eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giby › Przystosowanie Zielonej Klasy do funkcji szkoleniowo - prezentacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-15

Giby: Przystosowanie Zielonej Klasy do funkcji szkoleniowo - prezentacyjnych
Numer ogłoszenia: 196163 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe reprezentujące Skarb Państwa Nadleśnictwo Głęboki Bród , Głęboki Bród 4, 16-506 Giby, woj. podlaskie, tel. 087 5165203, 5165231, faks 087 5165203, 5165231.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_gleboki_brod/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie Zielonej Klasy do funkcji szkoleniowo - prezentacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Przystosowanie Zielonej Klasy do funkcji szkoleniowo - prezentacyjnych. Wspólny Słownik Zamówień: 45262690-4 - Remont starych budynków, 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne, 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne, 45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego, 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby, 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, 39112000-0 - Krzesła, 39121200-8 - Stoły, 39711130-9 - Chłodziarki, 39721100-3 - Urządzenia do gotowania używane w gospodarstwie domowym, 39141400-6 - Kuchnie do zabudowy Stan budynków i opis: 1. Budynek edukacyjny nr 1 - budynek drewniany o konstrukcji szkieletowej obitej deskami na zakład w pionie, posadowiony na stopach betonowych, dach konstrukcji drewnianej jętkowy dwuspadowy pokryty blachą dachówko-podobną, stolarka wrota drewniane deskowe, podłoga drewniana z desek na ostro ułożona na legarach drewnianych posadowionych na słupkach z bloczków betonowych, wyposażony w instalację elektryczną oświetleniową. Stan budynku dobry. Obiekt użytkowany do 1999 r. jako obiekt gospodarczy. Od roku 2000 do 2011 wykorzystywany jako obiekt pomocniczy w zagospodarowaniu turystycznym. 2. Budynek edukacyjny nr 2 - budynek o konstrukcji z bali drewnianych, posadowiony na fundamencie betonowym, strop z belek drewnianych z ułożoną podłogą drewnianą z desek na ostro, dach konstrukcji drewnianej jętkowej dwuspadowy pokryty blachą dachówko-podobną, stolarka okienna okna ościeżnicowe i krosnowe, stolarka drzwiowa drzwi deskowe, posadzka betonowa, wyposażony w instalację elektryczną oświetleniową, wodociągowo-kanalizacyjną, ciepłej wody z przepływowego podgrzewacza, oraz kominek na drewno. Obecnie w budynku znajdują się pomieszczenia zielonej klasy z aneksem kuchennym, drwalka i sanitariaty. Stan budynku dobry. Obiekt użytkowany do 1999 r. jako obiekt gospodarczy. Od roku 2000 do 2011wykorzystywany jako obiekt pomocniczy w zagospodarowaniu turystycznym. Prace związane z przystosowaniem obiektu do zagospodarowania turystycznego zostały wykonane w roku 2000. 3. Wiata turystyczna - wiata konstrukcji drewnianej słupowej posadowiona na stopach betonowych, dach jętkowym dwuspadowym pokryty wiórem osikowym. Wyposażona w instalacje elektryczną oświetleniową, oraz stoły i ławy z drewna osikowego turystyczne. Stan średni. Wiata jest obiektem pomocniczym w zagospodarowaniu turystycznym i nie jest ujęta jako środek trwały. 4. Studnia kopana - studnia kopana z kręgów betonowych średnicy 1000mm głębokości 7,00 m, przykryta zadaszeniem drewnianym. Stan średni. Obiekt jako pomocniczy towarzyszący niezbędny przy eksploatacji budynku mieszkalnego, który znajduje się na działce. 5. Ogrodzenie - ogrodzenie drewniane z sztachet na słupkach żelbetowych osadzonych w gruncie wraz z cokołem betonowym. Stan średni. Obiekt jako pomocniczy towarzyszący niezbędny przy eksploatacji budynku mieszkalnego, który znajduje się na działce. Planowane roboty budowlane do wykonania: 1. Budynek edukacyjny nr 1: - wzmocnienie fundamentów betonowych - wykonanie termoizolacji z wełny mineralnej - wykonanie docieplenia podłogi - wykonanie oblicowania ścian wewnątrz z drewna po wykonaniu docieplenia - wykonanie modernizacji okładziny i oblicowania elewacji - wykonanie kanalizacji deszczowej - wykonanie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych (podwójne) - wykonanie instalacji elektrycznej wraz z konstrukcją wsporczą pod oświetlenie i nagłośnienie. 2. Budynek edukacyjny nr 2: - przebudowa stropu, schody wewnętrzne, wykonanie nowych otworów - przemurowanie kominka - przebudowa sanitariatów z dostosowaniem na większą ilość osób - przeniesienie aneksu kuchennego w miejsce drwalki wraz z termoizolacją - ścianki działowe, okładziny ścian, podłóg - wymiana i rozbudowa instalacji elektrycznej wraz z osprzętem - wymiana i rozbudowa instalacji wod-kan wraz z osprzętem - wstawienie stolarki okiennej i drzwiowej w nowych otworach 3. Wiata turystyczna: - rozbiórka konstrukcji wiaty wraz z demontażem stóp betonowych i pokryciem - ponowny montaż konstrukcji wiaty w innym miejscu wraz z stopami betonowymi - wykonanie nowego pokrycia wiaty wiórem sosnowym 4. Studnia kopana: - remont ocembrowania studni - wykonanie drewnianej obudowy studni wraz z zadaszeniem 5. Ogrodzenie: - demontaż częściowy ogrodzenia z sztachet wraz z słupkami żelbetowymi i cokołem betonowym - wykonanie nowego ogrodzenia z sztachet wraz z cokołem betonowym w innym miejscu 6. Przystosowanie placu zabaw z wyznaczeniem miejsc postojowych usytuowane pomiędzy drogą leśna (dojazd pożarowy nr 4, a ogrodzeniem : - zdjęcie warstwy humusu i zagęszczenie podłoża - wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego i zagęszczenie - wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego z domieszką 50% kamienia łamanego i zagęszczenie Sposób użytkowania budynków objętych dofinansowaniem: Budynki w przeszłości były użytkowane jako budynki pomocnicze w zagospodarowaniu turystycznym. Od 2012 roku są one użytkowane jako obiekt edukacyjny. Przeprowadzane są zajęcia z różnymi grupami odbiorców ale jedynie sezonowo. Powierzchnia zabudowy budynków: 1. Budynek edukacyjny nr 1 (stodoła) - 85,91 m2 2. Budynek edukacyjny nr 2 (budynek gospodarczy) - 53,34 m2 3. Wiata turystyczna - 65,00 m2 Powierzchnia utwardzenia placu zabaw o powierzchni 700 m2 w tym wyznaczone miejsca postoju o powierzchni 195 m2 Ilość miejsc postojowych: Planuje się przygotowanie 10 miejsc dla samochodów osobowych. Szczegółowy opis robót opisany został w projektach wykonawczym, branża budowlana, sanitarna i elektryczna, szczegółowym przedmiarze robót, oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - wymagany minimalny okres gwarancyjny - 36 miesięcy Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 39.11.20.00 - Krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.71.11.30 - Chłodziarki 39.72.11.00 - Urządzenia do gotowania używane w gospodarstwie domowym 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 500.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy pięćset 00/100 PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2014-09-30 do godz. 10:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 (trzy) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i o wartości nie mniejszej niż 390 tys. złotych z podatkiem VAT każda, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (prace remontowo-odtworzeniowe na budynkach drewnianych). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek nie będzie oceniany

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osobę spełniającą określone wymagania: kierownik budowy, posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - 5 lat na stanowisku kierownika budowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. a. wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 390 tys. zł, b. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę co najmniej 390 tys. zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_gleboki_brod/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Głęboki Bród, Głęboki Bród 4, 16-506 Giby, pokój nr 7 - transport.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2014 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Głęboki Bród, Głęboki Bród 4, 16-506 Giby, pokój nr 4 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Europejski Fundusz Rybacki, Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołóstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007 - 2013, oś priorytetowa 4 - Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa, w ramach Środka, 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywacji lokalnych społeczności.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.