Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-15
Kraków: Zaprojektowanie i druk segregatorów oraz druk materiałów szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 195941 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie , Ul. Skwerowa 3, 30-317 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 357 75 71, faks 12 269 46 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.edu.powiat.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i druk segregatorów oraz druk materiałów szkoleniowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - zaprojektowanie i druk segregatorów - 1700 sztuk segregatorów formatu A4 z zadrukowaną okładką oraz zapięciem. Część II - druk materiałów szkoleniowych - druk materiałów sukcesywnie w trakcie realizacji projektu. Liczba uczestników szkoleń - od 5 do 45, ilość stron materiałów dla jednego uczestnika na jedno szkolenie - ok. od 4 do 30. Na potrzeby umowy ustala się maksymalną ilość stron druku: - kolor - 100 000 stron, - czarno-biały - 500 000 stron. Informacja: w roku szkolnym 2013/14 (poprzednia edycja projektu) wydrukowano łącznie 288 tys. stron materiałów szkoleniowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego w ramach części I - zaprojektowanie i druk segregatorów - do 20% wartości zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w szczególności w przypadku powstania okoliczności powodujących, że wykonanie tego zakresu nie leży w interesie publicznym , terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Istotne zmiany postanowień umowy mogą także wynikać z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany wprowadzone zostaną po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.edu.powiat.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie, 30-317 Kraków, ul. Skwerowa 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Podkrakowskie Centrum Rozwoju Edukacji i Doskonalenia Nauczycieli w Krakowie, 30-317 Kraków, ul. Skwerowa 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w ramach realizacji projektu Nowa jakość doskonalenia nauczycieli w Powiecie Krakowskim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaprojektowanie i druk segregatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt i dostawa segregatorów -Ilość - 1700 sztuk. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości do 20% wartości zamówienia. -Format - na kartki formatu A4 (otwarty: 645mm x 505mm, zamknięty: 246mm x 315mm - +/- 5mm) -Grubość tektury: 2-2,5 mm -Otwieranie - na rzepy, w środku 2 ringi z mechanizmem dźwigowym, -Grubość grzbietu - 50 mm (+/- 2 mm). -Zadruk: 4/0 CMYK (środek biały) -Wykończenie zapewniające ochronę i trwałość kolorów (laminowanie folią matową + lakier UV)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk materiałów szkoleniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II Druk materiałów szkoleniowych. -Format - A4, -Gramatura - 80, -Kolor biały matowy, -Druk dwustronny (w zależności od drukowanych materiałów), -Druk kolorowy lub czarno-biały (w zależności od drukowanych materiałów), -Zszycie materiałów w lewym górnym rogu. -Ilość - liczba uczestników szkoleń - od 5 do 45, ilość stron materiałów dla jednego uczestnika na jedno szkolenie - ok. od 4 do 30. Dokładna ilość materiałów nie jest możliwa do oszacowania - trenerzy opracowują materiały szkoleniowe w trakcie roku szkolnego. Informacja: w roku szkolnym 2013/14 (poprzednia edycja projektu) wydrukowano łącznie 288 tys. stron materiałów szkoleniowych. Na potrzeby umowy ustala się maksymalną ilość stron druku: - kolor - 100 000 stron, - czarno-biały - 500 000 stron..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli kuchennych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- Modernizacja ulicy Działkowej
- 82.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy oprogramowania dla Uniwersytetu Jagiellońskiego wraz z Collegium Medicum w ramach programu licencyjnego Microsoft Products and Services
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie środków czyszczących i polerujących
- Zakup i dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa książkomatu dla Filii bibliotecznej nr 53 os. Stalowe 12 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług poligraficznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
- Usługa dodruku pakietu książek szkolnych "Wyprawy z Etnoekipą. Poznaj dawną wieś".
- Druk Biuletynu Miasta Zgorzelec
- Usługa wykonania i dostawy banerów reklamowych i ścianek dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Usługa druku i oprawy publikacji "Lasy w liczbach"
- Wykonanie usługi drukowania wydawnictwa "Polacy nadal malują. Obrazy z Kolekcji MOCAK-u"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.