eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orły › UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ORŁY WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Orły: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ORŁY WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Numer ogłoszenia: 195810 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orły , ul. Przemyska 3, 37-716 Orły, woj. podkarpackie, tel. 16 6712693, 6712694, faks 16 736 24 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY ORŁY WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Orły wraz z jednostkami organizacyjnymi. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy następujące części 3.1.1. część I ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Orły wraz z jednostkami organizacyjnymi. Zakres zamówienia obejmuje: 1)ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym od kradzieży z włamaniem i rabunku, przedmiotów szklanych od stłuczenia i pęknięcia 2)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 4)ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów. 3.1.2. część II ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Orły. Zakres zamówienia obejmuje 1)obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2)ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3)ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4)ubezpieczenie Assistance, 5)ubezpieczenie Zielona Karta. 3.1.3. część III ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Orły. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 3.2.Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert częściowych Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia. 3.3.Wykonawca, wykonując usługę, będzie udzielał ochrony ubezpieczeniowej i obejmował ochroną ubezpieczeniową ryzyka wskazane w załącznikach nr 1a, 1b i 1c, tj. w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia. 3.4.W trakcie trwania okresu wykonywania zamówienia Wykonawca wystawia polisy na 12-miesięczne okresy ochrony ubezpieczeniowej, a w przypadku ryzyk określonych w pkt 3.1.2 i opisanych w załączniku nr 1b do SIWZ obejmuje je ochroną ubezpieczeniową, tj. wystawia polisy na 12-miesięczne okresy ubezpieczenia, gdzie data początkowa okresu ubezpieczenia będzie mieścić się w okresie wykonywania zamówienia. 3.5.Wykonawca udziela ochrony ubezpieczeniowej i obejmuje ochroną ubezpieczeniową na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą. 3.6.Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, którymi posługuje się Wykonawca i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk określonych w SIWZ, mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ i w ofercie. 3.7.Przez cały okres wykonywania zamówienia Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny będzie w przypadku zmian kodeksu cywilnego i ustawy z dnia 22.05.2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczeń Komunikacyjnych (tekst jednolity Dz.U. z 2013 r., poz. 392), w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ. 3.8.Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego Inter-Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu przy ul. Żeglarskiej 31, zwanego dalej brokerem ubezpieczeniowym, który jako pośrednik ubezpieczeniowy działa w imieniu i na rzecz Zamawiającego i każdej jednostki organizacyjnej. Broker ubezpieczeniowy będzie pośredniczył przy zawarciu umowy, a następnie będzie nadzorował jej realizację przez Wykonawcę, przy współpracy z Mentor S.A. Oddział w Rzeszowie. 3.8.1. Wykonawca zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej. 3.9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej SIWZ: Załącznik nr 1 Postanowienia wspólne i informacje ogólne; Załącznik nr 1a Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku, odpowiedzialności cywilnej i osób Gminy Orły wraz z jednostkami organizacyjnymi, dotyczący części I zamówienia; Załącznik nr 1b Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Gminy Orły, dotyczący części II zamówienia Załącznik nr 1c Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający warunki obligatoryjne oraz klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne ubezpieczenia członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Orły, dotyczący części III zamówienia Załącznik nr 5 Warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych Załącznik nr 6 Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne; Załącznik nr 8 Wykaz pojazdów, Załącznik nr 9 Opis zabezpieczeń przeciwkradzieżowych i przeciwpożarowych, Załącznik nr10 Dotychczasowy przebieg ubezpieczeń (wypłacone odszkodowania, ustanowione rezerwy). 3.10. W załącznikach nr 1a, 1b i 1c oraz nr 8 do niniejszej SIWZ został przedstawiony majątek i ubezpieczane osoby wg stanu na dzień 30.06.2015 r. Wykonawca jest zobowiązany do objęcia ochroną ubezpieczeniową od dnia 01.09.2015 r. mienia i osób wg stanu na dzień 31.08.2015 r., w tym nowo zakupionego i wcześniej nie wykazanych, wg stawek jednostkowych i składek zgodnych ze złożoną ofertą. Zaktualizowaną ilość i wartość przedmiotu ubezpieczenia zawierać będą wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych złożone po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie ustanowiono wymagań w tym zakresie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową obejmującą przedmiot zamówienia;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada odpowiednią wiedzę i doświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugorly.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Orły ul.Przemyska 3 37-716 Orły, pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Orły ul.Przemyska 3 37-716 Orły, Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Orły wraz z jednostkami organizacyjnymi..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: od kradzieży z włamaniem i rabunku, przedmiotów szklanych od stłuczenia i pęknięcia 2)ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3)ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 4)ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.51.10-0, 66.15.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.64.00-4, 66.51.60.00-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. klauzule dotatkowe i inne postanowienia fakultatywne - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Orły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) ubezpieczenie Assistance, 5) ubezpieczenie Zielona Karta.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-8, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia fakultatywne - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Orły..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.10.00.00-8, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia fakultatywne - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.