eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w Chojnowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Chojnów: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w Chojnowie
Numer ogłoszenia: 198148 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Chojnowie , Pl. Zamkowy 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8187840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: chojnow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w Chojnowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych Miasta Chojnowa. Usługą objęte zostaną odpady komunalne zbierane w sposób nieselektywny tzw. odpady zmieszane oraz odpady zbierane w sposób selektywny - przeterminowane leki. 2. Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć punkt selektywnego zbierania odpadów (wyznaczony w Przychodni Rejonowej przy ul. Legnickiej 12) w pojemnik do gromadzenia przeterminowanych leków oraz do odbioru i zagospodarowania niniejszych odpadów. 3. Szczegółowe dane dotyczące liczby budynków jednorodzinnych i wielorodzinnych nieruchomości niezamieszkałych oraz liczby miejsc do gromadzenia odpadów (altanki, miejsca ustawienia pojemników) - stanowi załącznik nr 2 do umowy Odbiór odpadów odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem opracowanym w terminie 7 dni od podpisania umowy przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Harmonogram winien obejmować okres od 01.07.2013 r. do 31.12.2013 r. tj. cały okres obowiązywania umowy. 4. Składowanie i częstotliwość odbierania odpadów komunalnych 4.1 ZABUDOWA JEDNORODZINNA Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywał będzie system pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach ustawionych przy posesji właściciela. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zmieszanych - dwa razy w miesiącu 4.2 ZABUDOWA WIELORODZINNA Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system pojemnikowo - kontenerowy zbiórki odpadów komunalnych. Zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach, kontenerach. Ilość budynków wielorodzinnych oraz miejsc gromadzenia odpadów stanowi załącznik nr 2 do umowy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę zmieszanych odpadów - co najmniej dwa razy w tygodniu 4.3 ZABUDOWA NIEZAMIESZKAŁA Zmieszane odpady komunalne Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach, kontenerach. Ilość zabudowy niezamieszkałej oraz miejsc gromadzenia odpadów stanowi załącznik nr 2 do umowy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę zmieszanych odpadów - co najmniej dwa razy w miesiącu 4.4 OGRODY DZIAŁKOWE Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach, kontenerach. Ilość zabudowy niezamieszkałej oraz miejsc gromadzenia odpadów stanowi załącznik nr 2 do umowy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę zmieszanych odpadów - co najmniej dwa razy w miesiącu dla ogrodów działkowych w sezonie od 1 lipca do 31 października i co najmniej dwa razy na kwartał po za sezonem 4.5 CMENTARZ KOMUNALNY Zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w kontenerach. Ilość kontenerów oraz wyznaczone miejsca gromadzenia odpadów stanowi załącznik nr 2 do umowy. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę zmieszanych odpadów - co najmniej raz na dwa tygodnie. 4.6 Odpady z koszy ulicznych Wykonawca zobowiązany jest odbierać z Bazy CHZGKiM Chojnów ul. Kraszewskiego 1 Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę zmieszanych odpadów - co najmniej raz na dwa tygodnie. 5. Składowanie i częstotliwość odbierania odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny w utworzonych punktach selektywnego zbierania odpadów komunalnych: 5.1 Przeterminowane leki - Przychodnia Rejonowa Chojnów, ul. Legnickiej 12 Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów nie rzadziej niż raz na 3 m-ce (w godz. od 7:00 do 15:00) 6. Inne wymagania: a) Wykonawca zobowiązany jest spełniać wymagania stawiane dla pojazdów oraz dla bazy magazynowo-transportowej zawarte w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013 r. poz. 122 ). b) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z wykonywaniem usług, m in. tj. - Sporządzanie raportu tygodniowego z przekazania odpadów do RIPOK-u w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym - Sporządzanie miesięcznych raportów zawierających informacje o: ilości odebranych odpadów zmieszanych. Raport ma być przekazywany w terminie 7 dnia po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy, w formie papierowej i formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. Raport miesięczny będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. - Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. kwartalnych sprawozdań, o których mowa w art. 9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zawierające informacje tj.: informacje o masie poszczególnych rodzajów odebranych odpadów komunalnych przekazanych do składowania na składowisku odpadów, liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne, w sposób niezgodny z regulaminem. c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli zniszczy lub uszkodzi pojemnik/pojemniki do gromadzenia odpadów. d) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu zamówienia e) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji rodzajowej i ilościowej przyjmowanych odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze ilości przyjętych odpadów, a następnie odnotowanie jej w ewidencji f) Ewidencję odpadów należy prowadzić z zastosowaniem następujących dokumentów: kart przekazywania odpadów sporządzonych zgodnie z art. 67 i art. 69 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21). Kartę przekazania odpadów sporządza Wykonawca, który przekazuje odpady. Kartę przekazania odpadów sporządza się w 3 egzemplarzach: dla przejmującego odpady, przekazującego i Zamawiającego. g) Sprawozdanie Wykonawca zobowiązany jest sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 maja 2012 r. w sprawie wzoru sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2012 r. poz. 630). Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdanie, o którym mowa powyżej, w formie papierowej i elektronicznej - w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. W przypadku, gdy sprawozdanie jest sporządzone nierzetelnie, Wykonawca zobowiązany będzie do jego uzupełnienia lub poprawienia w terminie 14 dni. h) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dezynfekcję pojemników z taką częstotliwością, która zapewni bezpieczeństwo sanitarne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miejskiej Chojnów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie-wykonał co najmniej 1 usługę polegajacą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 6 m-cy Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług głównych tj. usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych wykonanych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 6 m-cy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykaże, że będzie dysponował co najmniej: 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, 1 pojazdem do odbierania opadów bez funkcji kompaktującej (hakowiec lub bramowiec). Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz narzędzi/wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chojnow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1 59-225 Chojnów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1 59-225 Chojnów, I piętro pok. nr 6 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.