eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych oraz operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowań za grunt przejęty z mocy prawa pod drogi publiczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-16

Olsztyn: Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych oraz operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowań za grunt przejęty z mocy prawa pod drogi publiczne
Numer ogłoszenia: 197053 - 2014; data zamieszczenia: 16.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5273111 wew. , 325, faks 89 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych oraz operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowań za grunt przejęty z mocy prawa pod drogi publiczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych oraz operatów szacunkowych dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowań za grunt przejęty z mocy prawa pod drogi publiczne na własność Gminy Olsztyn /Kod CPV: 70000000-1/. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części w następujący sposób: a) Część I zamówienia - sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych, b) Część II zamówienia - sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowań za grunt przejęty z mocy prawa na własność Gminy Olsztyn. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego wielkość i zakres zawarte są w SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz w zakresie zgodnym z przedmiotem każdej z części zamówienia podstawowego, opisanym szczegółowo w rozdz. III SIWZ

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy powinni udokumentować należyte zrealizowanie głównych usług w każdej z części zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Za główne usługi Zamawiający uzna usługi polegające odpowiednio na: a) w przypadku składania oferty na część I zamówienia - usługi polegające na sporządzeniu operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych na łączną kwotę usług równą co najmniej 5 000 zł. (z VAT) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, b) w przypadku składania oferty na część II zamówienia - usługi polegające na sporządzeniu operatów szacunkowych dla potrzeb postępowań odszkodowawczych za nieruchomości przyjęte z mocy prawa pod drogi publiczne objęte decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych ZRID na łączną kwotę usług równą co najmniej 3 000 zł. (z VAT) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu poprzez zrealizowanie w/w operatów szacunkowych określonych w pkt. a) i b) w ramach jednego zamówienia lub w ramach kilku odrębnych zamówień, w których zakres i wartość wykonanych operatów szacunkowych spełniać będzie wymagania Zamawiającego określone w pkt. a) i b). Ocena spełnienia przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu wykonanych usług, zawierającego informacje niezbędne do oceny spełnienia przedmiotowego warunku. Ocena spełnienia tego warunku przez Wykonawcę powołującego się na zasoby innych podmiotów dokonana będzie w takim samym zakresie jaki jest wymagany dla Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna dysponowanie co najmniej 1 osobą na każdą z części zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowiska, jakie zostanie jej powierzone, tj. a) osoba przewidziana do realizacji zamówienia, która będzie wykonywać operaty szacunkowe musi posiadać uprawnienia zawodowe z zakresu szacowania nieruchomości uzyskane zgodnie z art. 191 ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami /jednolity tekst Dz. U. z 2014r. poz. 518 ze zm./ . W przypadku składania oferty obejmującej część I i II zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował łącznie dwiema osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe określone w pkt. a), tj. po jednej osobie na każdą z części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie tej samej osoby, która będzie wykonywać operaty szacunkowe w części I i II zamówienia, pod rygorem odrzucenia oferty z postępowania o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia przez w/w osoby, określonych wymogów dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zawierającego informacje niezbędne do oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania potencjałem kadrowym oraz oświadczenia o posiadania przez w/w osoby stosownych uprawnień zawodowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi Zamawiający uzna usługi polegające na: a) w przypadku składania oferty na część I zamówienia - usługi polegające na sporządzeniu operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych na łączną kwotę usług równą co najmniej 5 000 zł. (z VAT) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, b) w przypadku składania oferty na część II zamówienia - usługi polegające na sporządzeniu operatów szacunkowych dla potrzeb postępowań odszkodowawczych za nieruchomości przyjęte z mocy prawa pod drogi publiczne objęte decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych ZRID na łączną kwotę usług równą co najmniej 3 000 zł. (z VAT) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Zamawiający dopuszcza spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu poprzez zrealizowanie w/w operatów szacunkowych określonych w pkt. a) i b) w ramach jednego zamówienia lub w ramach kilku odrębnych zamówień, w których zakres i wartość wykonanych operatów szacunkowych spełniać będzie wymagania Zamawiającego określone w pkt. a) i b);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia i określenia, w jakim charakterze podmioty te będą brały udział w realizacji przedmiotowego zamówienia - sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, przedkłada także wszystkie dokumenty określone w ust. 2 rozdziału VI SIWZ dotyczące tych podmiotów w takim samym zakresie jaki jest wymagany dla Wykonawcy, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Kopie dokumentów dotyczące każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (a)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) termin wykonania umowy w części II zamówienia ulegnie przedłużeniu do momentu zakończenia postępowania przed organem odwoławczym lub sądem w sprawie, w której wykorzystany został operat szacunkowy sporządzony przez Wykonawcę. 2) dopuszcza się zmiany w zawartej umowie związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy. Umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania umowy do zmienionych przepisów prawa; 3) dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy poprzez ograniczenie zakresu rzeczowego zamówienia przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia umownego Wykonawcy na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie . 2. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonanej i odebranej części umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zamieszczona jest na stronie internetowej pod adresem: www.bip.olsztyn.eu lub na wniosek Wykonawcy może zostać przekazany bezpłatnie 1 egz. SIWZ w wersji papierowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 - 101 Olsztyn, pok. 402.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest planowane do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej, 2. Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia w poszczególnych częściach w następujący sposób: a) dla części I (wykonanie zakresu zamówienia określonego w rozdz. III ust. 3 pkt. 1-4 SIWZ): 35 dni licząc od daty podpisania umowy, b) dla części I (wykonanie zakresu zamówienia określonego w rozdz. III ust. 3 pkt. 5 SIWZ): 10 dni licząc od daty podpisania umowy, c) dla części II zamówienia: 21 dni licząc od daty podpisania umowy, d) dla części II zamówienia umowa zostanie zawarta na okres od dnia jej podpisania do zakończenia ostatniego postępowania przed organem odwoławczym lub sądem w sprawie, w której wykorzystany został operat szacunkowy sporządzony przez Wykonawcę, nie później jednak niż do dnia 31.12.2016r. 3. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp: odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) odrzucenie oferty odwołującego. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp wraz z dowodem uiszczenia wpisu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do Sądu, 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wówczas wskazania przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, 5. Zgodnie z art. 32, ust. 4 ustawy, wartością zamówienia jest łączna wartość wszystkich części zamówienia, gdyż Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający dokonał podziału przedmiotu zamówienia na dwie części, 7. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 25.09.2014r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna), 8. Znak sprawy: ZP.271.1.74.2014G.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia - sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część I zamówienia - sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości zabudowanych, 2. Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią I zawarty jest w rozdz. III SIWZ, 4.Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia w części I w następujący sposób: a) wykonanie zakresu zamówienia określonego w rozdz. III ust. 3 pkt. 1-4 SIWZ: 35 dni licząc od daty podpisania umowy, b) wykonanie zakresu zamówienia określonego w rozdz. III ust. 3 pkt. 5 SIWZ: 10 dni licząc od daty podpisania umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowań za grunt przejęty z mocy prawa na własność Gminy Olsztyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: Część II zamówienia - sporządzenie operatów szacunkowych w celu określenia wartości nieruchomości dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowań za grunt przejęty z mocy prawa na własność Gminy Olsztyn, 2. Wykonawca może przedstawić ofertę na dowolnie wybrane przez siebie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętego częścią II zawarty jest w rozdz. III SIWZ, 4.Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia w części II w następujący sposób: a) 21 dni licząc od daty podpisania umowy, b) umowa zostanie zawarta na okres od dnia jej podpisania do zakończenia ostatniego postępowania przed organem odwoławczym lub sądem w sprawie, w której wykorzystany został operat szacunkowy sporządzony przez Wykonawcę, nie później jednak niż do dnia 31.12.2016r.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.