Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-31
Warszawa: Usługi poligraficzne
Numer ogłoszenia: 195896 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski w Warszawie -Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej , Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 35 55 432, faks 22 35 55 219.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek-krolewski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi poligraficzne w zakresie druku i przygotowalni w drukarni - od etapu wykonania form drukowych (według materiałów w formie pdf) po druk publikacji. W zakres zamówienia wchodzi również pakowanie i dostawa wydrukowanych materiałów do siedziby Zamawiającego. Druki związane z wystawą pn. Napoleon i sztuka: Katalog wystawy - nakład: 800 egz., objętość 204 s. + okładka ze skrzydełkami, Folder wystawy - nakład 5000 sztuk, Plakat wystawy - nakład: 300 egz., format: B1, Zaproszenie na otwarcie wystawy - nakład: 1200 egz., format: A4 złożone do A5, Zaproszenie do zwiedzenia wystawy - nakład: 1000 egz., format: A4 złożone do A5. Druki związane z wystawą pn. Podlasie na dawnych mapach Rzeczypospolitej z kolekcji Tomasza Niewodniczańskiego, organizowanej w Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu: Folder towarzyszący wystawie - nakład: 300 egz. Druki towarzyszące wystawie pn. Galeria jednego obrazu Georges a de La Toura (1593-1652) U lichwiarza: Publikacja towarzysząca wystawie - nakład 1000 egz. , objętość 76 stron + okładka ze skrzydełkiem o szerokości 10 cm, Zaproszenie na otwarcie wystawy - nakład: 1000 egz., format: A4 złożone do A5, Plakat wystawy - nakład: 100 egz., format: B1. UWAGA! Wykonanie druków wskazanych w tym punkcie zostanie zlecone pod warunkiem podpisania przez Zamawiającego z Lwowską Galerią Sztuki umowy na organizację wystawy (użyczenie obrazu). Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ziszczeniu się tego warunku, bądź nie, najpóźniej do dnia 21.09.2015 r. W przypadku nieziszczenia się zastrzeżonego warunku, wykonanie druków wskazanych w tym punkcie nie zostanie zlecone.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie oceniany na zasadzie spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 8.1 i 8.2 SIWZ, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu wykonanych usług oraz dowodów, że usługi te zostały wykonane należycie (a także na podstawie wymienionych w pkt 7.1.1. SIWZ. egzemplarzy wykonanych publikacji). Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej dwie usługi polegające na druku: plakatów, krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem bigowania*, krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem falcowania*, krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem folii matowej położonej jednostronnie*, krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem folii błyszczącej położonej jednostronnie*, krótkich folderów informacyjnych, promocyjnych lub reklamowych lub zaproszeń z zastosowaniem lakieru UV położonego punktowo*, publikacji o oprawie miękkiej szytej i klejonej* * bigowanie, falcowanie, foliowanie jednostronne i punktowo położony lakier UV, oprawa miękka, szyta i klejona mogą występować łącznie w co najmniej dwóch usługach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie oceniany na zasadzie spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń, tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenia o dysponowaniu drukarnią usytuowaną w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie oceniany na zasadzie spełnia lub nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń, tj. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ze złożonych dokumentów powinno wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej dwiema osobami, w tym jedną posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w druku i drugą posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w oprawie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Każdy z Wykonawców dołączy do oferty po jednym egzemplarzu wykazanych w załączniku nr 4 do SIWZ wykonanych usług, tj.: 1 plakat - w formacie B1, 1 druk lub okładkę książki ze skrzydełkiem z zastosowaniem bigowaniem, 1 druk z zastosowaniem falcowania, 1 druk lub okładkę książki z zastosowaniem folii matowej, 1 druk lub okładkę książki z zastosowaniem folii błyszczącej, 1 druk lub okładkę książki z zastosowaniem lakieru UV, 1 publikację w oprawie miękkiej, klejonej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin płatnosci - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek-krolewski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamek Królewski - Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej, Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Zamek Królewski - Muzeum. Rezydencja Królów i Rzeczypospolitej, Plac Zamkowy 4, 00-277 Warszawa, Kancelaria Główna - parter (wejście z Bramy Senatorskiej).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa miesięcznika "Karnet" nr 5/2024, 6/2024 i 7/2024/2024
- "Outsorcing druku"
- "Obsługa brandingowa Stadionu Śląskiego w 2024 roku"
- Najem i kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem druku podążającego w oddziałach Muzeum Narodowego w Krakowie
- Usługę druku wydawnictw wraz z dostawą dla Muzeum Historycznego Miasta Krakowa
- Druk etykiet "Miód podlaski"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.