eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawa odczynników i sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą aparatów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-03

Przemyśl: Dostawa odczynników i sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą aparatów.
Numer ogłoszenia: 196772 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i sprzętu zużywalnego wraz z dzierżawą aparatów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - test do wykrywania antygenu Streptococcus pneumoniae w moczu - 1 poz. asort. w 6 op.; Zad. 2 -krążki antybiotykowe, testy diagnostyczne, krążki diagnostyczne, suche podłoża - 80 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 - zestaw odczynników do barwienia preparatów metodą Ziehl-Neelsena ,, na gorąco,,.( Prątki gruźlicy) - 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 - odczynniki z dzierżawą aparatu -50 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 - testy paskowe do analizy moczu wraz z dzierżawą czytnika tych testów - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 6 -zestaw do rozdziału elektroforetycznego białek wraz z dzierżawą manualnego systemu do elektroforezy białek - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 - testy diagnostyczne do wykrywania kalprotektyny - 1 poz. asort. w 5 op; Zad. 8 - odczynniki z dzierżawą analizatora do koagulologii - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 - odczynniki diagnostyczne do Pracowni Gruźlicy - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 10 - paneleowe testy ilościowe - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11- gotowe podłoża do wstępnej izolacji i hodowli Mycobacterium sp., z zestawem antybiotyków- 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 12 - substancje chemiczne - pracownia diagnostyki Laboratroyjnej - 12 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 13 - substancje chemiczne - Pracownia Diagnostyki Mikrobiologicznej - 13 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 14 - surowice liofilizowane do aglutynacji szkiełkowej Salmonella sp. Shigella sp.- 13 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 15 - podłoża do szeregów biochemicznych i substancje mikrobiologiczne - różnicujące - 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 16 - test identyfikacyjny do jakościowego wykrywania antygenu grupy pratków gruźlicznych Mycobacterium tuberkulosis complex z hodowli w podłożu płynnym - 1 poz. asort. w ilości 1 op.; Zad. 17 - podłoże transportowo - wzrostowe na mocz -1 poz. asort. w ilości 18 op.; Zad. 18 - testy jakościowe do oznaczania przeciwciał anty HCV -2 poz. asort. w różnych ilościach..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawców oświadczeń załącznik nr 4 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych na podstawie art. 5 pkt.1 - do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) - dotyczy wszystkich wyrobów medycznych na które składana jest oferta- w przypadkach wymaganych prawem. 5. Dodatkowo wykonawca zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych indywidualnie w załączniku nr 3 dotyczących przedmiotu zamówienia. Dokumenty mają być opisane, którego zadania dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin dostawy towaru - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą polegającej na: 1.1 możliwości zmiany cen wyłącznie w przypadku: a. zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT lub jej obniżenia zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; b. zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz. 1.2 możliwości zmiany terminu obowiązywania niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: a. nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy wskutek realizacji niższych zamówień - zmiana umowy wymaga aneksu. 2. Zmiany wymienione w ust. 2.1 pkt a i b następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania zmienionych stawek. 3. O zmianie stawki, o której mowa w ust. 2.1 pkt a i b Wykonawca niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego. 4. Dopuszcza się możliwość zmiany dotychczas zaoferowanego produktu na inny nowszej generacji, lub o lepszych parametrach niż określone w załączniku nr 1 do umowy, przy zachowaniu dotychczasowej ceny jednostkowej brutto, za uprzednią pisemną akceptacją Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, bud. D pok. 225..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Biuro Podawcze bud. D pok. 217..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zad. 1 - test do wykrywania antygenu Streptococcus pneumoniae w moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - test do wykrywania antygenu Streptococcus pneumoniae w moczu - 1 poz. asort. w 6 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zad. 2 -krążki antybiotykowe, testy diagnostyczne, krążki diagnostyczne, suche podłoża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 2 -krążki antybiotykowe, testy diagnostyczne, krążki diagnostyczne, suche podłoża - 80 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zad. 3 - zestaw odczynników do barwienia preparatów metodą Ziehl-Neelsena ,, na gorąco,,.( Prątki gruźlicy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 3 - zestaw odczynników do barwienia preparatów metodą Ziehl-Neelsena ,, na gorąco,,.( Prątki gruźlicy) - 7 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zad. 4 - odczynniki z dzierżawą aparatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 4 - odczynniki z dzierżawą aparatu -50 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zad. 5 - testy paskowe do analizy moczu wraz z dzierżawą czytnika tych testów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 5 - testy paskowe do analizy moczu wraz z dzierżawą czytnika tych testów - 5 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zad. 6 -zestaw do rozdziału elektroforetycznego białek wraz z dzierżawą manualnego systemu do elektroforezy białek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 6 -zestaw do rozdziału elektroforetycznego białek wraz z dzierżawą manualnego systemu do elektroforezy białek - 4 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zad. 7 - testy diagnostyczne do wykrywania kalprotektyny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 7 - testy diagnostyczne do wykrywania kalprotektyny - 1 poz. asort. w 5 op;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zad. 8 - odczynniki z dzierżawą analizatora do koagulologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 8 - odczynniki z dzierżawą analizatora do koagulologii - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zad. 9 - odczynniki diagnostyczne do Pracowni Gruźlicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 9 - odczynniki diagnostyczne do Pracowni Gruźlicy - 8 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zad. 10 - paneleowe testy ilościowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 10 - paneleowe testy ilościowe - 5 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zad. 11- gotowe podłoża do wstępnej izolacji i hodowli Mycobacterium sp., z zestawem antybiotyków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 11- gotowe podłoża do wstępnej izolacji i hodowli Mycobacterium sp., z zestawem antybiotyków - 2 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zad. 12 - substancje chemiczne - pracownia diagnostyki Laboratroyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 12 - substancje chemiczne - pracownia diagnostyki Laboratroyjnej - 12 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zad. 13 - substancje chemiczne - Pracownia Diagnostyki Mikrobiologicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 13 - substancje chemiczne - Pracownia Diagnostyki Mikrobiologicznej - 13 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zad. 14 - surowice liofilizowane do aglutynacji szkiełkowej Salmonella sp. Shigella sp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 14 - surowice liofilizowane do aglutynacji szkiełkowej Salmonella sp. Shigella sp.- 13 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zad. 15 - podłoża do szeregów biochemicznych i substancje mikrobiologiczne - różnicujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 15 - podłoża do szeregów biochemicznych i substancje mikrobiologiczne - różnicujące - 10 poz. asort. w różnych ilościach;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zad. 16 - test identyfikacyjny do jakościowego wykrywania antygenu grupy pratków gruźlicznych Mycobacterium tuberkulosis complex z hodowli w podłożu płynnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 16 - test identyfikacyjny do jakościowego wykrywania antygenu grupy pratków gruźlicznych Mycobacterium tuberkulosis complex z hodowli w podłożu płynnym - 1 poz. asort. w ilości 1 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zad. 17 - podłoże transportowo - wzrostowe na mocz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 17 - podłoże transportowo - wzrostowe na mocz -1 poz. asort. w ilości 18 op.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zad. 18 - testy jakościowe do oznaczania przeciwciał anty HCV -2 poz. asort. w różnych ilościach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 18 - testy jakościowe do oznaczania przeciwciał anty HCV.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin dostawy towaru - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.