Katowice: Zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6.
Numer ogłoszenia: 196499 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości zarządzanych przez KZGM w Katowicach, Oddziały Eksploatacji Budynków nr 1, 2, 3, 4, 5, 6. Zamówienie podzielone jest na 6 części: Część 1 - zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków nr 1 - zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1835m2 śniegu i lodu, 2555mb sopli i nawisów śnieżnych oraz wywiezienie 60m3 śniegu i lodu. Część 2 - zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków nr 2 - zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1670m2 śniegu i lodu, 2320mb sopli i nawisów śnieżnych oraz wywiezienie 55m3 śniegu i lodu. Część 3 - zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków nr 3 - zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 2170m2 śniegu i lodu, 3020mb sopli i nawisów śnieżnych oraz wywiezienie 70m3 śniegu i lodu. Część 4 - zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków nr 4 - zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 2170m2 śniegu i lodu, 3020mb sopli i nawisów śnieżnych oraz wywiezienie 70m3 śniegu i lodu. Część 5 - zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków nr 3 - zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1340m2 śniegu i lodu, 1850mb sopli i nawisów śnieżnych oraz wywiezienie 45m3 śniegu i lodu. Część 6 - zabezpieczenie dachów poprzez ich odśnieżanie, zbijanie sopli i nawisów śnieżnych oraz wywóz śniegu i lodu z nieruchomości administrowanych przez Oddział Eksploatacji Budynków nr 3 - zamawiający planuje, że w okresie obowiązywania umowy niezbędne do usunięcia będzie 1510m2 śniegu i lodu, 2080mb sopli i nawisów śnieżnych oraz wywiezienie 50m3 śniegu i lodu. W celu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: zabezpieczania dachów wskazanych przez Zamawiającego poprzez usuwanie śniegu, lodu, nawisów śnieżnych i sopli, a także wywozu śniegu i lodu w miejsce prawem dopuszczone, wykonywanie usług w zależności od potrzeb zgłaszanych Wykonawcy telefonicznie (także e- mailem lub faxem) potwierdzonych następnie na druku stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru umowy - Zlecenie wykonania usługi nr..., w terminie 24 h od otrzymania zlecenia, rozpoczęcia realizacji ww. zlecenia po telefonicznym (także e- mailem lub faxem) zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku zagrożenia życia, zdrowia lub mienia ludzkiego, czy też sytuacji awaryjnej lub innej, której nie można było wcześniej przewidzieć, w trybie bezzwłocznym, nie dłuższym niż 4 godziny od otrzymania zgłoszenia. Jeżeli takie zgłoszenie zostanie przekazane po godz. 15.00 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu w dniu zgłoszenia, a prace związane z bezpośrednim usuwaniem zagrożenia zostaną podjęte w następnym dniu kalendarzowym w godzinach porannych. Fakt takiego zgłoszenia zostanie potwierdzony pisemnie w najbliższym dniu roboczym, zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia, stałej kontroli jakości świadczonych przez siebie usług, udostępnienia na żądanie Zamawiającego wszelkiej dokumentacji związanej ze świadczeniem przedmiotu umowy, zapewnienia całodobowego kontaktu telefonicznego, mailowego i poprzez fax. Jeżeli Wykonawca, w trakcie realizacji zleconej usługi, mając na uwadze zapewnienie bezpieczeństwa ludzi i mienia, uzna konieczność poszerzenia jej zakresu, powiadomi o tym Zamawiającego, a po jego akceptacji wykona dodatkowe prace. Zamawiający w takim przypadku wystawi Wykonawcy dodatkowe zlecenie na poszerzony zakres prac. Większość czynności związanych z realizacją przdmiotu zamówienia będzie możliwa do wykonania z samochodu z wysięgnikiem (zwyżka) jednakże w centrum miasta, na ulicach głównych, przez które przebiega trakcja tramwajowa, użycie samochodu z wysięgnikiem może być utrudnione, podobnie jak dojazd do dachów od strony podwórek z niewielką bramą wiazdową, lub podwórek bez możliwości wjazdu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić konieczność wykonania usługi również innymi metodami nie wymagajacymi użycia ww pojazdu. Wykonawca zobowiązuje się poinformować mieszkańców z jednodniowym wyprzedzeniem o prowadzonych pracach, z zastrzeżeniem pkt 4 lit. c Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody wyrządzone w trakcie wykonywania usług wchodzących w zakres przedmiotu umowy lub wskutek ich niewłaściwego wykonania oraz zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym umową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł oraz dowodu opłacenia składki ubezpieczeniowej. W trakcie realizacji umowy na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię aktualnej umowy ubezpieczenia (lub polisy) i dowód opłacenia składki. Jeżeli Zamawiający poniesie jakiekolwiek koszty w związku z roszczeniami osób trzecich na skutek powstałych szkód, Wykonawca niezwłocznie zwróci je Zamawiającemu. W związku z niemożliwością przewidzenia ilości opadów śniegu Zamawiający nie gwarantuje, że wskazane w wycenie ofertowej ilości zostaną osiągnięte w trakcie realizacji zamówienia ponieważ nie jest w stanie (trudna do oszacowania ilość opadów śniegu w nadchodzącym sezonie zimowym) zagwarantować minimalnych ilości usług, które zostaną zlecone. W związku z niemożliwością przewidzenia ilości opadów śniegu Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówienia dla każdej części zamówienia aż do wyczerpania środków jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie każdej z nich; Część 1 - OEB 1 - 59.400,00 zł brutto Część 2 - OEB 2 - 54.000,00 zł brutto Część 3 - OEB 3 - 70.200,00 zł brutto Część 4 - OEB 4 - 70.200,00 zł brutto Część 5 - OEB 5 - 43.200,00 zł brutto Część 6 - OEB 6 - 48.600,00 zł brutto Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy oraz wykaz budynków administrowanych przez poszczególne Oddziały Eksploatacji Budynków..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art 22 ust 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art 22 ust 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dla każdej części zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: jednym (1) samochodem z wysięgnikiem jednym (1) samochodem przystosowanym do wywozu śniegu i lodu UWAGA! Zamawiający dopuszcza dysponowanie tymi samymi samochodami dla każdej części zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dla każdej części zamówienia Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe oraz zakres wykonywanych przez nie czynności: co najmniej cztery (4) osoby posiadające aktualne badania lekarskie uprawniające do prac na wysokościach powyżej 3 m. UWAGA! Zamawiający dopuszcza dysponowanie tymi samymi osobami dla każdej części zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie złożenie oświadczenia na podstawie art 22 ust 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca powinien również złożyć następujące dokumenty: a) wypełniony Formularz ofertowy - odpowiednio Załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do SIWZ; b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów złożone w oryginale bądź kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; c) pisemne zobowiązanie - w oryginale - podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeśli dotyczy. Inne oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą - zgodnie z Załącznikiem nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f do SIWZ: a) Oświadczenie o akceptacji warunków płatności określonych przez Zamawiającego; b) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń; c) Oświadczenie o związaniu ofertą na czas wskazany w specyfikacji; d) Oświadczenie o zapoznaniu się z wzorem umowy i akceptacji bez zastrzeżeń; e) Oświadczenie iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi w ustawie oraz określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Strony mogą zmienić następujące istotne postanowienia zawartej umowy: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie: zaistnienia przyczyn niezależnych od działania Stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można przewidzieć, uniknąć ani im zapobiec; siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej. (Pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby nie związane z realizacją inwestycji itp.), protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych, b) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: w następstwie zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych, przez co należy rozumieć ustawową zmianę obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku; c) Sposób realizacji usługi oraz wystawiania zleceń: nastąpi zmiana struktury organizacyjnej Zamawiającego;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Organizacji Przetargów KZGM w Katowicach - ul. Mieszka I 2, Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2014 godzina 08:45, miejsce: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5 - sekretariat, I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dotyczy sekcji III.4.1) z uwagi na opis sposobu dokonana oceny warunków udziału w postępowaniu zamawiający nie wymaga podania doświadczenia i wykształcenia osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia Biblioteki Śląskiej w Katowicach.
- Remont ogrodzenia w Zespole Szkół i Placówek nr 1 w Katowicach
- Dostawa materiałów laboratoryjnych oraz odczynników i wzorców
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: "BUDOWA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO-ROWEROWYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 794 W MIEJSCOWOŚCI SMOLEŃ".
- Zakup pojazdów samochodowych osobowych typu furgon
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługi utrzymania porządku i czystości na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Usługa polegająca na wykonaniu prac w zakresie codziennego, kompleksowego utrzymania czystości w budynkach oraz wokół budynków Sądu Rejonowego w Zabrzu
- Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku
- Umowa ramowa na roboty ogólnobudowlane, naprawy główne, naprawy bieżące, konserwacje ogólnobudowlane w budynkach i lokalach stanowiących własność osób fiz. lub współwłasność Miasta Łódź i SP
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- Kompleksowe sprzątanie w budynkach oraz sprzątanie i utrzymywania terenów należących do Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.