eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamionka Wielka › Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-03

Kamionka Wielka: Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowych
Numer ogłoszenia: 197330 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Kamionka Wielka 5, 33-334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie, tel. 018 4456017, faks 018 4456017 w. 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionkawielka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy opracowania dokumentacji projektowej i wykonania zaprojektowanych robót budowlanych dla budowy studni głębinowych. Część I - Bogusza: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej w miejscowości Bogusza wraz ze zbiornikiem i rurociągiem zasilającym zbiornik na dz. nr 92/4 w Boguszy. W ramach zamówienia należy w szczególności: - wykonać projekt robót geologicznych, - wykonać prace wiertnicze i badania hydrogeologiczne, - opracować wymaganą dokumentację hydrogeologiczną ujęcia wody; - opracować wymaganą dokumentację obudowy studni wraz z rurociągiem zasilającym projektowany zbiornik; - dokonać stosownych zgłoszeń przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych; - wykonać obudowę studni; - wykonać publicznie dostępny punkt czerpalny wody pitnej; - wykonać ogrodzenie studni; - wykonać sieć wodociągową; - wykonać zbiornik; - uruchomić i przekazać do eksploatacji studnię głębinową. Część II - Mszalnica: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej w miejscowości Mszalnica wraz z rurociągiem zasilającym istniejącą sieć wodociągową na dz. nr 563/4 w Mszalnicy. W ramach zamówienia należy w szczególności: - wykonać projekt robót geologicznych, - wykonać prace wiertnicze i badania hydrogeologiczne, - opracować wymaganą dokumentację hydrogeologiczną ujęcia wody; - opracować wymaganą dokumentację obudowy studni wraz z rurociągiem zasilającym istniejącą sieć wodociągową; - dokonać stosownych zgłoszeń przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych; - wykonać obudowę studni; - wykonać publicznie dostępny punkt czerpalny wody pitnej; - wykonać ogrodzenie studni; - wykonać sieć wodociągową; - uruchomić i przekazać do eksploatacji studnię głębinową. Część III - Mszalnica: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej w miejscowości Mszalnica wraz z rurociągiem zasilającym istniejącą sieć wodociągową na dz. nr 280 w Mszalnicy. W ramach zamówienia należy w szczególności: - wykonać projekt robót geologicznych, - wykonać prace wiertnicze i badania hydrogeologiczne, - opracować wymaganą dokumentację hydrogeologiczną ujęcia wody; - opracować wymaganą dokumentację obudowy studni wraz z rurociągiem zasilającym istniejącą sieć wodociągową; - dokonać stosownych zgłoszeń przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych; - wykonać obudowę studni; - wykonać publicznie dostępny punkt czerpalny wody pitnej; - wykonać ogrodzenie studni; - wykonać sieć wodociągową; - uruchomić i przekazać do eksploatacji studnię głębinową. Zamawiający ogranicza do 2 wykonanie odwiertów, jeżeli okaże się, że są to odwierty negatywne. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45255110 - 3 - roboty budowlane w zakresie studni, 45231000 - 5 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych, 45000000 - 7 - roboty budowlane, 45262200 - 3 - fundamentowanie i wiercenie studni wodnych, 71351910 - 5 - usługi geologiczne, 71320000 - 7 - usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju robót co zamówienie podstawowe tj. wymienione w rozdz. II o wartości nie większej niż 50% każda

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10-3, 45.23.10.00-5, 45.00.00.00-7, 45.26.22.00-3, 71.35.19.10-5, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: BGŻ SA Nowy Sącz Nr 26 2030 0045 1110 0000 0207 8250 z podaniem tytułu: Wadium - nr sprawy 271.2.13.2015. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Kamionce Wielkiej, 33 - 334 Kamionka Wielka 5. Wadium (złożenie, zwrot, zatrzymanie) realizowane będzie wg zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku należy wykazać co najmniej 2 wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone roboty budowlane, polegające na budowie studni głębinowej. Wykonawca dołączy do oferty wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań. Ocena spełniania niniejszego warunku będzie oceniana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia następującymi osobami: - projektant - osoba posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania w specjalności sanitarnej; - geolog - osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania badań geologicznych i sporządzania dokumentacji geologicznej, nadzorowania robót geologicznych; - kierownik robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sanitarnej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać: - iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 PLN. Wykonawca dołączy do oferty opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 80 000,00 PLN. Wykonawca dołączy do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Referencje, protokoły końcowego odbioru robót

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Cena odwiertu negatywnego - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla objętego proponowaną zmianą elementu robót budowlanych. 2. Aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny. 3. Zmiany producenta materiałów. 4. Zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych. Zmiany mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej wymienione okoliczności: - poprawa wartości lub podniesienie sprawności ukończonych robót budowlanych; - zmiana obowiązujących przepisów; - podniesienie trwałości obiektu; - podniesienie bezpieczeństwa wykonywanie robót; - opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu; - zaistnienia nieprzewidzianych w umowie warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk, wyjątkowo niekorzystnych warunków klimatycznych, a także innych przeszkód lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach; - siła wyższa

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kamionkawielka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamionka Wielka 33 - 334 Kamionka Wielka 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kamionka Wielka 33 - 334 Kamionka Wielka 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej, ani ustanowienia dynamicznego systemy zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bogusza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej w miejscowości Bogusza wraz ze zbiornikiem i rurociągiem zasilającym zbiornik na dz. nr 92/4 w Boguszy. W ramach zamówienia należy w szczególności: - wykonać projekt robót geologicznych, - wykonać prace wiertnicze i badania hydrogeologiczne, - opracować wymaganą dokumentację hydrogeologiczną ujęcia wody; - opracować wymaganą dokumentację obudowy studni wraz z rurociągiem zasilającym projektowany zbiornik; - dokonać stosownych zgłoszeń przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych; - wykonać obudowę studni; - wykonać publicznie dostępny punkt czerpalny wody pitnej; - wykonać ogrodzenie studni; - wykonać sieć wodociągową; - wykonać zbiornik; - uruchomić i przekazać do eksploatacji studnię głębinową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10-3, 45.23.10.00-5, 45.00.00.00-7, 45.26.22.00-3, 71.35.19.10-5, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena odwiertu negatywnego - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mszalnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej w miejscowości Mszalnica wraz z rurociągiem zasilającym istniejącą sieć wodociągową na dz. nr 563/4 w Mszalnicy. W ramach zamówienia należy w szczególności: - wykonać projekt robót geologicznych, - wykonać prace wiertnicze i badania hydrogeologiczne, - opracować wymaganą dokumentację hydrogeologiczną ujęcia wody; - opracować wymaganą dokumentację obudowy studni wraz z rurociągiem zasilającym istniejącą sieć wodociągową; - dokonać stosownych zgłoszeń przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych; - wykonać obudowę studni; - wykonać publicznie dostępny punkt czerpalny wody pitnej; - wykonać ogrodzenie studni; - wykonać sieć wodociągową; - uruchomić i przekazać do eksploatacji studnię głębinową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10-3, 45.23.10.00-5, 45.00.00.00-7, 45.26.22.00-3, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena odwiertu negatywnego - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mszalnica.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie studni głębinowej w miejscowości Mszalnica wraz z rurociągiem zasilającym istniejącą sieć wodociągową na dz. nr 280 w Mszalnicy. W ramach zamówienia należy w szczególności: - wykonać projekt robót geologicznych, - wykonać prace wiertnicze i badania hydrogeologiczne, - opracować wymaganą dokumentację hydrogeologiczną ujęcia wody; - opracować wymaganą dokumentację obudowy studni wraz z rurociągiem zasilającym istniejącą sieć wodociągową; - dokonać stosownych zgłoszeń przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych; - wykonać obudowę studni; - wykonać publicznie dostępny punkt czerpalny wody pitnej; - wykonać ogrodzenie studni; - wykonać sieć wodociągową; - uruchomić i przekazać do eksploatacji studnię głębinową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10-3, 45.23.10.00-5, 45.00.00.00-7, 45.26.22.00-3, 71.35.19.10-5, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Cena odwiertu negatywnego - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.