eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczytno › Usługa szkoleniowa dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-12

Szczytno: Usługa szkoleniowa dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie.
Numer ogłoszenia: 197924 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie , ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 6243287, faks 0-89 6243287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.szczytno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa dla skierowanych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Szczytnie, realizowana w ramach programów specjalnych opracowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie, w odpowiedzi na ogłoszone przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej konkursy na: dofinansowanie programów skierowanych do osób do 30 roku życia oraz dofinansowanie programów skierowanych do osób powyżej 50 roku życia. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80500000-9 Usługi szkoleniowe, 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68). W ramach zamówienia publicznego podzielonego na części zostaną przeprowadzone trzy szkolenia w następujących kierunkach: 1) KURS OPERATORA MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA, 2) KURS OPERATORA MASZYN DO OBRÓBKI METALU, 3) KURS UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH - EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL e-OBYWATEL (e-CITIZEN)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do organizowania i przeprowadzenia szkolenia objętego niniejszym zamówieniem (w szczególności, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy - tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ. Posiadanie przez instytucję szkoleniową aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: I część: Kurs operatora maszyn do obróbki drewna Zapewnienie do zajęć: dydaktycznych: - odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2 - wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart. II część: Kurs operatora maszyn do obróbki metalu Zapewnienie do zajęć: dydaktycznych: - odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2 - wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart. III część: Kurs umiejętności komputerowych - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen) Zapewnienie do zajęć: 1) dydaktycznych: - odpowiednio oświetlonej, przestronnej i odpowiednio przystosowanej sali dydaktycznej o powierzchni co najmniej 40 m2 - wyposażenia sali dydaktycznej w projektor multimedialny, ekran lub telewizor, tablicę lub flip-chart. 2) z obsługi komputera: dwóch pracowni komputerowych, z czego każda wyposażona w minimum 10 komputerów z dostępem do Internetu w każdej sali plus 1 komputer dla instruktora zajęć, aby każdy uczestnik szkolenia miał zapewnione samodzielne stanowisko komputerowe (łącznie minimum 22 komputery). Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest zapewnić bazę lokalową i techniczną do każdej części zamówienia (do każdego szkolenia), o realizację którego się ubiega. W przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona jako niezgodna ze specyfikacją (SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o następujących kwalifikacjach i doświadczeniu (niniejsze warunki udziału należy spełniać łącznie): I część: Kurs operatora maszyn do obróbki drewna - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego, zgodnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem. Powyższy warunek nie dotyczy instruktorów, opiekunów do zajęć praktycznych w zakładach pracy. - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem. II część: Kurs operatora maszyn do obróbki metalu - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego, zgodnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem. Powyższy warunek nie dotyczy instruktorów, opiekunów do zajęć praktycznych w zakładach pracy. - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem. III część: Kurs umiejętności komputerowych - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen) - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora wykształcenia wyższego zawodowego lub studiów podyplomowych bądź kursu zawodowego, zgodnych z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem; - zapewnienie co najmniej dwóch wykładowców posiadających certyfikat Egzaminatora ECDL e -Obywatel (e-Citizen); - posiadanie przez każdego wykładowcę, instruktora co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, zgodnego z kierunkiem szkolenia lub z prowadzonym przedmiotem; - posiadanie przez każdego wykładowcę, trenera, instruktora doświadczenia w prowadzeniu zajęć w formach pozaszkolnych dla osób dorosłych, polegającego na udziale w prowadzeniu zajęć w co najmniej 2 szkoleniach, w okresie ostatnich 2 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Sporządzony przez Wykonawcę według wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ FORMULARZ OFERTY SZKOLENIA. 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w oryginale lub poświadczone notarialnie - w przypadku gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40.0
  • 2 - Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0
  • 4 - Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0
  • 5 - Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: - zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie; - zmiana liczby osób objętych szkoleniem w stosunku do planowanej liczby podanej w specyfikacji w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na szkolenie, jednakże liczba uczestników nie może być mniejsza niż 10 osób i nie większa niż 20 osób; - zmiana ogólnego kosztu szkolenia przysługującego instytucji szkoleniowej w przypadku zmiany liczby osób bezrobotnych objętych szkoleniem (o którym mowa powyżej), przy zachowaniu jednostkowej ceny szkolenia podanej w ofercie szkolenia; - zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę, trenera, instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmieci osoby), pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku w tej sprawie i po akceptacji przez Zamawiającego. W takim przypadku zaproponowana osoba powinna posiadać - na dzień składania ofert - co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie zawodowe jak wykładowca zastępowany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.szczytno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie ul. Ogrodowa 17, 12-100 Szczytno sekretariat - pokój nr 13 (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS OPERATORA MASZYN DO OBRÓBKI DREWNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku operatora maszyn do obróbki drewna, w szczególności w zakresie: - przestrzegania przepisów bhp i ppoż. podczas obsługi maszyn i urządzeń, - podstaw technologii maszyn i urządzeń, - identyfikacji dokumentacji technicznej i technologicznej, - obsługi wybranych maszyn i urządzeń do obróbki drewna. Szkolenie powinno obejmować obowiązkowo zagadnienia teoretyczne i zajęcia praktyczne w zakresie: BLOKI TEMATYCZNE: Liczba godzin zajęć teoretycznych Liczba godzin zajęć praktycznych I. Rodzaje, budowa i obsługa: 66 130 1) pilarek 6 15 2) strugarek (wyrówniarki i grubościówki) 6 25 3) frezarek 6 15 4) szlifierek (stokowej i płaszczyznowej) 6 20 5) wiertarek 6 15 6) dłutarek 6 15 7) urządzeń do przygotowania okleiny 6 - 8) okleiniarek 6 15 9) prasy hydraulicznej 6 - 10) urządzeń do malowania drewna 6 5 11) wilgotnościomierzy 6 5 II. Czynniki wpływające na gładkość obróbki 2 - III. Dokładność wymiarowa i kształtowa 6 - IV. Zarys części maszyn 6 - V. Rysunek zawodowy 20 - Łącznie szkolenie powinno obejmować 230 godzin (w tym 100 godzin zagadnienia teoretyczne plus 130 godzin zajęcia praktyczne). W trakcie szkolenia należy zapewnić odpowiednią ilość nowoczesnych i sprawnych maszyn i urządzeń oraz materiałów, dostosowanych do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież ochronną. Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów, opiekunów do zajęć praktycznych. Miejsce odbywania zajęć praktycznych zostanie wskazane przez Zamawiającego. Przed przygotowaniem oferty należy ustalić to z Zamawiającym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS OPERATORA MASZYN DO OBRÓBKI METALU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest przygotowanie uczestników szkolenia do pracy na stanowisku operatora maszyn do obróbki metalu, w szczególności w zakresie: - przestrzegania przepisów bhp i ppoż. podczas obsługi maszyn i urządzeń, - podstaw technologii maszyn i urządzeń, - identyfikacji dokumentacji technicznej i technologicznej, - obsługi wybranych maszyn i urządzeń do obróbki metalu. Szkolenie powinno obejmować obowiązkowo zagadnienia teoretyczne i zajęcia praktyczne w zakresie: BLOKI TEMATYCZNE: Liczba godzin zajęć teoretycznych Liczba godzin zajęć praktycznych 1. Rodzaje i budowa wiertarek 8 - 2. Rodzaje i budowa tokarek 8 - 3. Zarys części maszyn 8 - 4. Mocowanie narzędzi i obrabianych przedmiotów 8 - 5. Dobór parametrów toczenia według normogramów i tabel 12 - 6. Czytanie i wykonywanie rysunków zawodowych 20 - 7. Geometria noża skrawającego 5 - 8. Rodzaje frezów i ich umocowanie 7 - 9. Rodzaje ruchów przy frezowaniu 4 - 10. Parametry frezowania i ich dobór 20 - 11. Toczenie powierzchni walcowych i czołowych - 15 12. Toczenie stożków i wytaczanie - 15 13. Obróbka gwintów - 15 14. Nawiercanie, wiercenie, rozwieranie i pogłębianie - 15 15. Toczenie gwintów - 15 16. Zwijanie sprężyn - 15 17. Wykonywanie połączeń wciskowych z dobrą tolerancją - 15 18. Obróbka płaszczyzn z zastosowaniem różnych frezów - 15 19. Obróbka rowków - 15 20. Obróbka z zastosowaniem podziału na równe części - 15 Łącznie szkolenie powinno obejmować 250 godzin (w tym 100 godzin zagadnienia teoretyczne plus 150 godzin zajęcia praktyczne). W trakcie szkolenia należy zapewnić odpowiednią ilość nowoczesnych i sprawnych maszyn i urządzeń oraz materiałów, dostosowanych do liczby uczestników szkolenia, a także zapewnić niezbędną odzież ochronną. Należy zapewnić kadrę dydaktyczną w zakresie instruktorów, opiekunów do zajęć praktycznych. Miejsce odbywania zajęć praktycznych zostanie wskazane przez Zamawiającego. Przed przygotowaniem oferty należy ustalić to z Zamawiającym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KURS UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH - EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL e-OBYWATEL (e-CITIZEN).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest nabycie umiejętności obsługi komputera w pracy zawodowej i w życiu codziennym oraz przygotowanie uczestników szkolenia do egzaminu praktycznego z zakresu ECDL e-Obywatel (e-Citizen). Szkolenie powinno pomóc użytkownikom wykorzystywać Internet w maksymalnym stopniu poprzez wyjaśnienie reguł jego działania oraz pokazanie jak można go wykorzystywać w wielu zastosowaniach. Szkoleniem będą objęte jednocześnie dwie grupy szkoleniowe (2 grupy po 10 osób), dla których zajęcia będą prowadzone odrębnie i w różnym okresie czasu (dwie edycje szkolenia). Większość uczestników szkolenia będą stanowić osoby długotrwale bezrobotne w wieku powyżej 50 lat. Zakres tematyczny szkolenia obejmuje obsługę komputera na poziomie Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL e-Obywatel (e-Citizen), w tym obowiązkowo: 1) użytkowanie komputerów, 2) edytor tekstu MS Word, 3) arkusz kalkulacyjny MS Excel, 4) grafika menedżerska i prezentacyjna - MS Power Point, 5) Internet i wyszukiwanie informacji (w tym m.in. związanych z zatrudnieniem i ofertami pracy), 6) poczta elektroniczna, 7) e-Uczestnictwo (w tym m.in.: załatwianie spraw urzędowych, robienie zakupów, płacenie rachunków, komunikowanie się z rodziną i przyjaciółmi za pośrednictwem Internetu, korzystanie z różnych serwisów informacyjnych), 8) egzamin z zakresu ECDL e-Obywatel (e-Citizen). Łącznie zagadnienia te muszą obejmować 80 godzin. Egzamin e-Obywatel (e-Citizen) musi być przeprowadzony w certyfikowanym Centrum Egzaminacyjnym ECDL przez certyfikowanych przez Polskie Biuro ECDL, odpowiednio przygotowanych egzaminatorów ECDL e-Obywatel (e-Citizen)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40.0
    • 2. Program szkolenia i metodyka nauczania - 20.0
    • 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 20.0
    • 4. Baza lokalowa, jej wyposażenie, materiały i pomoce dydaktyczne - 15.0
    • 5. Akredytacja kuratora oświaty na oceniany kierunek szkolenia - 5.0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.