Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-17
Brzeg: kompleksowe usługi pralnicze dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Numer ogłoszenia: 197613 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Centrum Medyczne , ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, faks 077 4446522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bcmbrzeg.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe usługi pralnicze dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowych usług pralniczych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu polegających na praniu i dezynfekcji: 1.1. Bielizny ogólnoszpitalnej - 4 750 kg miesięcznie. 1.2. Bielizny operacyjnej - 1 500 kg miesięcznie. 1.3. Bielizny noworodkowej - 350 kg miesięcznie. 1.4. Bielizny dziecięcej - 200 kg miesięcznie. 1.5. Odzieży ochronnej i roboczej - 200 kg miesięcznie. 1.6. Kołder i poduszek - 150 kg miesięcznie. 1.7. Koców - 300 kg miesięcznie. 1.8. Materaców - 100 kg miesięcznie. 1.9. Mopów - 450 kg miesięcznie. Przewidywana wielkość miesięczna usługi pralniczej kształtuje się na poziomie 8 000 kg..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga potwierdzenia spełnienia tego warunku poprzez przedłożenie wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (minimum 1 usługa pralnicza o wartości nie niższej niż 700 000,00 zł brutto, słownie: siedemset tysięcy złotych, świadczona dla zakładu opieki zdrowotnej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował minimum 2 środkami transportu przystosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej - potwierdzone aktualną opinią lub zaświadczeniem Państwowej Inspekcji Sanitarnej, a pralnia wykonawcy, w której świadczona będzie usługa, musi być wyposażona w komorę dezynfekcyjną - potwierdzone aktualną opinią Państwowego Inspektora Sanitarnego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Dokument wystawiony przez właściwą Stację Sanitarno-Epidemiologiczną potwierdzający spełnienie przez Wykonawcę wymagań dotyczących zapewnienia zachowania bariery higienicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 3. Minimum dwa zaświadczenia zawierające wyniki badań mikrobiologicznych wystawione przez Państwową Inspekcję Sanitarną lub inną uprawnioną w tym zakresie jednostkę, wykonanych w ciągu ostatnich 6-ciu miesięcy wstecz, licząc od daty składania ofert w niniejszym postępowaniu, w odstępie minimum dwóch tygodni od siebie, następującego asortymentu; a) wymaz z odzieży szpitalnej, b) wymaz z bielizny operacyjnej, c) wymaz z bielizny noworodkowej, 4. Minimum jedno badanie wykonane w oparciu o wyniki badań wykonanych przez niezależne laboratorium potwierdzające wpływ procesu prania na stopień zużycia tkaniny w zakresie zniszczenia włókien, odporności na zrywanie oraz stopnia bieli po 25, 50 cyklach prania. 5. Minimum jedno badanie mikrobiologiczne powietrza przeprowadzone przez uprawnioną w tym zakresie jednostkę wykonane w ciągu pół roku przed terminem składania ofert. 6. Opis technologii prania z uwzględnieniem wykazu stosowanych środków piorących i dezynfekujących jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia. 7. Oświadczenie, że pralnia wykonawcy posiada wdrożony system Analizy Ryzyka i Kontroli Skażenia Biologicznego RABC, spełniający normę PN-EN 14065/RABC lub normę równoważną, w zakresie usług pralniczych, dezynfekcji, suszenia, maglowania, prasownia i napraw krawieckich. 8. Opis procedury dotyczącej sytuacji awaryjnych przywozu bielizny do zamawiającego w trybie pilnym, w czasie nie dłuższym niż 5 godzin. Czas wykonania zlecenia w ramach interwencji należy rozumieć, jako wykonanie usługi w czasie nie przekraczającym 5 godzin, przy zastosowaniu wymaganej technologii oraz przestrzeganiu obowiązujących przepisów. 9. Zaświadczenie od producenta lub instytucji dopuszczającej pralnię do prania bielizny szpitalnej, potwierdzające , że linia produkcyjna jest wyposażona w urządzenie przeznaczone do formowania i odpylania odzieży ochronnej operatorów w procesie jej końcowej obróbki (gwarancja usunięcia tzw. kłaczków).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwe do wprowadzenia zmiany postanowień umowy zapisano w § 11, ust. 3 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ o następującej treści: 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. dopuszcza się zmiany w zakresie: a) zmniejszenia ilości prania, spowodowanego zmniejszeniem ilości pacjentów lub czasowym zamknięciem oddziałów, b) zmiany dni i godzin, odbioru i zwrotu prania, c) zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bcmbrzeg.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Brzeskie Centrum Medyczne Dział Zamówień Publicznych i Realizacji Dostaw ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Brzeskiego Centrum Medycznego ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2024 r.
- "Odbudowa nawierzchni ze sztucznej trawy na piłkarskim boisku treningowym stadionu sportowego w Brzegu przy ul. Sportowej 1"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- Kompleksowe usługi pralnicze dla WSO w Krakowie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Szczawnie w okresie od 01.05.2024r. do 31.08.2024r.
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Studenckich Politechniki Łódzkiej
- Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z odbiorem i dostawą dla Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.