eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gniezno › Remont - nakładki bitumiczne z podziałem na zadania Zadanie nr 1remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2183P w m. Sokolniki Zadanie nr 2remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2190P w m. Polska Wieś dr. powiat. nr 2191 w m. Świniary Zadanie nr 3remont - nakładka bitumiczna, dr. pow. nr 2147P na odc. Kiszkowo - Sroczyn Zadanie nr 4remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2163P w m. Mierzewo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-04

Gniezno: Remont - nakładki bitumiczne z podziałem na zadania Zadanie nr 1: remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2183P w m. Sokolniki Zadanie nr 2: remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2190P w m. Polska Wieś dr. powiat. nr 2191 w m. Świniary Zadanie nr 3: remont - nakładka bitumiczna, dr. pow. nr 2147P na odc. Kiszkowo - Sroczyn Zadanie nr 4: remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2163P w m. Mierzewo
Numer ogłoszenia: 197838 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4281920, faks 061 4281920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - nakładki bitumiczne z podziałem na zadania Zadanie nr 1: remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2183P w m. Sokolniki Zadanie nr 2: remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2190P w m. Polska Wieś dr. powiat. nr 2191 w m. Świniary Zadanie nr 3: remont - nakładka bitumiczna, dr. pow. nr 2147P na odc. Kiszkowo - Sroczyn Zadanie nr 4: remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2163P w m. Mierzewo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - wykonanie remontu - nakładki bitum. na dr. pow. nr 2183P w m. Sokolniki o dł. 460 m Zakres robót: - mechaniczne rozebranie (frezowanie) nawierzchni bitumicznej 55,00 m2 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 2370,00 m2 - wyrównanie ubytków i zaniżeń mieszanką bitumiczną 5,00 Mg - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową 2370,00 m2 - wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr. 4 cm 2370,00 m2 Zadanie nr 2 - wykonanie remontu - nakładki bitum. na dr. pow. nr 2190P w m. Polska Wieś i dr. pow. nr 2191P w m. Świniary o łącznej dł. 1610 m Zakres robót: - mechaniczne rozebranie (frezowanie) nawierzchni bitumicznej 40,00 m2 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 8050,00 m2 - wyrównanie ubytków i zaniżeń mieszanką bitumiczną 35,00 Mg - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową 8050,00 m2 - wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr. 4 cm 8050,00 m2 Zadanie nr 3 - wykonanie remontu - nakładki bitum. na dr. pow. nr 2147P na odcinku Kiszkowo - Sroczyn o łącznej dł. 1410 m Zakres robót: - mechaniczne rozebranie (frezowanie) nawierzchni bitumicznej 182,00 m2 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 8076,40 m2 - wyrównanie ubytków i zaniżeń mieszanką bitumiczną 30,00 Mg - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową 8076,40 m2 - wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr. 3 cm 8076,40 m2 - mech. profil. poboczy destruktem z frezowania o śr. gr. 6 cm i szer. 0,5m 91,00 m2 - mech. profil. poboczy tłuczniem twardym 0/31mm lub destruktem dowożonym śr. gr. 6 cm i szer.0,5 m 1319,00 m2 Zadanie nr 4 - wykonanie remontu - nakładki bitum. na dr. pow. nr 2163P w m. Mierzewo o łącznej dł. 1610 m Zakres robót: - mechaniczne rozebranie (frezowanie) nawierzchni bitumicznej 32,00 m2 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 3380,00 m2 - wyrównanie ubytków i zaniżeń mieszanką bitumiczną 7,00 Mg - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową 3380,00 m2 - wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr. 4 cm 3380,00 m2.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. Pzp, w wysokości do 50% wartości zamówienia publicznego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 6 na zasadzie spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania Zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 3 na zasadzie spełnia -nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi pozwalającymi na realizację zamówienia zgodnie z SST. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 3 na zasadzie spełnia -nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje personelem, kadrą zarządzającą który pod względem liczebności i kwalifikacji niezbędny jest do należytego wykonania zamówienia w danym terminie, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia rozumiany jako 1 kierownik robót drogowych , który powinien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. z dnia 24 stycznia 2001 Nr 5, poz. 42 z późn. zm.).Osobami (Kandydatami) na stanowisko wymienione w powyższej tabeli mogą być również, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, osoby, których odpowiednie kwalifikacje zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności w przepisach ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394). Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 5 na zasadzie spełnia-nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena Zamawiającego zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów według załącznika Nr 3 na zasadzie spełnia -nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres gwarancji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a których nie mógł przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. W takim przypadku sporządzony zostanie aneks do umowy .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gniezno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 08:45, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg, Al. Reymonta 32, 62-200 Gniezno, sekretariat- pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2183P w m. Sokolniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - mechaniczne rozebranie (frezowanie) nawierzchni bitumicznej 55,00 m2 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 2370,00 m2 - wyrównanie ubytków i zaniżeń mieszanką bitumiczną 5,00 Mg - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową 2370,00 m2 - wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr. 4 cm 2370,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: remont - nakładka bitumiczna,dr. powiat. nr 2190P w m. Polska Wieś, dr. powiat. nr 2191 w m. Świniary.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - mechaniczne rozebranie (frezowanie) nawierzchni bitumicznej 40,00 m2 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 8050,00 m2 - wyrównanie ubytków i zaniżeń mieszanką bitumiczną 35,00 Mg - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową 8050,00 m2 - wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr. 4 cm 8050,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Okres gwarancji - 4

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2147P na odc. Kiszkowo - Sroczyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - mechaniczne rozebranie (frezowanie) nawierzchni bitumicznej 182,00 m2 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 8076,40 m2 - wyrównanie ubytków i zaniżeń mieszanką bitumiczną 30,00 Mg - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową 8076,40 m2 - wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr. 3 cm 8076,40 m2 - mech. profil. poboczy destruktem z frezowania o śr. gr. 6 cm i szer. 0,5m, 91,00 m2 - mech. profil. poboczy tłuczniem twardym 0/31mm lub destruktem dowożonym śr. gr. 6 cm i szer.0,5 m 1319,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: remont - nakładka bitumiczna, dr. powiat. nr 2163P w m. Mierzewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - mechaniczne rozebranie (frezowanie) nawierzchni bitumicznej 32,00 m2 - mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 3380,00 m2 - wyrównanie ubytków i zaniżeń mieszanką bitumiczną 7,00 Mg - skropienie nawierzchni emulsją asfaltową 3380,00 m2 - wykonanie nawierzchni ścieralnej o gr. 4 cm 3380,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 96
    • 2. Okres gwarancji - 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.