eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Budowa kanalizacji sanitarnej w Rykach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-03

Ryki: Budowa kanalizacji sanitarnej w Rykach.
Numer ogłoszenia: 196822 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk , ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 081 865 71 10, faks 081 865 71 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Rykach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie: Nr 1 Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic: Swatowska,Zielona, Górna, Żytnia, Okopowa, 15 P.P. Wilków, Słowackiego w Rykach . - etap II obejmujący ul. Zieloną i cz. ul. Żytniej. Przedmiotem zamówienia jest - budowa sieci kanalizacji sanitarnej drugorzędnej odbierającej ścieki z przyłączy kanalizacyjnych w rejonie ulic : Zielona do ul. Żytniej i część ul. Żytniej w Rykach. Obejmuje wykonanie około L=1485 m rurociągów sieci i przyłączy kanalizacji grawitacyjnej, w tym : -sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN8 kielichowych D=200x5,9, o długości łącznej L = 1150 m, zlokalizowana na terenie działek nr ewid. : 94/1 (istn. sieć ks z przepompownią), 43 (droga gminna - ul. Zielona). -przyłącza kanalizacji sanitarnej szt. 31, z rur PVC-U SN8 kielichowych D=160x4,7, o długości łącznej L = 160 m, zlokalizowane na terenie działek nr ewid. : 43 (droga gminna - ul. Zielona). - sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN8 kielichowych D=200x5,9, o długości łącznej L =140m, zlokalizowana na terenie działek nr ewid. : 4625 (droga powiatowa - ul. Żytnia). - przyłącza kanalizacji sanitarnej szt. 8, z rur PVC-U SN8 kielichowych D=160x4,7, o długości łącznej L = 35 m, zlokalizowane na terenie działek nr ewid. : 4625 (droga powiatowa - ul. Żytnia). Zadanie: Nr 2 Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic: Sadowa, Młynarska, Łukowska, Jankowszczyzna, Jeziorna, Piaskowa, Myśliwska, Brzezinka, Janiszewska w Rykach - etap II obejmujący ul. Łąkową, ul. Jeziorną i ul. Cicha. Przedmiotem zamówienia jest - budowy kanalizacji sanitarnej w rejonie ulic : Cicha, Jeziorna, Łąkowa w Rykach. Obejmuje wykonanie około L=571 m rurociągów sieci i przyłączy kanalizacji grawitacyjnej, w tym : - sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN8 kielichowych D=200x5,9, o długości łącznej L = 251 m, zlokalizowana na terenie działek nr ewid. : 3685 (istn. sieć ks), 3686, 3682 (droga powiatowa - ul. Łukowska), 3635 i 3662 (droga gminna - ul. Łąkowa), 3658. -przyłącza kanalizacji sanitarnej szt. 13, z rur PVC-U SN8 kielichowych D=160x4,7, o długości łącznej L = 53 m, zlokalizowane na terenie działek nr ewid. : 3635 i 3662 (droga gminna - ul. Łąkowa). -sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN8 kielichowych D=200x5,9, o długości łącznej L = 213 m, zlokalizowana na terenie działek nr ewid. : 3722/2, 3853/3 i 3853/2 i 3691 i 3705 (droga gminna - ul. Jeziorna). - sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN8 kielichowych D=160x4,7, o długości łącznej L = 11 m, zlokalizowana na terenie działek nr ewid. : 3697 (droga gminna - ul. Cicha). -przyłącza kanalizacji sanitarnej szt. 8, z rur PVC-U SN8 kielichowych D=160x4,7, o długości łącznej L = 41 m, zlokalizowane na terenie działek nr ewid. : 3853/2 i 3691 i 3705 (droga gminna - ul. Jeziorna), 3696, 3682 (droga powiatowa - ul. Łukowska)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór zał. nr 2).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej o długości minimum 1 500 mb wraz z potwierdzeniem, że robota ta została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. - referencje, rekomendacje (wzór zał. nr 5).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika budowy branży: instalacji sanitarnej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej oraz min. 36 miesięczny staż pracy na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót branży sanitarnej. Osoby te powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i przynależeć do Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku nabycia uprawnień budowlanych w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area - EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej. (wzór zał. nr 6).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca winien wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 500 000,00 zł oraz fakt ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 500 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - jakość - okres gwarancji - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na: 1) Zmiany rozwiązań technicznych w dokumentacji projektowej wykonania zamówienia i terminu zakończenia robót: a) Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie prowadzenia inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy, proponowane przez niego rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmia wraz z rysunkami. Projekt wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski projektanta, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego. Powyższe zmiany nie dotyczą terminu zakończenia robót. b) W przypadku gdy wystąpią roboty dodatkowe nie objęte zamówieniem podstawowym niezbędne do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i nie mające wpływu na termin zakończenia zamówienia podstawowego, Zamawiający złoży dodatkowe zamówienie na ich wykonanie w trybie wynikającym z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana będzie dotyczyć tylko zmian technicznych w dokumentacji projektowej. c) W przypadku gdy wystąpią roboty dodatkowe nieprzewidziane w dokumentacji projektowej lub kolizje nie objęte zamówieniem podstawowym a konieczne do wykonania przed robotami podstawowymi Zamawiający złoży dodatkowe zamówienie na ich wykonanie w trybie wynikającym z Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zmiana będzie dotyczyć zmian technicznych w dokumentacji projektowej i terminu zakończenia zamówienia podstawowego. d) W uzasadnionych przypadkach gdy realizacja zadania według dokumentacji technicznej i SST powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej bez zmiany terminu zakończenia robót. e) W przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych nie przewidzianych w umowie, Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentację projektową na te roboty, bez zmiany terminu zakończenia robót. 2) Zmiany terminu zakończenia zamówienia podstawowego: a) Spowodowane warunkami atmosferycznymi w przypadku wystąpienia klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w SST i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych przeprowadzanie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów, b) Spowodowane warunkami geologicznymi, np. Wykonawca niezwłoczne powiadomi Inspektora Nadzoru o takich wypadkach i będzie postępował z jego zaleceniami. 3) Zmiany dotyczące zakresu robót i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią: a) nieprzewidziane kolizje z robotami prowadzonymi równolegle przez inne podmioty. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji jak: zmiana sposobu wykonania, materiałów, technologii, lokalizacji wbudowywanych urządzeń oraz zmiana terminu i wynagrodzenia. b) okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia. W przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, wynagrodzenie należne wykonawcy za wykonane roboty pozostaje w takim stosunku do umownego wynagrodzenia kosztorysowego, w jakim wykonane roboty budowlane pozostają do całości robót wyszczególnionych w łączącej strony umowie. 4) Zmiana wartości ustalona zostanie na podstawie kosztorysu ofertowego. zmiany osobowe: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na wykonywanie robót przez podwykonawców nie wskazanych w ofercie lub zakres nie wskazany w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom. Zamiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ. 5) Zmiany spowodowane zmianami dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skute zmian zawartej przez Zmawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu 6) Zmiany spowodowane na skutek wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań. Jeżeli wykonanie umowy jest niemożliwe z powodu siły wyższej to Inspektor nadzoru zaświadczy, że wykonanie umowy jest niemożliwe. Wykonawca zabezpieczy teren budowy tak szybko jak jest to możliwe i wstrzyma roboty, a Zamawiający zapłaci wynagrodzenie za wykonane roboty. Siła wyższa obejmuje, w szczególności następujące zdarzenia: klęski żywiołowe (jak: huragany, powodzie,).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki.(sekretariat pok.nr 201).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.