eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siepraw › Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum oraz do przedszkoli w Gminie Siepraw w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-03

Siepraw: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum oraz do przedszkoli w Gminie Siepraw w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017
Numer ogłoszenia: 196756 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siepraw , ul. Kawęciny 30, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, faks 12 3721806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum oraz do przedszkoli w Gminie Siepraw w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów i dzieci uczęszczających do szkół podstawowych i gimnazjum oraz do przedszkoli w Gminie Siepraw w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017. 3.2 Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia składa się; 1) Przygotowanie posiłków dla: - dzieci uczęszczających do Przedszkola w Sieprawiu i oddziałów Przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Łyczance i w Szkole Podstawowej w Czechówce, wg. jadłospisów sezonowych stanowiących załącznik Nr 8A do SIWZ, - uczniów objętych dożywianiem przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sieprawiu, uczęszczających do Szkół Podstawowych: w Sieprawiu, Czechówce i Łyczance oraz do Gimnazjum w Sieprawiu wg. jadłospisów sezonowych stanowiących załącznik Nr 8B do SIWZ. 2) Podanie posiłków w stołówce szkolnej (posiłki na miejscu): - dla dzieci Przedszkola w Sieprawiu i uczniów Szkoły Podstawowej w Sieprawiu oraz Gimnazjum w Sieprawiu, 3) Dowóz w termosach przygotowanych posiłków do: - Szkoły Podstawowej w Łyczance i Czechówce, - Oddziałów Przedszkolnych w Szkołach Podstawowych w Łyczance i Czechówce. Odległość od Zespołu Placówek Oświatowych w Sieprawiu do Szkoły Podstawowej w Łyczance wynosi około 3,6km (Odziały Przedszkolne w Łyczance znajdują się w tym samym budynku, co Szkoła Podstawowa w Łyczance). Odległość od Zespołu Placówek Oświatowych w Sieprawiu do Szkoły Podstawowej w Czechówce wynosi około 4,8km (Odziały Przedszkolne w Czechówce znajdują się w tym samym budynku, co Szkoła Podstawowa w Czechówce). Odległość pomiędzy Szkołą Podstawową w Łyczance, a Szkołą Podstawową w Czechówce wynosi około 4,4km. 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia w tym orientacyjna liczba i rodzaj posiłków i osobodni oraz wymogi dotyczące przygotowania i podawania posiłków i dowozu posiłków zostały określone w załączniku Nr 7 do SIWZ. 3.4 Zaleca się by Wykonawca przeprowadził wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty, szczególnie należy sprawdzić lokalizację Szkół Podstawowych w Łyczance i Czechówce, do których dowożone będą posiłki, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 3.5 W przypadku, gdy zapisy SIWZ wskazują znaki, nazwy towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w opisie nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych wymaganych przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia. Do występujących w dokumentacji przetargowej nazw towarowych i ich producentów dopisuje się wyrażenie lub równoważne..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi polegające na przygotowaniu co najmniej dwóch posiłków (minimum śniadanie i obiad dwudaniowy) dla co najmniej 60 dzieci lub uczniów w kolejno następujących po sobie 9 miesiącach wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana. (załącznik nr 2 do SIWZ) Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie dokumentów, o których mowa w punkcie 6 ppkt.1.2 SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunki.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca musi udokumentować, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi polegające na przygotowaniu co najmniej dwóch posiłków (minimum śniadanie i obiad dwudaniowy) dla co najmniej 60 dzieci lub uczniów w kolejno następujących po sobie 9 miesiącach wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana. (załącznik nr 2 do SIWZ) Do wykazu należy załączyć dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, - oświadczenia i dokumenty wymienione w punkcie 6 SIWZ, - pełnomocnictwo podpisane przez osobę (osoby) upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawca wyznaczył osobę mającą reprezentować go w postępowaniu o zamówienie publiczne, pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału, lub kopii poświadczonej notarialnie. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą, Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy jest dopuszczalna w przypadkach: 1) zmniejszenia liczby uczniów korzystających z posiłków z każdej z placówek oświatowych, a tym samym zmniejszenia łącznego wynagrodzenia proporcjonalnie o wartość zmniejszonych liczby posiłków. Zmiana ta będzie brana pod uwagę podczas comiesięcznego rozliczania umowy, 2) zmiana godzin podawania posiłków, 3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 4) zmiany nazwy, adresu i osób reprezentujących strony umowy, zmiany formy prawnej działalności Wykonawcy, 5) zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 7) zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia będzie wymagała pisemnej zgody Zamawiającego, 8) zmiany jadłospisu niepowodujące zmiany ceny jednostkowej za posiłki w przypadku wzrostu cen żywności lub braku dostępności produktów żywnościowych za zgodą Zamawiającego, 9) gdy osoby korzystające z posiłków lub wskazane §18 ust 2, zgłoszą, iż posiłki ustalone w jadłospisie nie są odpowiednie dla dzieci (osób dorosłych) pod względem rodzaju posiłku. Strony umowy wyrażają zgo5dę na zmianę jadłospisu przy obopólnej akceptacji osób reprezentujących strony umowy, z zachowaniem norm żywienia dla dzieci w poszczególnych grupach wiekowych lub osoby dorosłej, nie powodując zmiany ceny jednostkowej za dany posiłek, 10) Strony umowy, mogą zmienić maksymalną wartość zamówienia w poszczególnych okresach lub w stosunku do poszczególnych Zamawiających o których mowa w § 11 pkt. a-d. Zmiany mogą wynikać z większej liczby absencji dzieci w przedszkolu i oddziałach przedszkolnych lub uczniów w szkole w poszczególnych okresach. Zmiana kwot o których mowa w § 11 pkt a-d zostanie wprowadzona do umowy na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności zmiany. 11) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadkach o których mowa w §142 ust 5 ustawy pzp 12) Zamawiający mogą zwiększyć do 20% maksymalną wartość zamówienia objętego niniejszą umową. 2. Warunkiem dokonania zmian umowy, z wyłączeniem sytuacji opisanych w ust. 1, pkt 1, pkt 6 i pkt 10 jest zgoda wszystkich stron umowy wyrażona na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.siepraw.pl zakładka: Gospodarka - Przetargi - 2015
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Siepraw, ul. Kawęciny 30, 32-447 Siepraw, pok. 28..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Siepraw, ul. Kawęciny 30, 32-447 Siepraw, pok. 28..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.