w pionie: 0.1 st - 90 st / swk, szybkość dal presetów - 300 st / sek, ilość presetów 80 / 128, wejścia alarmowe - 7 , wyjścia alarmowe - 1, programy skanowania - 5 , paterny - 5, strefy prywatności - 8, trasy programowalne - 8, zasilenie - 24 VAC, pobór mocy - 15 W dla kamery i 30 W dla grzałki, temperatura pracy od - 40 do + 50 st. C, klasa szczelności - IP 67, szybkość transmisji - 1200 / 2400 / 4800 / 9600 baud, mechaniczny filtr IR - tak , informacje dodatkowe - kamera w obudowie zewnętrznej , z uchwytem w zestawie, zasięg zestawu do 10 km, oparty na technologii radiowego cyfrowego przekazu obrazu na paśmie 5 GHz, pobór mocy 15 W dla kamery, 30 W dla grzałki, obudowa wodoodporna, klasa szczelności IP 67, przekaz sygnału z kamery na odległość ok.10km. - przyłącze energetyczny kablem YKY 3 x 10 mm2 - 114 m,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 Prawa Zamówień Publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę o podobnym charakterze i rozmiarze odpowiednio potwierdzone, że została wykonana należycie. 2. udzielą minimum 5 lat gwarancji na wykonane zamówienie; 3. dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń oraz kierownikiem grupy robót z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń. Uprawnienia budowlane kierownika budowy oraz kierownika grupy robót powinny być potwierdzone aktualnymi wpisami na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 4. w przypadku oferty wspólnej warunki postawione w pkt. 1a) oraz pkt. 2 musi spełniać oddzielnie każdy Wykonawca ubiegający się o zamówienie, pozostałe łącznie. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń opisanych w dziale VII. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkuje wykluczeniem wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne oraz że posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2/ aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust., 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych - właścicieli, współwłaścicieli, oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych), 4 /aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót o podobnym charakterze i rozmiarze z podaniem ich wartości, dat wykonania, miejsca wykonania- na formularzu zał. nr 5, 6/ dokumenty potwierdzające, że roboty ww. z pkt. 3 zostały wykonane należycie ( referencje/lub opinie/lub listy polecające /lub protokóły odbioru robót). 7/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 8, 8/ oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na zamówienie (zawarte we wzorze oferty i oświadczeniu wykonawcy), 9/ wykaz osób i podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia oraz kopię uprawnień konstrukcyjno-budowlanych i przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa - zał. nr 6, 10/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zał. nr 8 oraz dokumenty wymienione w pkt. 1- 4 - składa każdy wykonawca oddzielnie. Powyższe oświadczenie może być podpisane przez Wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy albo przez upełnomocnionego Lidera konsorcjum. Zwraca się uwagę, że złożenie oświadczenia sformułowanego w liczbie mnogiej i podpisanego przez wszystkich Wykonawców bądź przez Lidera Konsorcjum w imieniu całego Konsorcjum, nie będzie spełniało wymogu art. 44 Prawa zamówień publicznych. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: 1) w ust.1 pkt. 1; 2 i 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) w ust. 1 pkt. 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty wymienione w ust. 2 pkt.1 litera a i c oraz w ust. 2 pkt. 2 lub odpowiednio w ust 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument o którym mowa w ust. 2 pkt 1 litera b lub odpowiednio z ust. 3 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wszystkie dokumenty wystawione w języku innym niż polski muszą być złożone w formie tłumaczenia dokonanego przez przysięgłego tłumacza (opatrzone jego podpisem i pieczęcią).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/biala/index.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ na pisemny wniosek Wykonawcy można uzyskać w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 5 odpłatnie po 50,00 zł. za 1 egzemplarz lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.