eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja oraz obsługa i utrzymanie przez okres 24 miesięcy, od dnia uruchomienia i odbioru, systemu zasilania gwarantowanego oraz systemu klimatyzacji dla serwerowni Ministerstwa Skarbu Państwa, w budynku MSP przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6 w Warszawie poprzez realizację następujących prac z zakresu branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i elektronicznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja oraz obsługa i utrzymanie przez okres 24 miesięcy, od dnia uruchomienia i odbioru, systemu zasilania gwarantowanego oraz systemu klimatyzacji dla serwerowni Ministerstwa Skarbu Państwa, w budynku MSP przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6 w Warszawie poprzez realizację następujących prac z zakresu branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i elektronicznej.
Numer ogłoszenia: 198074 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139620 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja oraz obsługa i utrzymanie przez okres 24 miesięcy, od dnia uruchomienia i odbioru, systemu zasilania gwarantowanego oraz systemu klimatyzacji dla serwerowni Ministerstwa Skarbu Państwa, w budynku MSP przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6 w Warszawie poprzez realizację następujących prac z zakresu branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i elektronicznej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja oraz obsługa i utrzymanie przez okres 24 miesięcy, od dnia uruchomienia i odbioru, systemu zasilania gwarantowanego oraz systemu klimatyzacji dla serwerowni Ministerstwa Skarbu Państwa, w budynku MSP przy ul. Kruczej 36/Wspólnej 6 w Warszawie poprzez realizację następujących prac z zakresu branży architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej i elektronicznej. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3; 45262000-1, 45400000-1, 31122000-7, 31154000-0, 39717200-3, 50711000-2, 50730000-1, 50532300-6. 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w ZAŁĄCZNIKU NR 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu zamówienia i w ZAŁĄCZNIKU NR 9 do SIWZ - Ogólne warunki umowy. 4. WYKONAWCA wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. nr 1409 z póź. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robot. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych urządzeń niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe tych urządzeń. 6. Okres gwarancji: a) WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane w ramach zawartej umowy roboty budowlane. Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. b) WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji na wykonane instalacje, systemy zasilania, wentylacji, klimatyzacji oraz wizualizacji i sterowania (BMS), dostarczone urządzenia oraz wyposażenie techniczne będące przedmiotem zamówienia, na okres 24 miesięcy . Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego potwierdzonego bezusterkowym końcowym protokołem odbioru przedmiotu umowy. 7. WYKONAWCA jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. 8. WYKONAWCA jest zobowiązany do zabezpieczania i utrzymywania w należytym stanie terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 9. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 700- 1900. 10. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 11. Prace należy wykonać ostrożnie, tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego oraz innych instalacji w budynku. 12. WYKONAWCA może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. WYKONAWCA wskaże części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.26.20.00-1, 45.40.00.00-1, 31.12.20.00-7, 31.15.40.00-0, 39.71.72.00-3, 50.71.10.00-2, 50.73.00.00-1, 50.53.23.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Electronic Control System S.A., ul. Krakowska 84, 32-083 Balice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 891056,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 761377,70

  • Oferta z najniższą ceną: 761377,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1453198,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.