eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łagów w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łagów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-03

Łagów: Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łagów w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łagów
Numer ogłoszenia: 196970 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagów , ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 307 40 33, 307 41 21, faks (041) 307 42 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagow-gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podwieszenie przewodu oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łagów w ramach zadania inwestycyjnego Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Łagów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego na istniejących słupach energetycznych w msc. Zamkowa Wola, Płucki, Wola Łagowska na terenie gminy Łagów. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie części w tym: Część I- Rozbudowa oświetlenia w msc. Zamkowa Wola, Płucki, Małacentów Zadanie 1: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Zamkowa Wola - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 0,815 km, - montaż wysięgników rurowych - 16 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 16 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 16., - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej, Zadanie 2: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Płucki - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 0,285 km, - montaż wysięgników rurowych - 6 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 6 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 6., - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej, Zadanie 3: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Małacentów - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 0,095 km, - montaż wysięgników rurowych - 2szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 2 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 2., - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej, Część II- Rozbudowa oświetlenia w msc. Wola Łagowska Zadanie 4: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Wola Łagowska (odcinek Wola Łagowska - Kącik) - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 0,395 km, - montaż wysięgników rurowych - 7 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 7 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 7., - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej, Zadanie 5: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Wola Łagowska (odcinek Wola Łagowska - Gęsice) - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 0,75 km, - montaż wysięgników rurowych - 1 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 1 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 2., - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej, Zadanie 6: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Wola Łagowska (odcinek Wola Łagowska - Duraczów) - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 1,830km, - montaż wysięgników rurowych - 37 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 37 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 37. - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej, Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego należy wykonać przewodem samonośnym z polietylenu usieciowanego odpornego na UV i rozprzestrzeniania się płomienia o przekroju 2x25 mm2 i 2x35 mm2 na istniejących słupach energetycznych. Wszystkie elementy i konstrukcje stalowe należy zabezpieczyć przed korozją poprzez ocynkowanie ogniowe. Na istniejących słupach zaprojektowano zabudowę oświetleniowych wysięgników rurowych ocynkowanych fi 48,3 o kącie nachylenia 10o mocowanych do żerdzi poprzez obejmy dostosowane do średnicy słupa pod lub nad przewodami linii . Dla zapewnienia celów oświetleniowych należy zamontować oprawę oświetlenia ulicznego w wersji elektronicznej wykonanej w II klasie ochronności wyposażoną w wysokoprężną lampę sodową. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 3) wykonanie projektu oznakowania zastępczego i zabezpieczenia robót w obrębie pasa drogowego, 4) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 5) wykonanie operatu powykonawczego projektu, 6) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 7) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: część I - 1200,00 zł, część II -2.200,00 zł razem dla część I i II - 3.400,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składający ofertę muszą spełnić (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, polegający na wykazaniu w okresie ostatnich pięciu laty przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należytego wykonania, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, modernizacji oświetlenia lub podwieszenia przewodu oświetleniowego o wartości co najmniej dla części I 30.000,00 zł dla części II -50.000,00 Łącznie dla części I i II- 80.000 zł wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, sporządzonych według propozycji stanowiącej załącznik do siwz. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do objęcia funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: kierownik budowy - posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - 1 - osoba - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wskazana osoba winna posiadać wymagane uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń. Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzanie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykazaniu w okresie ostatnich pięciu laty przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należytego wykonania, co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, modernizacji oświetlenia lub podwieszenia przewodu oświetleniowego o wartości co najmniej dla części I 30.000,00 zł dla części II -50.000,00 Łącznie dla części I i II- 80.000 zł wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy- zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do siwz. 2. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona za zgodność kopia pełnomocnictwa. 3. Jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie- dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wycena robot budowlanych - zgodnie z załącznikiem S2 do siwz

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - dodatkowy okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w załączniku do SIWZ. 2. Zmiana postanowień umowy może być dokonana przez obie strony w formie pisemnej w drodze aneksu do przedmiotowej umowy, pod rygorem nieważności. 3. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru oferty. 4. Zamawiający dopuszcza - jeżeli uzna za uzasadnione - zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w szczególnie uzasadnionych przypadkach, a konieczność takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 5. Zmiana umowy może nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy z przyczyn od niego niezależnych, których nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert, w następujących przypadkach 1) zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jak tez powołania nowych w przypadku: a. śmierci, b. rozwiązania stosunku pracy, c. utarty uprawień niezbędnych do wykonywania funkcji w ramach niniejszego zamówienia, d. choroby, urlopu wypoczynkowego osób wyznaczonych do realizacji zamówienia na czas urlopu, e. innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących obiektywna niemożliwością pełnienia funkcji przez daną osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego. Zmiana osób wyznaczonych do pełnienia funkcji, jat tez powołania nowych, będzie możliwa na uzasadniony obiektywnymi okolicznościami wniosek wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego kandydatury innej osoby spełniającej warunki zawarte w siwz, co oznacza, że kwalifikacje nowo wprowadzonych osób musza być takie same albo wyższe od kwalifikacji personelu wskazanego w ofercie. 2) zmiana terminu - zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustalonego w umowie, który może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności skutkujące zmianą terminu mogą wynikać z: a) w przypadku przedłużania się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty, b) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, c) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), d) warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, e) ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w gruncie lub w budynku, f) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez te organy administracyjnych decyzji, zezwoleń, itp. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej, g) zmiana terminu zakończenia robót budowlanych wynikających z konieczności dokonania zmian projektowych w projekcie na podstawie, którego realizowany jest przedmiot zamówienia, h) zmiana terminu zakończenia robót wynikających z wykonania robót zamiennych, dodatkowych i uzupełniających oraz zmiana wynagrodzenia za wykonane prace (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych), i) w przypadku konieczności zaspokojenia roszczeń osób trzecich- w tym grup społecznych lub zawodowych nieartykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia przed wszczęciem postępowania, W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości. 3) zakresu umowy - powodem wprowadzenia zmian w zakresie umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane: a) są korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy, b) pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, pozwalają na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, przyśpieszenie terminu realizacji umowy, c) dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy. d) Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez strony oraz kosztorys różnicowy Sporządzony przez wykonawcę metodą szczegółową, przy czym w przypadku wykonywania robót według nowej technologii cena robót zostanie obliczona w sposób następujący: parametry kosztowe będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, ceny materiałów i sprzętu zostaną ustalone według cen uzgodnionych i udokumentowanych z Inwestorem. Tak sporządzony kosztorys różnicowy będzie stanowił podstawę zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. e) Wprowadzenie robót zamiennych nie może spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia ryczałtowego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. f) Roboty zamienne mogą zostać wykonane wyłącznie na podstawie uprzednio sporządzonego protokołu konieczności, podpisanego przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego. g) Wynagrodzenie wykonawcy za roboty zamienne zostanie ustalone na podstawie cen jednostkowych i wskaźników cenotwórczych wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym sporządzonym przez Wykonawcę dla tych robót oraz ilości faktycznie wykonanych przez Wykonawcę i odebranych przez Zamawiającego robót zamiennych. Podstawą odbioru robót zamiennych będzie obmiar robót wraz z wyceną kosztorysową sporządzoną przez Wykonawcę. h) zmiana zakresu umowy na skutek rezygnacji z robót zaniechanych jest możliwe jeśli konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Przez roboty zaniechane rozumie się roboty objęte pierwotna dokumentacją projektową, a których wykonanie stało się zbędne. Podstawa określenia wynagrodzenia za roboty zaniechane będzie protokół konieczności uzgodniony przez strony oraz kosztorys sporządzony przez Wykonawcę, tj. określający ilość jednostek obmiarowych zakresu robót podlegających zaniechaniu pomnożony przez cenę jednostkowa wynikającą z kosztorysu ofertowego, stanowiącego podstawę obliczenia ceny w ofercie. Tak sporządzony kosztorys po uprzednim jego sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Inwestora, będzie stanowił podstawę zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. Wartość robót zaniechanych skutkuje odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy. i) zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 4) zmiany podwykonawców: a) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłuży się podwykonawca doprowadzi do skrócenia czasu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu zamówienia bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do skazanych w siwz, b) Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmian może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez wykonawcę oświadczenia p[podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec wykonawcy z tytułu realizacji umowy. Jeżeli zmian dotyczy podmiotu trzeciego , na zasobach, którego wykonawca opierał się wskazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zamawiający dopuścił ziaje pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie ni mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przez dotychczasowego podwykonawcę. 5) zmian w stosunku do dokumentacji projektowej: a) na wniosek Wykonawcy, za zgoda Zamawiającego w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równoważne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje projekt. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt ten wymaga akceptacji ze strony nadzoru autorskiego. I zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Koszty związany z uzyskaniem akceptacji nadzoru autorskiego ponosi Wykonawca. b) z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmian rozwiązań technicznych wynikających z umowy, Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentacje projektową na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania 6) zmiana kwoty wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla robót objętych przedmiotem zamówienia, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego, 7) zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, 8) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 6. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagowgmina.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Łagowie ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Łagowie ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- Rozbudowa oświetlenia w msc. Zamkowa Wola, Płucki, Małacentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Zamkowa Wola - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 0,815 km, - montaż wysięgników rurowych - 16 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 16 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 16., - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej, Zadanie 2: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Płucki - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 0,285 km, - montaż wysięgników rurowych - 6 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 6 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 6., - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej, Zadanie 3: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Małacentów - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 0,095 km, - montaż wysięgników rurowych - 2szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 2 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 2., - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. dodatkowy okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II- Rozbudowa oświetlenia w msc. Wola Łagowska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Wola Łagowska (odcinek Wola Łagowska - Kącik) - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 0,395 km, - montaż wysięgników rurowych - 7 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 7 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 7., - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej, Zadanie 5: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Wola Łagowska (odcinek Wola Łagowska - Gęsice) - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 0,75 km, - montaż wysięgników rurowych - 1 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 1 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 2., - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej, Zadanie 6: Podwieszenie przewodu oświetlenia drogowego w msc. Wola Łagowska (odcinek Wola Łagowska - Duraczów) - montaż przewodów izolowanych linii napowietrznej o długości 1,830km, - montaż wysięgników rurowych - 37 szt., - montaż opraw oświetlenia zewnętrznego - 37 szt., - montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn - bezpiecznik - szt. 37. - pomiar rezystancji izolacji elektrycznej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.