Warszawa: Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Badanie skuteczności i efektywności usług finansowanych z EFS oraz środków krajowych, świadczonych przez instytucje pomocy i integracji społecznej
Numer ogłoszenia: 197649 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6611000, 6611435, 6611441, faks 22 6611471.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Badanie skuteczności i efektywności usług finansowanych z EFS oraz środków krajowych, świadczonych przez instytucje pomocy i integracji społecznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Badanie skuteczności i efektywności usług finansowanych z EFS oraz środków krajowych, świadczonych przez instytucje pomocy i integracji społecznej. 2. Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) oraz załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100). Termin i tryb wnoszenia wadium określa pkt 9 SIWZ.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 5 usług polegających na ewaluacji lub badaniach społecznych (z wykluczeniem usług audytowych), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda. UWAGA: 1. Przez 1 usługę Zamawiający rozumie 1 kontrakt/umowę. 2. Przez ewaluację Zamawiający rozumie ocenę projektu, programu lub polityki na wszystkich jego etapach, tj. planowania, realizacji i mierzenia rezultatów z punktu widzenia przyjętych kryteriów, w celu jego usprawnienia, rozwoju lub lepszego zrozumienia. 3. Przez badania społeczne Zamawiający rozumie badania ludności lub wyodrębnionych kategorii społecznych (np. aktywnych zawodowo, kobiet, młodzieży, itp.), prowadzące do poznania opinii, preferencji, postaw i potrzeb społeczeństwa
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej 4 osobowym zespołem badawczym, w skład którego będą wchodzić: 1. kierownik badania - jedna osoba, posiadająca doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma badaniami ewaluacyjnymi/społecznymi/analizami/ ekspertyzami, z których każde: 1) dotyczyło problematyki polityki społecznej; 2) miało wartość co najmniej 70 000,00 zł brutto; 2. członkowie zespołu - trzy osoby, z których każda posiada doświadczenie w stosowaniu metodologii badań ilościowych i jakościowych (w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert brały udział w realizacji co najmniej pięciu badań społecznych lub ewaluacyjnych o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto każde, w tym jednym badaniu współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej). Uwaga! 1. Żaden z członków zespołu badawczego nie może uczestniczyć w pracach Grup Sterujących Ewaluacją PO KL ani być pracownikiem w instytucji zaangażowanej we wdrażanie programów operacyjnych realizowanych w ramach PO KL 2007-2013. 2. Osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób wejdą w skład Zespołu Badawczego, o którym mowa w § 4 wzoru umowy. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia skład personalny Zespołu Badawczego nie będzie mógł być zmieniony lub rozszerzony bez wcześniejszego przedstawienia Zamawiającemu informacji dotyczącej stosownej propozycji zmian wraz z podaniem przyczyn. Zmiany w składzie osobowym Zespołu Badawczego będą dopuszczalne pod warunkiem, że nowe osoby wchodzące w skład tego Zespołu będą spełniały wymogi określone w pkt 7.4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca sporządzi i złoży wraz z ofertą, opatrzony podpisem osoby uprawnionej, Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia (na podstawie którego Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 12 SIWZ), przy czym: 1. W Szczegółowym opisie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przedstawi: 1) opis koncepcji realizacji badania, w tym źródła danych, metody, techniki, sposób analizy i wnioskowania oraz kontekst naukowo-badawczy; 2) propozycję doboru i liczebności respondentów do każdej zaproponowanej przez wykonawcę techniki badawczej wraz z uzasadnieniem ich trafności w kontekście celów badania; 3) opis zidentyfikowanych obszarów ryzyka, mogących wystąpić przy realizacji badania wraz z propozycją adekwatnych sposobów ich ograniczenia (wpływających na poprawę rzetelności badania); 4) rozplanowanie zadań w harmonogramie badania, wraz z ich rozdysponowaniem wśród członków zespołu badawczego. Wykonawca w ofercie musi przedstawić dokładny harmonogram badania przedstawiając etapy realizacji badania w ujęciu tygodniowym, zawierający przewidywany harmonogram prac ze wskazaniem zadań realizowanych w trakcie wykonywania badania oraz spotkań konsultacyjnych z Zamawiającym wraz z liczbą dni przeznaczonych na ich wykonanie, ale bez wyszczególniania konkretnych dat, które będą uzależnione od dnia zawarcia umowy. 2. Zaproponowane w ofercie techniki gromadzenia danych muszą umożliwić pozyskanie danych, niezbędnych do udzielenia odpowiedzi na wszystkie pytania ewaluacyjne określone w Rozdziale VI załącznika nr 2 do SIWZ oraz na dodatkowe pytania badawcze zaproponowane przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem technik gromadzenia danych trafnych w stosunku do celu badania ewaluacyjnego. 3. Wykonawca jest zobowiązany dopasować w ofercie wszystkie zaproponowane techniki gromadzenia i analizy danych do wszystkich pytań ewaluacyjnych. Odpowiedź na każde pytanie musi zostać przygotowana w oparciu o co najmniej 2 różne źródła danych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Koncepcja realizacji badania - 10
- 3 - Podejście metodologiczne - 40
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpips.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPiPS, ul. Nowogrodzka 1/3/5, Wydział Planowania i Zamówień Publicznych, pok. 507, budynek A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul Nowogrodzkiej 1/3/5, w Kancelarii Ogólnej, parter budynku B (wejście od ul. Nowogrodzkiej 5).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Przeprowadzenie badania i opracowanie raportu
- Wykonanie badania pn. "Ocena powdrożeniowa Programu Rozwój Lokalny w ramach Mechanizmów Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2022 - podsumowanie i wnioski".
- Wykonanie usługi badania powiązań sfery B+R i IOB z przedsiębiorstwami oraz opracowania Planu rozwoju sieci powiązań sfery B+R i IOB z przedsiębiorcami celem osiągnięcia neutralności klimatycznej
- Wykonanie naukowego opracowania w ramach aktualizacji Planu Gospodarowania Zasobami Węgorza w Polsce
- wybór wiodącego eksperta ukraińskiego w działaniach Fundacji Solidarności Międzynarodowej na rzecz reformy szkolnictwa zawodowego na Ukrainie.
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.