eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2013) wózków widłowych czołowych o napędzie LPG - 2 sztuki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-25

Legnica: Dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2013) wózków widłowych czołowych o napędzie LPG - 2 sztuki
Numer ogłoszenia: 195873 - 2013; data zamieszczenia: 25.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Legnica , ul. Pawicka 4, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8767020, 8767021, faks 076 8767020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_legnica

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2013) wózków widłowych czołowych o napędzie LPG - 2 sztuki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych (rok produkcji 2013) wózków widłowych czołowych o napędzie LPG - 2 sztuki spełniających wymagania techniczne. Wymagania dotyczące wózków: 1.udźwig nominalny 2300 - 2500 kg 2.moc silnika co najmniej 45 kW wraz z katalizatorem 3.maszt wysokościowy panoramiczny - dwusekcyjny 4.wysokość podnoszenia nie mniej niż 2900 mm 5.automatyczna skrzynia biegów 6.szerokość wózka nie więcej niż 1200 mm 7.długość wideł 1100 - 1200 mm 8.regulowana kolumna kierownicza 9.ogumienie pneumatyczne 10.układ kierowniczy ze wspomaganiem 11.poziom hałasu poniżej 80 dB(A) 12.masa własna wózka nie więcej niż 4000 kg 13.układ wydechowy spalin skierowany do góry 14.fabryczny przesuw boczny wideł 15.sygnał cofania 16.system wspomagający stabilizację wózka w zakręcie 17.promień skrętu max 2300 mm 18.kabina a)ogrzewana b)wycieraczki szyb (przód i tył) c)oświetlenie podstawowe + oświetlenie dodatkowe : szperacz 2x przód, szperacz 1x tył d)drzwi z otwieraną szybą e)oświetlenie wnętrza kabiny f)lusterka zewnętrzne 2 szt. i wewnętrzne 1 szt. g)system pływającej kabiny - amortyzacja h)czujnik obecności operatora w kabinie - zapewniający rozłączenie napędu w przypadku gdy operator opuści fotel i)system automatycznej blokady hydrauliki uniemożliwiający sterowanie masztem gdy operator nie zajmuje miejsca w fotelu j)wyświetlacz w kabinie informujący o pracy układów wózka widłowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.51.10 - Wózki widłowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 900,00 zł ( trzy tysiące dziewięćset złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą się wykazać dokumentami określonymi w punkcie 6 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postepowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c)posiadają odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c)posiadają odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c)posiadają odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie c)posiadają odpowiedni potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wyciąg ze świadectwa homologacji. Parafowany projekt umowy. Formularz Specyfikacji Technicznej odpowiadającej opisowi przedmiotu zamówienia wskazanemu w załączniku nr 6 do SIWZ. Referencje potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_legnica
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Legnica, ul. Pawicka 4, 59-220 Legnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Legnica, ul. Pawicka 4, 59-220 Legnica, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.