eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa samochodu typu hakowiec dostosowanego do pracy z kontenerami KP do zbierania popiołu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Tychy: Dostawa samochodu typu hakowiec dostosowanego do pracy z kontenerami KP do zbierania popiołu.
Numer ogłoszenia: 195818 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Master Odpady i Energia Sp. z o.o. , ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 32 2198427.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu typu hakowiec dostosowanego do pracy z kontenerami KP do zbierania popiołu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa samochodu 4x2, DMC 18 000 kg z zabudowanym urządzeniem hakowym dostosowanego do przewozu specjalistycznych kontenerów KP do zbierania popiołu zgodnie z poniższym opisem przedmiotu zamówienia: I. Wymagania techniczne dla podwozia samochodowego: 1) Kabina dzienna trzyosobowa, wyposażona w system klimatyzacji, 2) Kolor kabiny biały, pojedyncze okno w tylnej ścianie 3) Fotel kierowcy pneumatyczny, 4) Szyba przednia barwiona w kolorze zielonym lub białym, podgrzewana elektrycznie z osłoną przeciwsłoneczną 5) Elektrycznie sterowane szyby boczne 6) Lusterka główne ogrzewane i regulowane elektrycznie oraz lusterka szerokokątne 7) Kierownica wielofunkcyjna z opcją tempomatu umieszczoną na kole kierownicy lub przy kolumnie kierownicy w zasięgu dłoni kierowcy 8) Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach z blokadą położenia umieszczoną w kolumnie, blokada pneumatyczna 9) Komputer pokładowy ze sterowaniem umieszczonym na desce rozdzielczej 10) Dwureflektorowe halogenowe światła przednie z odpornymi na uderzenia kloszami, z regulatorem poziomu 11) Oś przednia z parabolicznym zawieszeniem piórowym wyposażona w amortyzatory i stabilizator o max. obciążeniu min. 7.100 kg 12) Oś tylna napędzana z jedną redukcją i pneumatycznym zawieszeniem , wyposażona w stabilizator i amortyzatory o max. obciążeniu min. 11.500 kg 13) Opony na osi przedniej i tylnej oraz na kole zapasowym w rozmiarze co najmniej 295/80 R 22,5 14) Rozstaw osi 3,65m - 4,20m 15) Przezroczysta, zewnętrzna osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą, przydymiona 16) Szerokość kabiny max. 2300 mm 17) Wywietrznik dachowy 18) Wyłącznik główny ręczny 19) Akustyczny sygnał ostrzegawczy cofania 20) Silnik o pojemności min. 6,5 litra, 6-cio cylindrowy, rzędowy ( 4 zawory na cylinder), układ wtryskowy, moc silnika min. 280 KM 21) Norma emisji spalin minimum EURO 6 22) Ręczna skrzynia biegów, co najmniej 9 biegów 23) Samochód wyposażony w asystenta pasa ruchu i system awaryjnego hamowania 24) Przystawka odbioru mocy PTO od skrzyni biegów przystosowana do pracy intensywnej (do obsługi urządzenia hakowego lub systemu załadunkowego pojemników przy specjalistycznym kontenerze - zwiększona intensywność pracy systemu hydraulicznego) 25) Sterowanie PTO na desce rozdzielczej, włącznik PTO wewnątrz kabiny z sygnalizacją pracy PTO (co najmniej stan włączone/wyłączone) 26) Napędzana oś tylna z mechaniczna blokadą mechanizmu różnicowego 27) Rura wydechowa skierowana do góry 28) Dolna stalowa osłona silnika i chłodnicy 29) Złącze regulacji prędkości obrotowej silnika na podwoziu. Funkcje regulacji prędkości obrotowej silnika i wybór zaprogramowanych prędkości obrotowych silnika 30) Zasilanie 24V przed zapłonem i po jego włączeniu 31) Tachograf cyfrowy 32) Elektroniczny ogranicznik prędkości z nominalnym ustawieniem do 90 km/h 33) Podwozie przystosowane do zabudowy na nim urządzenia hakowego oraz do współpracy ze specjalistycznym kontenerem z bocznym systemem załadunku m.in. wymagana wolna przestrzeń pomiędzy nadkolem tylnego koła a osią haka w położeniu spoczynkowym/wyjściowym z prawej strony podwozia pojazdu, co najmniej 2000 mm. 34) System antyblokujący ABS 35) Komputer pokładowy z menu w języku polskim, do rejestracji co najmniej takich parametrów jak: zużycie paliwa, techniki jazdy w szczególności pracy w zielonym polu, ruszania z biegu, użycie hamulca ręcznego, pracy przystawki, wraz z jednym urządzeniem do odczytu niniejszych parametrów lub bezkosztowy dostęp do systemu telematyki umożliwiający odczyt powyższych danych . 36) Interaktywny program, którego zadaniem jest wsparcie kierowcy w osiągnięciu najbardziej ekonomicznego stylu jazdy 37) Podwozie przystosowane do pracy w temperaturach poniżej -12°C 38) Immobiliser 39) Akumulatory min. 180 Ah 40) Alternator min. 110 A 41) Zbiornik paliwa z tworzywa sztucznego lub stalowy o pojemności min. 100 litrów 42) Zbiornik AdBlu min. 18 litrów 43) Radio CD z min. dwoma głośnikami 44) Zaczep do przyczepy z instalacją elektryczną i pneumatyczną oraz ABS do ciągnięcia przyczepy o masie całkowitej min. 14 000 kg 45) Dopuszczalna masa całkowita zestawu co najmniej 32 000 kg 46) Belka ze światłami ostrzegawczymi na dachu kabiny z napisem MASTER o szer. min. 1600 mm 47) Gwarancja na podwozie min. 36 miesięcy z minimalnym limitem 100.000 km 48) Instrukcja obsługi oraz pozostała dokumentacja w języku polskim 49) Świadectwo homologacji na pojazd skompletowany w odniesieniu do samochodów z urządzeniami hakowymi lub inne dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu, 50) Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, podnośnik do wymiany kół, podstawowe narzędzia oraz inne wyposażenie wymagane prawem II. Dane techniczne urządzenia hakowego. 1) Dopuszczalny udźwig urządzenia min. 12.000 kg 2) Wysokość haka 1.200 mm z opcją wymiennej końcówki haka (w razie jego zużycia lub uszkodzenia) 3) Grawitacyjne zabezpieczenie oka haka 4) Wysokość ramy kompletnej bez ramienia min. 180 mm 5) Długość robocza urządzenia 3.800 mm - 3.900 mm 6) Teleskopowane ramię główne przesuwne 7) Regulowane dociski ślizgów ramienia teleskopowanego z gwarancją niewymienialności na okres min. 5 lat 8) Ciśnienie robocze w układzie hydraulicznym min. 290 bar 9) Czas załadunku i wyładunku kontenera max. 90 sekund 10) Hydrauliczna blokada pojemnika rozporowa 11) Zabezpieczenie przed przesuwaniem pojemnika przy rozłożonej blokadzie 12) Świetlna informacja o położeniu blokady w kabinie kierowcy 13) Zespolone rozdzielacze hydrauliczne z możliwością przyłączenia dodatkowych sekcji 14) Dodatkowe wyprowadzenie hydrauliki na szybkozłącza dla podłączenia dodatkowych urządzeń hydraulicznych na pojeździe za tylnym prawym nadkolem wraz z gniazdem elektrycznym 15) Możliwość sterowania funkcjami z zewnątrz pojazdu przy rozdzielaczu 16) Sterowanie urządzeniem z kabiny kierowcy (pilot) z możliwością sterowania pulpitem na zewnątrz kabiny 17) Lakierowanie w kolorze ciemnym grafitowym 18) Montaż urządzenia na podwoziu oraz świadectwo dopuszczenia do pracy przez UDT 19) Pompa hydrauliczna tłoczkowa 20) Instrukcja obsługi oraz pozostała dokumentacja w języku polskim III. Warunki dostawy kompletnego podwozia samochodowego wraz z zabudową hakową: 1) Termin dostawy kompletnego podwozia samochodowego wraz z zabudową hakową: - maksymalnie do 60 dni od daty podpisania umowy, 2) Miejsce dostawy kompletnego podwozia samochodowego wraz z zabudową hakową: Międzygminny Zakład Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach przy ul. Lokalnej 11. 3) Termin płatności: - do 30 dni od dnia dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego wystawionej na podstawie podpisanego protokołu zdawczo-odbiorczego potwierdzającego bezusterkowy odbiór przedmiotu zamówienia. 4) Przedmiot zamówienia dostarczony Zamawiającemu będzie fabrycznie nowy rok produkcji 2015, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz objęty gwarancją producenta. 5) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z przedmiotem zamówienia: dokumenty gwarancyjne (wraz z listą punktów serwisowych), harmonogram przeglądów serwisowych, instrukcję obsługi w języku polskim wraz z katalogiem części zamiennych, świadectwo zgodności CE, schematy i inne dokumenty, które otrzyma od producenta przedmiotu zamówienia dla zapewnienia Zamawiającemu prawidłowej eksploatacji i zabezpieczenia go przed roszczeniami ze strony osób trzecich z tytułu naruszenia praw autorskich, patentowych, znaku towarowego, licencji lub innych. Wszystkie dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, jeżeli dokumenty będą sporządzone w języku innym niż polski należy do tego dokumentu dołączyć odpowiednie tłumaczenie na język polski (słownik do katalogu części). 6) Wykonawca udzieli następującej gwarancji: Gwarancja na podwozie powinna obejmować: -gwarancję na cały pojazd minimum 3 lata z minimalnym limitem 100.000 km. -gwarancję na perforację blachy minimum 5 lat. Gwarancja na zabudowę musi wynosić minimum 36 miesięcy gwarancje biegną od daty bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonego podpisanym przez Zamawiającego protokołem zdawczo-odbiorczym. 7) Wykonawca zapewni bezpłatne szkolenie dla minimum 3 pracowników w zakresie obsługi urządzenia hakowego w tym m.in. w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotów zamówienia. 8) Wymagania ogólne 1. Dostarczony samochód oraz osprzęt muszą być kompletne i kompatybilne ze sobą. Samochód wraz z osprzętem musi spełniać funkcję do jakich są przeznaczone oraz muszą być zgodne z obowiązującym prawem oraz normami CE. Ponadto kompletne samochody wraz z osprzętem muszą być odebrane przez Urząd Dozoru Technicznego. 2. Gwarancja obejmować będzie m.in. wady materiałowe oraz wady wykonawcze w robociźnie. 3. Usługi gwarancyjne realizowane będą w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia lub w serwisie. 4. Wykonawca zapewnia, że reakcja na zgłoszenie usterki nastąpi w ciągu 48 godzin, a naprawa zostanie wykonana w ciągu kolejnych 7 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki, a jeżeli wystąpi konieczność importu części zamiennych, naprawa zostanie wykonana w ciągu 14 dni roboczych od daty zgłoszenia usterki. Awarie będą zgłaszane na adres mailowy wskazany przez Wykonawcę. 5. Jeżeli w ramach gwarancji Wykonawca dokona usunięcia wad, termin gwarancji ulegnie przedłużeniu o rzeczywisty czas niesprawności przedmiotu zamówienia liczony w zaokrągleniu do pełnego dnia niesprawności. 6. Wymiana przedmiotu zamówienia lub jakiegokolwiek jego elementu na fabrycznie nowy wolny od wad nastąpi na żądanie Zamawiającego przy drugim jego uszkodzeniu w okresie trwania gwarancji. Uszkodzona część przedmiotu zamówienia nie podlegająca naprawie zostanie wymieniona na nową oraz zgodnie z przepisem art. 581 Kodeksu cywilnego, dostarczona będzie z pełnym okresem gwarancji wynoszącym 12 miesiące, lecz nie krótszym od gwarancji jakości na przedmiot zamówienia zgodnie z ust. 1. 7. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie przysługują w przypadku użytkowania przedmiotu zamówienia niezgodnie z dostarczoną instrukcją obsługi lub po dokonaniu samodzielnych napraw przez Zamawiającego, bez pisemnej zgody Wykonawcy. 8. Dokument gwarancyjny wystawiony przez Wykonawcę nie będzie mógł zawierać następujących warunków: a) ograniczeń okresu gwarancji poprzez uwzględnienie naturalnego zużycia elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia (z wyłączeniem elementów eksploatacyjnych ulegających naturalnemu zużyciu), b) obowiązku dokonywania przez Zamawiającego płatnych przeglądów okresowych wykonywanych przez podmioty wskazane przez Wykonawcę, c) postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego lub powodujących jego obciążenie dodatkowymi kosztami związanymi z dostawą Przedmiotu zamówienia, a także zawierać dodatkowych warunków współpracy z Wykonawcą, d) dotyczących innych płatnych działań nie ujętych we wzorze Umowy i pozostałych częściach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9) Wymagania serwisowe 1. Wykonawca, w okresie obowiązywania gwarancji, tj. 3 lata lub 100.000 km przebiegu, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego zapewni bezpłatny serwis przedmiotu zamówienia (w tym bezpłatną wymianę m. in. materiałów eksploatacyjnych, innych materiałów i elementów, które podlegają wymianie w trakcie przeglądów serwisowych oraz bezpłatną robociznę). 2. Wykonawca wykona bezpłatne wymagane przez producenta samochodów ciężarowych i urządzeń hakowych, zgodnie z dostarczonym harmonogramem przeglądów, przeglądy okresowe przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania gwarancji wraz z dojazdem bez względu na termin ich wykonania. 3. Po zakończeniu okresu gwarancji, Wykonawca zapewni odpłatny serwis pogwarancyjny przedmiotu zamówienia przez okres 3 lat licząc od zakończenia okresu gwarancji. 4. Wykonawca zapewni w okresie pogwarancyjnym dostępność części zamiennych oraz pełny serwis przedmiotu zamówienia, przez okres co najmniej 3 lat licząc od daty zakończenia okresu gwarancji. 5. Reakcja Wykonawcy na zgłoszenie usterki przedmiotu zamówienia w okresie pogwarancyjnym nastąpi w ciągu 48 godzin od daty otrzymania zgłoszenia o usterce, a naprawa zostanie wykonana w ciągu kolejnych 7 dni, a jeżeli wystąpi konieczność importu części zamiennych, naprawa zostanie wykonana w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia naprawy. 6. Koszty dojazdu serwisu do, i z miejsca użytkowania w okresie gwarancyjnym oraz w ramach wykonywanych w okresie gwarancyjnym bezpłatnych przeglądów okresowych lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie w okresie gwarancyjnym są kosztem Wykonawcy. 7. Siedziba serwisu maksymalnie do 50 km od siedziby Zamawiającego. Powyższe wymagania serwisowe należy uwzględnić w cenie oferty..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 39.23.70.00 - Urządzenia do odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 11 sierpnia 2015 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. a) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. d) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. e) Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 3) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: a) wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 4) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale V pkt 5 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania, a jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9) Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 11) W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, następujących podobnych dostaw: co najmniej 3 dostaw pojazdów specjalistycznych z zabudową hakową przystosowanych do transportu kontenerów o wartości minimalnej 350.000 zł. -netto- każda. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy były należycie wykonane (załącznik nr 3)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500.000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.master.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Master Odpady i Energia Sp. z o.o., ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy, drogą mailową bądź za pośrednictwem poczty..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Master Odpady i Energia Sp. z o.o., ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup podwozia samochodowego z urządzeniem hakowym dostosowanego do współpracy z kontenerami specjalistycznymi do zbierania popiołu dofinansowany jest w ramach: Kontrakt nr 2n - Dostawa przenośnego sprzętu i wyposażenia do Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach. Zakup samochodu ciężarowego typu hakowiec do zbierania popiołu. Realizowanego w ramach Projektu POIS.02.01.00-00-016/09 Budowa Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach w ramach działania 2.1 - Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych priorytetu II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi. W ramach Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.