eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szprotawa › Przebudowa drogi Niebieskiej (dojazd pożarowy nr 15) relacji Leszno Dolne-Krzywczyce - odcinek 1 i 2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Szprotawa: Przebudowa drogi Niebieskiej (dojazd pożarowy nr 15) relacji Leszno Dolne-Krzywczyce - odcinek 1 i 2
Numer ogłoszenia: 195874 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79752 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szprotawa, ul. Żagańska 6, 67-300 Szprotawa, woj. lubuskie, tel. 068 3763379, faks 068 3762462.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Niebieskiej (dojazd pożarowy nr 15) relacji Leszno Dolne-Krzywczyce - odcinek 1 i 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi Niebieskiej (dojazd pożarowy nr 15)- odcinek 1 i 2 relacji Leszno Dolne-Krzywczyce. Zadanie realizowane w ramach działania: Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 ODCINEK 1 Długość Odcinka 1: 1652,26 m. Lokalizacja odcinka 1 obejmuje J.ewid. Szprotawa - obręb Leszno Dolne: działki nr 486,484, 485, 489, 491, 490, 434, 435, 441, 440. Istniejący dojazd posiada nawierzchnię gruntową, nieutwardzoną. Spełnia funkcje przeciwpożarowe i użytkowe (techniczna obsługa przyległych terenów leśnych). Ślad istniejącej drogi jest zmienny i oscyluje w granicach 2,50-4,00m. Na całej długości trasy występują koleiny, które powstały w wyniku osłabienia nośności konstrukcji drogi, niepoprawnego ukształtowania drogi w przekroju poprzecznym. Wzdłuż istniejącej drogi sporadycznie występują rowy odwadniające płytkie. Dojazd pożarowy biegnie przez las mieszany-liściasty oraz iglasty z czego wnioskować można, że podłoże gruntowe jest stosunkowo wilgotne. Na odcinku 1 stwierdzono występowanie swobodnego zwierciadła wody na głębokości 0,2-1,2m. Możliwe wahania poziomu zwierciadła opisano w dokumentacji stanowiącej zał. nr 7.1 do SIWZ. Parametry techniczne drogi: - prędkość projektowa: 30 km/h, - szerokość korony drogi - 5,0 m, - szerokość jezdni - 3,50 m, - obustronne pobocza o szerokości - 0,75m, - pochylenie poprzeczne drogi - 4%, - pochylenie poprzeczne poboczy - 6%, - pochylenie poprzeczne mijanek - 6%, - klasa nawierzchni - 4-7 pojazdów ciężarowych o nacisku 100 kN/oś na dobę w obu kierunkach drogi, - promienie łuków poziomych w planie wynoszą od 15m do 300m, - standard nawierzchni - 10 letni okres eksploatacji. Droga w planie odwzorowuje istniejący na chwilę obecną stan. Istniejący dojazd pożarowy przeznaczony do przebudowy składać się będzie z prostych, połączonych ze sobą, tworząc załomy. Wszystkie załomy, w których kąt zwrotu jest większy niż 5g wyokrąglono łukami poziomymi o promieniach dostosowanych do warunków terenowych. Na odcinku 1 zastosowano łuki pionowe. Dodatkowo w planie projektowana trasa posiada mijanki (szerokość: 3,0 m, długość mijanki - 21,0 m, długość skosu - 23,0 m), proste przejściowe tj. odcinki zastosowane na łukach kołowych z poszerzeniami, umożliwiające wykonanie poszerzenia o wartości określonej dla konkretnej wartości promienia łuku kołowego. Proste przejściowe oscylują w granicach 25,0 m - 30,0 m w zależności od występujących na trasie ograniczeń terenowych. Jako nawierzchnię przewidziano tłuczeń kamienny układany w trzech kolejnych, wzajemnie klinujących się warstwach: - warstwa klinująca z wysiewek:ciemna (np. bazalt) 0-5 mm - grubość 2 cm, - warstwa wzmacniająca z tłucznia 0-31,5 - grubość 9 cm, (wskaźnik zagęszczenia Proctora ls wieksze lub równe 1,00) - warstwa zasadnicza, z tłucznia 0-63 - grubość 18 cm (wskaźnik zagęszczenia Proctora ls wieksze lub równe 1,00) - warstwa gruntu nasypowego lub rodzimego. Zjazdy oraz mijanki wykonywać w tej samej technologii, co konstrukcję drogi. Pobocza wykonać z następujących warstw: - warstwa klinująca z wysiewek: jasna (np. granit) 0-5 mm - grubość 2 cm, - warstwa wzmacniająca z tłucznia 0,31,5 - grubość 9 cm, (wskaźnik zagęszczenia Proctora ls większe lub równe 1,00), - warstwa gruntu nasypowego lub rodzimego. Przebieg niwelety drogi zaprojektowano tak aby wyniesiona była w stosunku do istniejącego terenu średnio o 30 cm. Większość projektowanej drogi odwodniona jest istniejącymi lub projektowanymi rowami tapezowymi głębokimi. Rowy wykonać jako chłonne o głębokości 0,6 m. Szerokość dna koryta 0,4 m. ODCINEK 2 Długość Odcinka 2: 2198,80 m Lokalizacja odcinka 2 obejmuje J.ewid. Szprotawa - obręb Leszno Dolne, działki nr 439,448, 451, 454, 455, 456. Istniejący dojazd posiada nawierzchnię gruntową, nieutwardzoną. Spełnia funkcje przeciwpożarowe i użytkowe (techniczna obsługa przyległych terenów leśnych). Ślad istniejącej drogi jest zmienny i oscyluje w granicach 2,50-4,00 m. Na całej długości trasy występują koleiny, które powstały w wyniku osłabienia nośności konstrukcji drogi, niepoprawnego ukształtowania drogi w przekroju poprzecznym. Wzdłuż istniejącej drogi sporadycznie występują rowy odwadniające płytkie. Dojazd pożarowy biegnie przez las mieszany - liściasty oraz iglasty z czego wnioskować można, że podłoże gruntowe jest stosunkowo wilgotne. Na odcinku 2 stwierdzono występowanie swobodnego zwierciadła wody na głębokości 0,2-1,2 m. Możliwe wahania poziomu zwierciadła opisano w dokumentacji stanowiącej zał. nr 7.2 do SIWZ Parametry techniczne drogi identyczne jak w Odcinku 1. Droga w planie odwzorowuje istniejący na chwilę obecną stan. Istniejący dojazd pożarowy przeznaczony do przebudowy składać się będzie z prostych, połączonych ze sobą, tworząc załomy. Wszystkie załomy, w których kąt zwrotu jest większy niż 5g wyokrąglono łukami poziomymi o promieniach dostosowanych do warunków terenowych. Na odcinku 1 zastosowano łuki pionowe. Dodatkowo w planie projektowana trasa posiada mijanki (szerokość: 3,0 m, długość mijanki - 21,0 m, długość skosu - 23,0 m), proste przejściowe tj. odcinki zastosowane na łukach kołowych z poszerzeniami, umożliwiające wykonanie poszerzenia o wartości określonej dla konkretnej wartości promienia łuku kołowego. Proste przejściowe oscylują w granicach 25,0 m - 30,0 m w zależności od występujących na trasie ograniczeń terenowych. Konstrukcję nawierzchni i poboczy przewidziano tak jak w Odcinku 1. Przebieg niwelety drogi zaprojektowano tak aby wyniesiona była w stosunku do istniejącego terenu średnio o 30 cm. Większość projektowanej drogi odwodniona jest istniejącymi lub projektowanymi rowami trapezowymi głębokimi. Rowy wykonać jako chłonne o głębokości 0,6 m. Szerokość dna koryta 0,4 m..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach działania - Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Budownictwo Hydro-Energetyka Dychów Sp. z o.o., Dychów 6a, 66-626 Dychów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7887720,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1549735,78

  • Oferta z najniższą ceną: 1549735,78 / Oferta z najwyższą ceną: 3469000,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.